Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
"Strategia CSR jako narzędzie kreowania rynkowego wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie Jeronimo Martins Polska S.A "
"CSR Strategy as a tool for Creating Market Image of the Company on example of Jeronimo Martins Polska S.A "
Biedronka - Działalność społeczna- Jeronimo Martins Polska S.A- Społeczna odpowiedzialność biznesu – wizerunek przedsiębiorstwa
Corporate Social Responsibility (CSR) – Company image – Biedronka – Jeronimo Martins Polska S.A – Social Activity
Celem przeprowadzonych badań jest identyfikacja narzędzi CSR jako elementu kształtowania rynkowego wizerunku na przykładzie firmy Jeronimo Martins Polska S.A., właściciela sieci sklepów Biedronka. Pierwszy rozdział skupia się na znaczeniu wizerunku i jego roli w budowaniu marki. Drugi rozdział przedstawił koncepcję społecznej odpowiedzialności i jej wpływ na kształtowanie wizerunku marki poprzez relacje z konsumentami, pracownikami, dostawcami i społeczeństwem. Rozdział metodologiczny opisuje cel badań, obszar badawczy, pytania oraz metody badawcze. W rozdziale empirycznym przedstawiono wyniki badania, które miało na celu zidentyfikowanie, jak koncepcja CSR jest postrzegana oraz czy zastosowanie narzędzi CSR przez firmę Biedronka przynosi korzyści wizerunkowe i zwiększa zainteresowanie produktami wśród konsumentów. Z przeprowadzonych badań na próbie stu osób, poprzez ankietę online wynika, że włączenie koncepcji CSR do strategii przedsiębiorstwa pozytywnie wpływa na kreowanie wizerunku firmy w oczach konsumentów.
The aim of the conducted research is to identify CSR tools as a component of shaping market image using the example of Jeronimo Martins Polska S.A., the owner of the Biedronka supermarket chain. The first chapter focuses on the importance of image and its role in brand building. The second chapter presents the concept of social responsibility and its impact on shaping brand image through relationships with consumers, employees, suppliers, and society. The methodological chapter describes the research objective, research area, questions, and research methods. In the empirical chapter, the results of the study are presented, which aimed to identify how the CSR concept is perceived and whether the application of CSR tools by Biedronka brings image-related benefits and increases consumer interest in the products. Based on the conducted research on a sample of one hundred people through an online survey, it can be concluded that incorporating the CSR concept into a company's strategy has a positive impact on creating the company's image in the eyes of consumers
dc.abstract.en | The aim of the conducted research is to identify CSR tools as a component of shaping market image using the example of Jeronimo Martins Polska S.A., the owner of the Biedronka supermarket chain. The first chapter focuses on the importance of image and its role in brand building. The second chapter presents the concept of social responsibility and its impact on shaping brand image through relationships with consumers, employees, suppliers, and society. The methodological chapter describes the research objective, research area, questions, and research methods. In the empirical chapter, the results of the study are presented, which aimed to identify how the CSR concept is perceived and whether the application of CSR tools by Biedronka brings image-related benefits and increases consumer interest in the products. Based on the conducted research on a sample of one hundred people through an online survey, it can be concluded that incorporating the CSR concept into a company's strategy has a positive impact on creating the company's image in the eyes of consumers | pl |
dc.abstract.pl | Celem przeprowadzonych badań jest identyfikacja narzędzi CSR jako elementu kształtowania rynkowego wizerunku na przykładzie firmy Jeronimo Martins Polska S.A., właściciela sieci sklepów Biedronka. Pierwszy rozdział skupia się na znaczeniu wizerunku i jego roli w budowaniu marki. Drugi rozdział przedstawił koncepcję społecznej odpowiedzialności i jej wpływ na kształtowanie wizerunku marki poprzez relacje z konsumentami, pracownikami, dostawcami i społeczeństwem. Rozdział metodologiczny opisuje cel badań, obszar badawczy, pytania oraz metody badawcze. W rozdziale empirycznym przedstawiono wyniki badania, które miało na celu zidentyfikowanie, jak koncepcja CSR jest postrzegana oraz czy zastosowanie narzędzi CSR przez firmę Biedronka przynosi korzyści wizerunkowe i zwiększa zainteresowanie produktami wśród konsumentów. Z przeprowadzonych badań na próbie stu osób, poprzez ankietę online wynika, że włączenie koncepcji CSR do strategii przedsiębiorstwa pozytywnie wpływa na kreowanie wizerunku firmy w oczach konsumentów. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Kuźniarska, Aneta | pl |
dc.contributor.author | Kula, Oliwia | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Kuźniarska, Aneta | pl |
dc.contributor.reviewer | Stańczyk, Izabela - 186012 | pl |
dc.date.accessioned | 2023-07-11T21:54:54Z | |
dc.date.available | 2023-07-11T21:54:54Z | |
dc.date.submitted | 2023-07-11 | pl |
dc.fieldofstudy | marketing i logistyka | pl |
dc.identifier.apd | diploma-166031-308092 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/315657 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Corporate Social Responsibility (CSR) – Company image – Biedronka – Jeronimo Martins Polska S.A – Social Activity | pl |
dc.subject.pl | Biedronka - Działalność społeczna- Jeronimo Martins Polska S.A- Społeczna odpowiedzialność biznesu – wizerunek przedsiębiorstwa | pl |
dc.title | "Strategia CSR jako narzędzie kreowania rynkowego wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie Jeronimo Martins Polska S.A " | pl |
dc.title.alternative | "CSR Strategy as a tool for Creating Market Image of the Company on example of Jeronimo Martins Polska S.A " | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |