Specyfika motywacji pracowników w działach typu call-center

master
dc.abstract.enEmployee motivation is a very important element in managing a modern organization. Many entrepreneurs decide to use the call-center sectors as a cheaper alternative compared to direct customer service. The fundamental element of every call-center structure are consultants whose task is to contact clients. Call-center operators are the only communication between the client and the company. In order that ensure the correct image of the company, management must properly motivate employees to work. The main purpose of this Master’s thesis is to evaluate the effectiveness of the employee motivation system in call-center departments as well as to present the impact of the specificity of work in call-center departments on the motivation of employees in these sectors.pl
dc.abstract.plMotywacja pracowników stanowi bardzo ważny element w zarządzaniu współczesną organizacją. Wiele przedsiębiorców podejmuje decyzję korzystania z oferty sektora call-center jako tańszej alternatywy w porównaniu do bezpośredniej obsługi klientów. Fundamentalnym elementem każdej struktury call-center są konsultanci, których zadaniem jest kontakt z klientami. Operatorzy call-center stanowią jedyną łączność pomiędzy klientem a firmą. Aby zapewnić poprawny wizerunek firmy, kierownictwo musi w odpowiedni sposób zmotywować pracowników do pracy. Celem niniejszej pracy jest ocena skuteczności systemu motywacji pracowników w działach call-center oraz ukazanie wpływu specyfiki pracy w działach call-center na motywację pracowników tych sektorów.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorMaciantowicz, Justynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T23:06:25Z
dc.date.available2020-07-27T23:06:25Z
dc.date.submitted2019-10-16pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyfinanse i controllingpl
dc.identifier.apddiploma-131680-249123pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234298
dc.languagepolpl
dc.subject.encall-center – motivation – motivator – employee - motivation systempl
dc.subject.plcall-center - motywacja – motywator – pracownik –system motywacjipl
dc.titleSpecyfika motywacji pracowników w działach typu call-centerpl
dc.title.alternativeSpecification of employees motivation in call-center departmentspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Employee motivation is a very important element in managing a modern organization. Many entrepreneurs decide to use the call-center sectors as a cheaper alternative compared to direct customer service. The fundamental element of every call-center structure are consultants whose task is to contact clients. Call-center operators are the only communication between the client and the company. In order that ensure the correct image of the company, management must properly motivate employees to work. The main purpose of this Master’s thesis is to evaluate the effectiveness of the employee motivation system in call-center departments as well as to present the impact of the specificity of work in call-center departments on the motivation of employees in these sectors.
dc.abstract.plpl
Motywacja pracowników stanowi bardzo ważny element w zarządzaniu współczesną organizacją. Wiele przedsiębiorców podejmuje decyzję korzystania z oferty sektora call-center jako tańszej alternatywy w porównaniu do bezpośredniej obsługi klientów. Fundamentalnym elementem każdej struktury call-center są konsultanci, których zadaniem jest kontakt z klientami. Operatorzy call-center stanowią jedyną łączność pomiędzy klientem a firmą. Aby zapewnić poprawny wizerunek firmy, kierownictwo musi w odpowiedni sposób zmotywować pracowników do pracy. Celem niniejszej pracy jest ocena skuteczności systemu motywacji pracowników w działach call-center oraz ukazanie wpływu specyfiki pracy w działach call-center na motywację pracowników tych sektorów.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Maciantowicz, Justyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2020-07-27T23:06:25Z
dc.date.available
2020-07-27T23:06:25Z
dc.date.submittedpl
2019-10-16
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
finanse i controlling
dc.identifier.apdpl
diploma-131680-249123
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234298
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
call-center – motivation – motivator – employee - motivation system
dc.subject.plpl
call-center - motywacja – motywator – pracownik –system motywacji
dc.titlepl
Specyfika motywacji pracowników w działach typu call-center
dc.title.alternativepl
Specification of employees motivation in call-center departments
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
38
Views per month
Views per city
Katowice
7
Krakow
6
Warsaw
5
Miechów
4
Gdansk
3
Częstochowa
2
Poznan
2
Wroclaw
2
Dublin
1
Kalisz
1

No access

No Thumbnail Available