Narzędzia kreowania wizerunku klubu sportowego na przykładzie S.S.A. Wisła Kraków. Analiza wybranych zagadnień

licenciate
dc.abstract.enThis is an essay about image creation tools based on an example of a sports club S.S.A. Wisla Krakow. An analysis of selected issues. The writting is about the image of a football club management and operation of public relations.pl
dc.abstract.plObecnie klub piłkarski nie ogranicza się jedynie do zatrudniania zawodników, którzy swoimi umiejętnościami potrafią wznieść drużynę na wyżyny. Dzisiaj kluby sportowe, coraz częściej przyjmują formę przedsiębiorstw sportowych, a jak wiadomo celem przedsiębiorstwa jest zarabianie. Co za tym idzie uwaga skupia się na klientach, w których gusta trzeba trafić by wzbudzić zainteresowanie. Dzięki tworzeniu długotrwałych relacji między klubem a klientem przedsiębiorstwo może poznać i dopasować swoją działalność do oczekiwań sympatyków. Z biegiem czasu sport stał się produktem, towarem, na który zapotrzebowanie wciąż rośnie. Za korzyściami, które wynikają z organizacji rozgrywek piłkarskich stoi sztab ludzi, począwszy od zawodników, przez ich zespół trenerów i managerów, sponsorów i zarząd, na kibicach kończąc. Sport i aktywność fizyczna stał się częścią życia wielu ludzi. Wynika to najczęściej z zainteresowań, chociaż zdarza się także, że jest efektem mody na kibicowanie.To właśnie konsumenci w dużej mierze sprawiają, że klub ma taki a nie inny wizerunek. Kreowanie image firmy jest z kolei nie lada wyzwaniem do zatrudnianych przez kluby managerów. Budowa profesjonalnego klubu i zarządzanie nim jest procesem długotrwałym. Wynika to z różnorodności podmiotów, które wpływają na działanie klubu: fani, media, sponsorzy czy władze miasta. Warto pamiętać, że tworzenie wizerunku klubu sportowego, nie jest zadaniem na jeden sezon rozgrywek piłkarskich. Rynek związany ze sportem jest niezwykle wymagający. Na osiągnięcie sukcesu składają się miesiące ciężkiej pracy. Nie rzadko, by osiągnąć wysoki standard gry, władze firmy muszą przez długi czas być przygotowane na liczne wyrzeczenia, by zebrać środki na kompletowanie drużyny w odpowiedni sposób.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorŚwierczyńska-Głownia, Weronika - 132352 pl
dc.contributor.authorPichla, Małgorzatapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWolny-Zmorzyński, Kazimierz - 132728 pl
dc.contributor.reviewerŚwierczyńska-Głownia, Weronika - 132352 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T09:34:02Z
dc.date.available2020-07-24T09:34:02Z
dc.date.submitted2012-07-11pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-68178-119669pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/181530
dc.languagepolpl
dc.subject.ensport, PR, supporters, Wisla, Krakow.pl
dc.subject.plsport, Wisła, Kraków, PR, kibicepl
dc.titleNarzędzia kreowania wizerunku klubu sportowego na przykładzie S.S.A. Wisła Kraków. Analiza wybranych zagadnieńpl
dc.title.alternativeImage creation tools based on an example of a sports club S.S.A. Wisla Krakow. An analysis of selected issues.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This is an essay about image creation tools based on an example of a sports club S.S.A. Wisla Krakow. An analysis of selected issues. The writting is about the image of a football club management and operation of public relations.
dc.abstract.plpl
Obecnie klub piłkarski nie ogranicza się jedynie do zatrudniania zawodników, którzy swoimi umiejętnościami potrafią wznieść drużynę na wyżyny. Dzisiaj kluby sportowe, coraz częściej przyjmują formę przedsiębiorstw sportowych, a jak wiadomo celem przedsiębiorstwa jest zarabianie. Co za tym idzie uwaga skupia się na klientach, w których gusta trzeba trafić by wzbudzić zainteresowanie. Dzięki tworzeniu długotrwałych relacji między klubem a klientem przedsiębiorstwo może poznać i dopasować swoją działalność do oczekiwań sympatyków. Z biegiem czasu sport stał się produktem, towarem, na który zapotrzebowanie wciąż rośnie. Za korzyściami, które wynikają z organizacji rozgrywek piłkarskich stoi sztab ludzi, począwszy od zawodników, przez ich zespół trenerów i managerów, sponsorów i zarząd, na kibicach kończąc. Sport i aktywność fizyczna stał się częścią życia wielu ludzi. Wynika to najczęściej z zainteresowań, chociaż zdarza się także, że jest efektem mody na kibicowanie.To właśnie konsumenci w dużej mierze sprawiają, że klub ma taki a nie inny wizerunek. Kreowanie image firmy jest z kolei nie lada wyzwaniem do zatrudnianych przez kluby managerów. Budowa profesjonalnego klubu i zarządzanie nim jest procesem długotrwałym. Wynika to z różnorodności podmiotów, które wpływają na działanie klubu: fani, media, sponsorzy czy władze miasta. Warto pamiętać, że tworzenie wizerunku klubu sportowego, nie jest zadaniem na jeden sezon rozgrywek piłkarskich. Rynek związany ze sportem jest niezwykle wymagający. Na osiągnięcie sukcesu składają się miesiące ciężkiej pracy. Nie rzadko, by osiągnąć wysoki standard gry, władze firmy muszą przez długi czas być przygotowane na liczne wyrzeczenia, by zebrać środki na kompletowanie drużyny w odpowiedni sposób.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Świerczyńska-Głownia, Weronika - 132352
dc.contributor.authorpl
Pichla, Małgorzata
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wolny-Zmorzyński, Kazimierz - 132728
dc.contributor.reviewerpl
Świerczyńska-Głownia, Weronika - 132352
dc.date.accessioned
2020-07-24T09:34:02Z
dc.date.available
2020-07-24T09:34:02Z
dc.date.submittedpl
2012-07-11
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-68178-119669
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/181530
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
sport, PR, supporters, Wisla, Krakow.
dc.subject.plpl
sport, Wisła, Kraków, PR, kibice
dc.titlepl
Narzędzia kreowania wizerunku klubu sportowego na przykładzie S.S.A. Wisła Kraków. Analiza wybranych zagadnień
dc.title.alternativepl
Image creation tools based on an example of a sports club S.S.A. Wisla Krakow. An analysis of selected issues.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
39
Views per month
Views per city
Krakow
8
Poznan
4
Dublin
3
Warsaw
3
Wroclaw
3
Bartoszyce
2
Włocławek
2
Katowice
1
Kęty
1
Lodz
1

No access

No Thumbnail Available