Marketing sportowy na przykładzie wybranych obiektów sportowych MOSiR w Radomiu

master
dc.abstract.enThe purpose of this elaboration is to present the sports marketing as part of the sports facilities management, based on selected objects of MOSiR in Radom. The first part of this composition explains many issues such as marketing, sports marketing, the sport market, sponsorship, sports marketing partnership. It describes the elements of the relationship between marketing and sport. The second part describes the three selected from MOSiR Radom sports facilities, which are: the Aqua Park Neptune, stadium and field with artificial turf. This essay contains also the test method used to confirm the fact that the aforementioned objects are managed in a professional manner and in accordance with the wishes of Radom citizens. The results of this method were visualized in graphs and tables, and enriched with comments. Current legislation and literature were used to confirm the thesis.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest przedstawienie marketingu sportowego jako jednego z elementów zarządzania obiektami sportowymi na przykładzie wybranych obiektów radomskiego MOSiRu. Pierwsza część pracy zawiera wyjaśnienie takich zagadnień jak: marketing, marketing sportowy, rynek sportu, sponsoring, sportowy marketing partnerski. Opisuje elementy relacji pomiędzy marketingiem a sportem. Druga część pracy opisuje 3 wybrane do pracy radomskie obiekty sportowe. A mianowicie: Aqua Park Neptun, Stadion piłkarsko-lekkoatletyczny oraz Boisko ze sztuczną nawierzchnią. Została również przedstawiona metoda badawcza użyta do potwierdzenia faktu, że wymienione wcześniej obiekty zarządzane są w sposób profesjonalny i zgodny z oczekiwaniami mieszkańców Radomia. Wyniki tej metody zostały zwizualizowane w postaci wykresów i tabel oraz wzbogacone o komentarz. Do napisania tej pracy użyta została literatura fachowa oraz aktualne uregulowania prawne.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.authorZięba, Dawidpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T18:30:43Z
dc.date.available2020-07-24T18:30:43Z
dc.date.submitted2013-10-23pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sporciepl
dc.identifier.apddiploma-77288-133309pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/189820
dc.languagepolpl
dc.subject.ensports marketing, sponsorship, sports objectspl
dc.subject.plmarketing sportowy, sponsoring, obiekty sportowepl
dc.titleMarketing sportowy na przykładzie wybranych obiektów sportowych MOSiR w Radomiupl
dc.title.alternativeSports marketing in chosen sports objects MOSiR in Radompl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this elaboration is to present the sports marketing as part of the sports facilities management, based on selected objects of MOSiR in Radom. The first part of this composition explains many issues such as marketing, sports marketing, the sport market, sponsorship, sports marketing partnership. It describes the elements of the relationship between marketing and sport. The second part describes the three selected from MOSiR Radom sports facilities, which are: the Aqua Park Neptune, stadium and field with artificial turf. This essay contains also the test method used to confirm the fact that the aforementioned objects are managed in a professional manner and in accordance with the wishes of Radom citizens. The results of this method were visualized in graphs and tables, and enriched with comments. Current legislation and literature were used to confirm the thesis.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie marketingu sportowego jako jednego z elementów zarządzania obiektami sportowymi na przykładzie wybranych obiektów radomskiego MOSiRu. Pierwsza część pracy zawiera wyjaśnienie takich zagadnień jak: marketing, marketing sportowy, rynek sportu, sponsoring, sportowy marketing partnerski. Opisuje elementy relacji pomiędzy marketingiem a sportem. Druga część pracy opisuje 3 wybrane do pracy radomskie obiekty sportowe. A mianowicie: Aqua Park Neptun, Stadion piłkarsko-lekkoatletyczny oraz Boisko ze sztuczną nawierzchnią. Została również przedstawiona metoda badawcza użyta do potwierdzenia faktu, że wymienione wcześniej obiekty zarządzane są w sposób profesjonalny i zgodny z oczekiwaniami mieszkańców Radomia. Wyniki tej metody zostały zwizualizowane w postaci wykresów i tabel oraz wzbogacone o komentarz. Do napisania tej pracy użyta została literatura fachowa oraz aktualne uregulowania prawne.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.authorpl
Zięba, Dawid
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.date.accessioned
2020-07-24T18:30:43Z
dc.date.available
2020-07-24T18:30:43Z
dc.date.submittedpl
2013-10-23
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sporcie
dc.identifier.apdpl
diploma-77288-133309
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/189820
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
sports marketing, sponsorship, sports objects
dc.subject.plpl
marketing sportowy, sponsoring, obiekty sportowe
dc.titlepl
Marketing sportowy na przykładzie wybranych obiektów sportowych MOSiR w Radomiu
dc.title.alternativepl
Sports marketing in chosen sports objects MOSiR in Radom
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available