Kreowanie marki luksusowej na przykładzie firmy PATEK PHILIPPE

master
dc.abstract.enThis thesis focuses on luxury branding. With accordance to the literature, I introduce the theories and the most vital image tools. I present the meaning of the „luxury” and related issues so as the particular customers groups. The main purpose of this thesis is to analyze the process of branding at PATEK PHILIPPE – swiss watch company.pl
dc.abstract.plW niniejszej pracy przedstawiam zagadnienie kreowania marki luksusowej. Na podstawie literatury przedmiotu, omawiam teorię i najważniejsze narzędzia kształtowania wizerunku. Przedstawiam także samo pojęcie „luksusu” oraz związanych z nim terminów. Opisuję również grupy konsumentów dóbr luksusowych. Głównym celem mojej pacy jest analiza procesu kreowania marki PATEK PHILIPPE – szwajcarskiego producenta zegarków.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorRosiński, Jerzypl
dc.contributor.authorHablasek, Joannapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerDyląg, Anna - 127842 pl
dc.contributor.reviewerRosiński, Jerzypl
dc.date.accessioned2020-07-27T02:48:53Z
dc.date.available2020-07-27T02:48:53Z
dc.date.submitted2016-10-27pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudypsychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-110117-200219pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/216138
dc.languagepolpl
dc.subject.enbrand – image – luxury – PATEK PHILIPPE – watchespl
dc.subject.plluksus – marka – PATEK PHILIPPE – wizerunek – zegarkipl
dc.titleKreowanie marki luksusowej na przykładzie firmy PATEK PHILIPPEpl
dc.title.alternativePATEK PHILIPPE as an example of luxury brandingpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This thesis focuses on luxury branding. With accordance to the literature, I introduce the theories and the most vital image tools. I present the meaning of the „luxury” and related issues so as the particular customers groups. The main purpose of this thesis is to analyze the process of branding at PATEK PHILIPPE – swiss watch company.
dc.abstract.plpl
W niniejszej pracy przedstawiam zagadnienie kreowania marki luksusowej. Na podstawie literatury przedmiotu, omawiam teorię i najważniejsze narzędzia kształtowania wizerunku. Przedstawiam także samo pojęcie „luksusu” oraz związanych z nim terminów. Opisuję również grupy konsumentów dóbr luksusowych. Głównym celem mojej pacy jest analiza procesu kreowania marki PATEK PHILIPPE – szwajcarskiego producenta zegarków.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Rosiński, Jerzy
dc.contributor.authorpl
Hablasek, Joanna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.contributor.reviewerpl
Rosiński, Jerzy
dc.date.accessioned
2020-07-27T02:48:53Z
dc.date.available
2020-07-27T02:48:53Z
dc.date.submittedpl
2016-10-27
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-110117-200219
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/216138
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
brand – image – luxury – PATEK PHILIPPE – watches
dc.subject.plpl
luksus – marka – PATEK PHILIPPE – wizerunek – zegarki
dc.titlepl
Kreowanie marki luksusowej na przykładzie firmy PATEK PHILIPPE
dc.title.alternativepl
PATEK PHILIPPE as an example of luxury branding
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
106
Views per month
Views per city
Warsaw
28
Gdansk
8
Krakow
7
Wroclaw
6
Poznan
5
Gdynia
4
Katowice
4
Olsztyn
3
Zator
3
Bialystok
2

No access

No Thumbnail Available