Psychologiczne aspekty reklamy

licenciate
dc.abstract.enThe thesis is divided into three sections. The first chapter refers to the definition, function and purpose of advertising, as a marketing tool. The second section discusses the psychology of advertising, its impact on consumer behavior. Presents models of perception, the persuasive power of advertising, as well as the emotions that are associated with advertising. The third chapter presents the profiles of women appearing in commercials, discussed how they are presented, they serve as well as how they are perceived by society.pl
dc.abstract.otherPraca została podzielona na trzy rozdziały. Rozdział pierwszy odnosi się do definicji, funkcji oraz celów reklamy, jako narzędzia marketingu. W rozdziale drugim omówiono psychologię reklamy, jej wpływ na zachowania konsumentów. Przedstawiono modele percepcji, perswazyjne oddziaływanie reklamy, a także emocje jakie się wiążą z reklamą. W rozdziale trzecim przedstawiono sylwetki kobiet występujących w reklamach, omówiono jak są przedstawiane, jaką pełnią rolę a także, jak odbierane są przez społeczeństwo.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorDulęba, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-14T20:56:57Z
dc.date.available2020-07-14T20:56:57Z
dc.date.submitted2011-07-07pl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-56554-100311pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/170969
dc.subject.enwoman - persuasion - psychology - advertisingpl
dc.subject.otherkobieta – perswazja – psychologia – reklamapl
dc.titlePsychologiczne aspekty reklamypl
dc.title.alternativePsychological aspects of advertisingpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis is divided into three sections. The first chapter refers to the definition, function and purpose of advertising, as a marketing tool. The second section discusses the psychology of advertising, its impact on consumer behavior. Presents models of perception, the persuasive power of advertising, as well as the emotions that are associated with advertising. The third chapter presents the profiles of women appearing in commercials, discussed how they are presented, they serve as well as how they are perceived by society.
dc.abstract.otherpl
Praca została podzielona na trzy rozdziały. Rozdział pierwszy odnosi się do definicji, funkcji oraz celów reklamy, jako narzędzia marketingu. W rozdziale drugim omówiono psychologię reklamy, jej wpływ na zachowania konsumentów. Przedstawiono modele percepcji, perswazyjne oddziaływanie reklamy, a także emocje jakie się wiążą z reklamą. W rozdziale trzecim przedstawiono sylwetki kobiet występujących w reklamach, omówiono jak są przedstawiane, jaką pełnią rolę a także, jak odbierane są przez społeczeństwo.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Dulęba, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-14T20:56:57Z
dc.date.available
2020-07-14T20:56:57Z
dc.date.submittedpl
2011-07-07
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-56554-100311
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/170969
dc.subject.enpl
woman - persuasion - psychology - advertising
dc.subject.otherpl
kobieta – perswazja – psychologia – reklama
dc.titlepl
Psychologiczne aspekty reklamy
dc.title.alternativepl
Psychological aspects of advertising
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
120
Views per month
Views per city
Warsaw
32
Krakow
15
Poznan
13
Wroclaw
10
Szczecin
4
Katowice
3
Lodz
3
Dublin
2
Gdansk
2
Rzeszów
2

No access

No Thumbnail Available