Wykorzystanie Influencer Marketingu w kreowaniu wizerunku marki w branży kosmetycznej

master
dc.abstract.enCreating brand image is a key aspect of a marketing strategy of an enterprise. The way a brand is perceived by customers and other parties is crucial for their purchase decisions. Communication plays an incredibly important role in creating brand image by allowing the enterprise to control and manipulate the way it is perceived by its customers. This paper is a study on the process and relevant tools of creating a brand’s image. It emphasizes the importance of Influencer Marketing. The author focuses on how Influencer Marketing is used by the beauty industry on a social media platform, such as Instagram. The paper aims to show how brands use Influencer Marketing to create their image. The author discusses what criteria is chosen by brands to determine the nature of a brand’s cooperation with some influencers on Instagram. Research on this subject is based on two qualitative methods, which are an interview and participant observation.pl
dc.abstract.plBudowanie wizerunku marki jest kluczowym aspektem strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Sposób, w jaki marka jest postrzegana przez klientów i inne zainteresowane strony, ma istotny wpływ na ich odbiór i decyzje zakupowe. Komunikacja odgrywa niezwykle ważną rolę w kreowaniu wizerunku marki, umożliwiając firmie kontrolę i kształtowanie sposobu, w jaki jest postrzegana przez klientów. Niniejsza praca poświęcona jest tematyce kształtowania wizerunku marki oraz narzędziom temu służącym ze szczególnym uwzględnieniem Influencer Marketing. Autorka skupiła się na wykorzystywaniu Influencer Marketingu przez branżę kosmetyczną prowadzącą swoje działania w medium społecznościowym jakim jest Instagram. Celem pracy jest pokazanie, w jaki sposób marki wykorzystują Influencer Marketing w kształtowaniu swojego wizerunku. Autorka w toku prowadzonych badań zidentyfikowała kryteria wyboru wykorzystywane przez firmy kosmetyczne przy podejmowaniu współpracy z Influencerami na Instagramie. Badania przeprowadzone w tym zakresie obejmują dwie, jakościowe metody badawcze tj. wywiad oraz obserwację uczestniczącą.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.authorSłodowska, Małgorzatapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2023-07-11T21:47:47Z
dc.date.available2023-07-11T21:47:47Z
dc.date.submitted2023-07-10pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-165303-307660pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/315594
dc.languagepolpl
dc.subject.enINSTAGRAM – SELECTION CRITERIA – BRAND – COLLABORATIONpl
dc.subject.plINSTAGRAM – KRYTERIA WYBORU - MARKA –WSPÓŁPRACApl
dc.titleWykorzystanie Influencer Marketingu w kreowaniu wizerunku marki w branży kosmetycznejpl
dc.title.alternativeUsing Influencer Marketing in creating brand image in the beauty industry.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Creating brand image is a key aspect of a marketing strategy of an enterprise. The way a brand is perceived by customers and other parties is crucial for their purchase decisions. Communication plays an incredibly important role in creating brand image by allowing the enterprise to control and manipulate the way it is perceived by its customers. This paper is a study on the process and relevant tools of creating a brand’s image. It emphasizes the importance of Influencer Marketing. The author focuses on how Influencer Marketing is used by the beauty industry on a social media platform, such as Instagram. The paper aims to show how brands use Influencer Marketing to create their image. The author discusses what criteria is chosen by brands to determine the nature of a brand’s cooperation with some influencers on Instagram. Research on this subject is based on two qualitative methods, which are an interview and participant observation.
dc.abstract.plpl
Budowanie wizerunku marki jest kluczowym aspektem strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Sposób, w jaki marka jest postrzegana przez klientów i inne zainteresowane strony, ma istotny wpływ na ich odbiór i decyzje zakupowe. Komunikacja odgrywa niezwykle ważną rolę w kreowaniu wizerunku marki, umożliwiając firmie kontrolę i kształtowanie sposobu, w jaki jest postrzegana przez klientów. Niniejsza praca poświęcona jest tematyce kształtowania wizerunku marki oraz narzędziom temu służącym ze szczególnym uwzględnieniem Influencer Marketing. Autorka skupiła się na wykorzystywaniu Influencer Marketingu przez branżę kosmetyczną prowadzącą swoje działania w medium społecznościowym jakim jest Instagram. Celem pracy jest pokazanie, w jaki sposób marki wykorzystują Influencer Marketing w kształtowaniu swojego wizerunku. Autorka w toku prowadzonych badań zidentyfikowała kryteria wyboru wykorzystywane przez firmy kosmetyczne przy podejmowaniu współpracy z Influencerami na Instagramie. Badania przeprowadzone w tym zakresie obejmują dwie, jakościowe metody badawcze tj. wywiad oraz obserwację uczestniczącą.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.authorpl
Słodowska, Małgorzata
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2023-07-11T21:47:47Z
dc.date.available
2023-07-11T21:47:47Z
dc.date.submittedpl
2023-07-10
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-165303-307660
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/315594
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
INSTAGRAM – SELECTION CRITERIA – BRAND – COLLABORATION
dc.subject.plpl
INSTAGRAM – KRYTERIA WYBORU - MARKA –WSPÓŁPRACA
dc.titlepl
Wykorzystanie Influencer Marketingu w kreowaniu wizerunku marki w branży kosmetycznej
dc.title.alternativepl
Using Influencer Marketing in creating brand image in the beauty industry.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
222
Views per month
Views per city
Warsaw
60
Krakow
20
Poznan
15
Wroclaw
15
Gdynia
7
Lublin
5
Opole
4
Rumianek
4
Tychy
4
Katowice
3

No access

No Thumbnail Available
Collections