"Zarządzanie procesami sprzedaży bezpośredniej na przykładzie firmy sprzedażowej".

master
dc.abstract.enThe work was devoted to the subject of direct sales process management. The main goal is an in-depth analysis of key aspects of sales department management and the presentation of strategies that increase the efficiency of the company. The most important stages, methods, and techniques related to the process of direct sales and acquiring new customers were discussed. The theoretical foundations of managing direct sales processes, such as team management, monitoring results, or building relationships with customers, are described in detail. Literature reviews and empirical research carried out in a sales company allowed for practical knowledge in the field of effective management and improved sales results in the organization.pl
dc.abstract.plPraca został poświęcona tematyce zarządzania procesami sprzedaży bezpośredniej. Głównym celem jest dogłębna analiza kluczowych aspektów zarządzania działem sprzedaży oraz przedstawienie strategii wpływających na wzrost efektywności przedsiębiorstwa. Omówiono najważniejsze etapy, metody i techniki związane z procesem sprzedaży bezpośredniej i pozyskiwania nowych klientów. Szczegółowo opisano teoretyczne podstawy zarządzania procesami sprzedaży bezpośredniej, jak zarządzanie zespołem, monitorowanie wyników czy budowanie relacji z klientem. Przegląd literatury oraz przeprowadzone badania empiryczne w firmie sprzedażowej pozwoliły na dostarczenie praktycznej wiedzy w temacie efektywnego zarządzania oraz polepszenia wyników sprzedażowych w organizacji.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorMamcarczyk, Magdalenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.date.accessioned2023-07-04T21:35:52Z
dc.date.available2023-07-04T21:35:52Z
dc.date.submitted2023-07-04pl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-165091-308040pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313887
dc.languagepolpl
dc.subject.endirect sales, efficiency, managment, personnel development, sales department, sales resultspl
dc.subject.pldział sprzedaży, efektywność, sprzedaż bezpośrednia, rozwój personelu, wyniki sprzedażowe, zarządzaniepl
dc.title"Zarządzanie procesami sprzedaży bezpośredniej na przykładzie firmy sprzedażowej".pl
dc.title.alternative"Managing direct sales processes on the example of a sales company"pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The work was devoted to the subject of direct sales process management. The main goal is an in-depth analysis of key aspects of sales department management and the presentation of strategies that increase the efficiency of the company. The most important stages, methods, and techniques related to the process of direct sales and acquiring new customers were discussed. The theoretical foundations of managing direct sales processes, such as team management, monitoring results, or building relationships with customers, are described in detail. Literature reviews and empirical research carried out in a sales company allowed for practical knowledge in the field of effective management and improved sales results in the organization.
dc.abstract.plpl
Praca został poświęcona tematyce zarządzania procesami sprzedaży bezpośredniej. Głównym celem jest dogłębna analiza kluczowych aspektów zarządzania działem sprzedaży oraz przedstawienie strategii wpływających na wzrost efektywności przedsiębiorstwa. Omówiono najważniejsze etapy, metody i techniki związane z procesem sprzedaży bezpośredniej i pozyskiwania nowych klientów. Szczegółowo opisano teoretyczne podstawy zarządzania procesami sprzedaży bezpośredniej, jak zarządzanie zespołem, monitorowanie wyników czy budowanie relacji z klientem. Przegląd literatury oraz przeprowadzone badania empiryczne w firmie sprzedażowej pozwoliły na dostarczenie praktycznej wiedzy w temacie efektywnego zarządzania oraz polepszenia wyników sprzedażowych w organizacji.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Mamcarczyk, Magdalena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.date.accessioned
2023-07-04T21:35:52Z
dc.date.available
2023-07-04T21:35:52Z
dc.date.submittedpl
2023-07-04
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-165091-308040
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313887
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
direct sales, efficiency, managment, personnel development, sales department, sales results
dc.subject.plpl
dział sprzedaży, efektywność, sprzedaż bezpośrednia, rozwój personelu, wyniki sprzedażowe, zarządzanie
dc.titlepl
"Zarządzanie procesami sprzedaży bezpośredniej na przykładzie firmy sprzedażowej".
dc.title.alternativepl
"Managing direct sales processes on the example of a sales company"
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
95
Views per month
Views per city
Warsaw
21
Bialystok
7
Krakow
7
Poznan
7
Tychy
4
Wroclaw
4
Bydgoszcz
3
Katowice
3
Rychtal
3
Gdansk
2

No access

No Thumbnail Available
Collections