Wpływ marketingu wizualnego na postrzeganie marki

licenciate
dc.abstract.enIn this Bachelor thesis I would like to examine the influence of visual marketing on perception of the brand. In recent times the world of marketing communications tools largely focused on the use of visual marketing, by which builds its position in the market. The free market, the competitiveness of enterprises, increasing consumer awareness are just a few factors that led to the search for new avenues of marketing management and the creation of the brand, which now is not only a symbol of an identification of the company.pl
dc.abstract.plW poniższej pracy chciałam zbadać wpływ stosowania marketingu wizualnego na postrzeganie marki. W ostatnich czasach świat narzędzi komunikacji marketingowej w dużej mierze skupia się na stosowaniu marketingu wizualnego, dzięki któremu buduje swoją pozycję na rynku. Wolny rynek, konkurencyjność przedsiębiorstw, rosnąca świadomość konsumencka to tylko kilka czynników, które doprowadziły do poszukiwania nowych kierunków zarządzania marketingowego oraz kreacji marki, która już teraz nie jest tylko symbolem identyfikacyjnym firmy.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBaran, Grzegorz - 143662 pl
dc.contributor.authorZiaja, Zuzannapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBujak, Kazimierz - 127472 pl
dc.contributor.reviewerBaran, Grzegorz - 143662 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T01:52:59Z
dc.date.available2020-07-27T01:52:59Z
dc.date.submitted2016-09-15pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowympl
dc.identifier.apddiploma-109204-165174pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/215278
dc.languagepolpl
dc.subject.enMarketing, visual marketing, brand, brand perception, imagepl
dc.subject.plMarketing, marketing wizualny, marka, postrzeganie marki, wizerunekpl
dc.titleWpływ marketingu wizualnego na postrzeganie markipl
dc.title.alternativeThe impact of visual marketing on brand perceptionpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In this Bachelor thesis I would like to examine the influence of visual marketing on perception of the brand. In recent times the world of marketing communications tools largely focused on the use of visual marketing, by which builds its position in the market. The free market, the competitiveness of enterprises, increasing consumer awareness are just a few factors that led to the search for new avenues of marketing management and the creation of the brand, which now is not only a symbol of an identification of the company.
dc.abstract.plpl
W poniższej pracy chciałam zbadać wpływ stosowania marketingu wizualnego na postrzeganie marki. W ostatnich czasach świat narzędzi komunikacji marketingowej w dużej mierze skupia się na stosowaniu marketingu wizualnego, dzięki któremu buduje swoją pozycję na rynku. Wolny rynek, konkurencyjność przedsiębiorstw, rosnąca świadomość konsumencka to tylko kilka czynników, które doprowadziły do poszukiwania nowych kierunków zarządzania marketingowego oraz kreacji marki, która już teraz nie jest tylko symbolem identyfikacyjnym firmy.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Baran, Grzegorz - 143662
dc.contributor.authorpl
Ziaja, Zuzanna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Bujak, Kazimierz - 127472
dc.contributor.reviewerpl
Baran, Grzegorz - 143662
dc.date.accessioned
2020-07-27T01:52:59Z
dc.date.available
2020-07-27T01:52:59Z
dc.date.submittedpl
2016-09-15
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowym
dc.identifier.apdpl
diploma-109204-165174
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/215278
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Marketing, visual marketing, brand, brand perception, image
dc.subject.plpl
Marketing, marketing wizualny, marka, postrzeganie marki, wizerunek
dc.titlepl
Wpływ marketingu wizualnego na postrzeganie marki
dc.title.alternativepl
The impact of visual marketing on brand perception
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
71
Views per month
Views per city
Warsaw
19
Poznan
10
Wroclaw
6
Dublin
3
Gdansk
3
Nowe
3
Szczawnica
3
Bydgoszcz
2
Krakow
2
Torun
2

No access

No Thumbnail Available