Znaczenie identyfikacji wizualnej w budowaniu tożsamości organizacji na przykładzie Fundacji Korporacji Ha!Art

licenciate
dc.abstract.enThe bachelor thesis focuses on building the identity of the organization and the meaning of visual identity in it. An analysis of the publishing market in Poland and the history of independent publishing were also discussed. The research was carried out on the basis of the Ha!art publishing house. The factors affecting on the creation of identity were analyzed. The result of the research was a detailed knowledge of the functioning of the publishing house, an understanding of the choices made by them and the values they profess.pl
dc.abstract.plPraca skupia się wokół tematu budowania tożsamości organizacji i znaczenia w niej identyfikacji wizualnej. Przeprowadzona została również analiza rynku wydawniczego w Polsce oraz omówiona historia wydawnictw niezależnych. Badania przeprowadzone zostały wykorzystując przykład wydawnictwa Ha!art. Analizie zostały poddane czynniki wpływające na kształtowanie się tożsamości organizacji. Rezultatem badań było szczegółowe poznanie funkcjonowania wydawnictwa, zrozumienie podejmowanych przez nie wyborów i wyznawanych wartości.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorLaberschek, Marcinpl
dc.contributor.authorKukułka, Agatapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerZawadzki, Michałpl
dc.contributor.reviewerLaberschek, Marcinpl
dc.date.accessioned2020-07-28T00:02:17Z
dc.date.available2020-07-28T00:02:17Z
dc.date.submitted2019-07-01pl
dc.fieldofstudyzarządzanie kulturąpl
dc.identifier.apddiploma-132750-231382pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235160
dc.languagepolpl
dc.subject.enIdentity, Visual identification, Organizaction, Publishing marketpl
dc.subject.plTożsamość, Identyfikacja wizualna, Organizacja, Rynek wydawniczypl
dc.titleZnaczenie identyfikacji wizualnej w budowaniu tożsamości organizacji na przykładzie Fundacji Korporacji Ha!Artpl
dc.title.alternativeThe importance of visual identification in building the identity of the organization on the example of the Corporation Foundation Ha!artpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The bachelor thesis focuses on building the identity of the organization and the meaning of visual identity in it. An analysis of the publishing market in Poland and the history of independent publishing were also discussed. The research was carried out on the basis of the Ha!art publishing house. The factors affecting on the creation of identity were analyzed. The result of the research was a detailed knowledge of the functioning of the publishing house, an understanding of the choices made by them and the values they profess.
dc.abstract.plpl
Praca skupia się wokół tematu budowania tożsamości organizacji i znaczenia w niej identyfikacji wizualnej. Przeprowadzona została również analiza rynku wydawniczego w Polsce oraz omówiona historia wydawnictw niezależnych. Badania przeprowadzone zostały wykorzystując przykład wydawnictwa Ha!art. Analizie zostały poddane czynniki wpływające na kształtowanie się tożsamości organizacji. Rezultatem badań było szczegółowe poznanie funkcjonowania wydawnictwa, zrozumienie podejmowanych przez nie wyborów i wyznawanych wartości.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Laberschek, Marcin
dc.contributor.authorpl
Kukułka, Agata
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Zawadzki, Michał
dc.contributor.reviewerpl
Laberschek, Marcin
dc.date.accessioned
2020-07-28T00:02:17Z
dc.date.available
2020-07-28T00:02:17Z
dc.date.submittedpl
2019-07-01
dc.fieldofstudypl
zarządzanie kulturą
dc.identifier.apdpl
diploma-132750-231382
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235160
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Identity, Visual identification, Organizaction, Publishing market
dc.subject.plpl
Tożsamość, Identyfikacja wizualna, Organizacja, Rynek wydawniczy
dc.titlepl
Znaczenie identyfikacji wizualnej w budowaniu tożsamości organizacji na przykładzie Fundacji Korporacji Ha!Art
dc.title.alternativepl
The importance of visual identification in building the identity of the organization on the example of the Corporation Foundation Ha!art
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
72
Views per month
Views per city
Rybnik
31
Warsaw
10
Wroclaw
7
Gdynia
3
Poznan
3
Lodz
2
Ciechocinek
1
Dublin
1
Gdansk
1
Katowice
1

No access

No Thumbnail Available