Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Zarządzanie informacją w Głównej Księgarni Naukowej w Krakowie
Information management in Główna Księgarnia Naukowa in Cracow
Księgarnia, Główna Księgarnia Naukowa, zarządzanie, zarządzanie informacją
: Bookstore, Główna Księgarnia Naukowa, information management
Przedmiotem pracy magisterskiej jest Główna Księgarnia Naukowa w Krakowie. Celem pracy jest wykazanie, że w Głównej Księgarni Naukowej w efektywny sposób zarządza się informacją. Praca podzielona została na dwie części – teoretyczną i praktyczną. W części teoretycznej podjęto próbę określenia podstawowych definicji tematu. W części praktycznej posłużono się badaniem ankietowym w celu weryfikacji: jak długo i dlaczego ankietowani są klientami akurat tej księgarni; jaki asortyment jest pożądany przez klientów; jakie są opinie klientów o pracy księgarzy; jakich informacji brakuje w księgarni oraz jaka jest wiedza klientów na temat księgarni. Na podstawie otrzymanych wyników stwierdzono, że zarządzanie informacją w księgarni funkcjonuje zadowalająco i w dużej mierze jest ono dostosowane do potrzeb klientów. Stwierdzono także, że są aspekty, które mogłyby funkcjonować lepiej a ich usprawnienie miałoby pozytywny wpływ na funkcjonowanie Głównej Księgarni Naukowej.
The work focuses on Główna Ksiegarnia Naukowa in Cracov. The aim of the study is to demonstrate that information is effectively managed in the Główna Księgarnia Naukowa. The work is divided into two parts – a theoretical one and practical one. The theoretical part attempts to define different definitions of the subject. In the practical part, a questionnaire survey was used to verify: how long and why the respondents are customers of this particular bookstore; what assortment is desired by customers; customer opinions about the work of booksellers; what information is missing in the bookstore and what customers know about the bookstore. On the basis of the results, it was found that the information management in the bookstore is functioning satisfactorily and to a large extent it is adapted to the needs of customers. It was also found that there are aspects that could function better, and their improvement would have a positive impact on the functioning of the Główna Księgarnia Naukowa.
dc.abstract.en | The work focuses on Główna Ksiegarnia Naukowa in Cracov. The aim of the study is to demonstrate that information is effectively managed in the Główna Księgarnia Naukowa. The work is divided into two parts – a theoretical one and practical one. The theoretical part attempts to define different definitions of the subject. In the practical part, a questionnaire survey was used to verify: how long and why the respondents are customers of this particular bookstore; what assortment is desired by customers; customer opinions about the work of booksellers; what information is missing in the bookstore and what customers know about the bookstore. On the basis of the results, it was found that the information management in the bookstore is functioning satisfactorily and to a large extent it is adapted to the needs of customers. It was also found that there are aspects that could function better, and their improvement would have a positive impact on the functioning of the Główna Księgarnia Naukowa. | pl |
dc.abstract.pl | Przedmiotem pracy magisterskiej jest Główna Księgarnia Naukowa w Krakowie. Celem pracy jest wykazanie, że w Głównej Księgarni Naukowej w efektywny sposób zarządza się informacją. Praca podzielona została na dwie części – teoretyczną i praktyczną. W części teoretycznej podjęto próbę określenia podstawowych definicji tematu. W części praktycznej posłużono się badaniem ankietowym w celu weryfikacji: jak długo i dlaczego ankietowani są klientami akurat tej księgarni; jaki asortyment jest pożądany przez klientów; jakie są opinie klientów o pracy księgarzy; jakich informacji brakuje w księgarni oraz jaka jest wiedza klientów na temat księgarni. Na podstawie otrzymanych wyników stwierdzono, że zarządzanie informacją w księgarni funkcjonuje zadowalająco i w dużej mierze jest ono dostosowane do potrzeb klientów. Stwierdzono także, że są aspekty, które mogłyby funkcjonować lepiej a ich usprawnienie miałoby pozytywny wpływ na funkcjonowanie Głównej Księgarni Naukowej. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Babik, Wiesław - 127154 | pl |
dc.contributor.author | Satoła, Julia | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Babik, Wiesław - 127154 | pl |
dc.contributor.reviewer | Deja, Marek | pl |
dc.date.accessioned | 2022-10-25T21:36:26Z | |
dc.date.available | 2022-10-25T21:36:26Z | |
dc.date.submitted | 2022-10-25 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie informacją | pl |
dc.identifier.apd | diploma-156382-294808 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302565 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | : Bookstore, Główna Księgarnia Naukowa, information management | pl |
dc.subject.pl | Księgarnia, Główna Księgarnia Naukowa, zarządzanie, zarządzanie informacją | pl |
dc.title | Zarządzanie informacją w Głównej Księgarni Naukowej w Krakowie | pl |
dc.title.alternative | Information management in Główna Księgarnia Naukowa in Cracow | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |