Zarządzanie informacją w Głównej Księgarni Naukowej w Krakowie

master
dc.abstract.enThe work focuses on Główna Ksiegarnia Naukowa in Cracov. The aim of the study is to demonstrate that information is effectively managed in the Główna Księgarnia Naukowa. The work is divided into two parts – a theoretical one and practical one. The theoretical part attempts to define different definitions of the subject. In the practical part, a questionnaire survey was used to verify: how long and why the respondents are customers of this particular bookstore; what assortment is desired by customers; customer opinions about the work of booksellers; what information is missing in the bookstore and what customers know about the bookstore. On the basis of the results, it was found that the information management in the bookstore is functioning satisfactorily and to a large extent it is adapted to the needs of customers. It was also found that there are aspects that could function better, and their improvement would have a positive impact on the functioning of the Główna Księgarnia Naukowa.pl
dc.abstract.plPrzedmiotem pracy magisterskiej jest Główna Księgarnia Naukowa w Krakowie. Celem pracy jest wykazanie, że w Głównej Księgarni Naukowej w efektywny sposób zarządza się informacją. Praca podzielona została na dwie części – teoretyczną i praktyczną. W części teoretycznej podjęto próbę określenia podstawowych definicji tematu. W części praktycznej posłużono się badaniem ankietowym w celu weryfikacji: jak długo i dlaczego ankietowani są klientami akurat tej księgarni; jaki asortyment jest pożądany przez klientów; jakie są opinie klientów o pracy księgarzy; jakich informacji brakuje w księgarni oraz jaka jest wiedza klientów na temat księgarni. Na podstawie otrzymanych wyników stwierdzono, że zarządzanie informacją w księgarni funkcjonuje zadowalająco i w dużej mierze jest ono dostosowane do potrzeb klientów. Stwierdzono także, że są aspekty, które mogłyby funkcjonować lepiej a ich usprawnienie miałoby pozytywny wpływ na funkcjonowanie Głównej Księgarni Naukowej.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBabik, Wiesław - 127154 pl
dc.contributor.authorSatoła, Juliapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBabik, Wiesław - 127154 pl
dc.contributor.reviewerDeja, Marekpl
dc.date.accessioned2022-10-25T21:36:26Z
dc.date.available2022-10-25T21:36:26Z
dc.date.submitted2022-10-25pl
dc.fieldofstudyzarządzanie informacjąpl
dc.identifier.apddiploma-156382-294808pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302565
dc.languagepolpl
dc.subject.en: Bookstore, Główna Księgarnia Naukowa, information managementpl
dc.subject.plKsięgarnia, Główna Księgarnia Naukowa, zarządzanie, zarządzanie informacjąpl
dc.titleZarządzanie informacją w Głównej Księgarni Naukowej w Krakowiepl
dc.title.alternativeInformation management in Główna Księgarnia Naukowa in Cracowpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The work focuses on Główna Ksiegarnia Naukowa in Cracov. The aim of the study is to demonstrate that information is effectively managed in the Główna Księgarnia Naukowa. The work is divided into two parts – a theoretical one and practical one. The theoretical part attempts to define different definitions of the subject. In the practical part, a questionnaire survey was used to verify: how long and why the respondents are customers of this particular bookstore; what assortment is desired by customers; customer opinions about the work of booksellers; what information is missing in the bookstore and what customers know about the bookstore. On the basis of the results, it was found that the information management in the bookstore is functioning satisfactorily and to a large extent it is adapted to the needs of customers. It was also found that there are aspects that could function better, and their improvement would have a positive impact on the functioning of the Główna Księgarnia Naukowa.
dc.abstract.plpl
Przedmiotem pracy magisterskiej jest Główna Księgarnia Naukowa w Krakowie. Celem pracy jest wykazanie, że w Głównej Księgarni Naukowej w efektywny sposób zarządza się informacją. Praca podzielona została na dwie części – teoretyczną i praktyczną. W części teoretycznej podjęto próbę określenia podstawowych definicji tematu. W części praktycznej posłużono się badaniem ankietowym w celu weryfikacji: jak długo i dlaczego ankietowani są klientami akurat tej księgarni; jaki asortyment jest pożądany przez klientów; jakie są opinie klientów o pracy księgarzy; jakich informacji brakuje w księgarni oraz jaka jest wiedza klientów na temat księgarni. Na podstawie otrzymanych wyników stwierdzono, że zarządzanie informacją w księgarni funkcjonuje zadowalająco i w dużej mierze jest ono dostosowane do potrzeb klientów. Stwierdzono także, że są aspekty, które mogłyby funkcjonować lepiej a ich usprawnienie miałoby pozytywny wpływ na funkcjonowanie Głównej Księgarni Naukowej.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Babik, Wiesław - 127154
dc.contributor.authorpl
Satoła, Julia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Babik, Wiesław - 127154
dc.contributor.reviewerpl
Deja, Marek
dc.date.accessioned
2022-10-25T21:36:26Z
dc.date.available
2022-10-25T21:36:26Z
dc.date.submittedpl
2022-10-25
dc.fieldofstudypl
zarządzanie informacją
dc.identifier.apdpl
diploma-156382-294808
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302565
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
: Bookstore, Główna Księgarnia Naukowa, information management
dc.subject.plpl
Księgarnia, Główna Księgarnia Naukowa, zarządzanie, zarządzanie informacją
dc.titlepl
Zarządzanie informacją w Głównej Księgarni Naukowej w Krakowie
dc.title.alternativepl
Information management in Główna Księgarnia Naukowa in Cracow
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
8
Views per month
Views per city
Krakow
2
Lodz
2
Newark
1
Szczecin
1
Zbąszynek
1

No access

No Thumbnail Available
Collections