Świadomość marki Krakowskiego Biura Festiwalowego wśród mieszkańców Krakowa - diagnoza i projekt doskonalenia

master
dc.abstract.enThe purpose of this work is to diagnose the causes of lack of brand awareness at Krakow Festival Office among the residents of Krakow and a proposal of a catalogue of actions to improve brand recognition. This work is carried out under the project "Research for practice. The use of implementation master's thesis based on action research for the development of the organization”. Topics related to the brand and branding were discussed in the theoretical part of the work. The empirical part was devoted to the description of the conducted action research. The result of the conducted action research is an action plan for the examined organization, taking into account the recommendations regarding the identified research problem.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest diagnoza przyczyn braku świadomości marki Krakowskiego Biura Festiwalowego wśród mieszkańców Krakowa oraz propozycja katalogu działań dotyczących poprawy rozpoznawalności marki. Jest to praca realizowana w ramach projektu „Badania dla praktyki. Wykorzystanie wdrożeniowych prac magisterskich opartych na badaniach w działaniu dla rozwoju organizacji”. W części teoretycznej pracy poruszono tematy związane z marką oraz brandingiem. Część empiryczna została poświęcona opisowi zrealizowanego badania w działaniu (action research). Efektem przeprowadzonych badań w działaniu jest plan działania dla badanej organizacji, uwzględniający rekomendacje dotyczące zidentyfikowanego problemu badawczego.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorSiciarz, Agnieszkapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerBogacz-Wojtanowska, Ewa - 101573 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T23:16:47Z
dc.date.available2020-07-27T23:16:47Z
dc.date.submitted2019-06-24pl
dc.fieldofstudyzarządzanie reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-131879-195689pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234460
dc.languagepolpl
dc.subject.enACTION RESEARCH - BRANDING - BRAND - BRAND IDENTITYpl
dc.subject.plBADANIA W DZIAŁANIU - BRANDING - MARKA - ROZPOZNAWALNOŚĆ MARKIpl
dc.titleŚwiadomość marki Krakowskiego Biura Festiwalowego wśród mieszkańców Krakowa - diagnoza i projekt doskonaleniapl
dc.title.alternativeAwareness of the Krakow Festival Office brand among the residents of Krakow - diagnosis and project of improvement.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this work is to diagnose the causes of lack of brand awareness at Krakow Festival Office among the residents of Krakow and a proposal of a catalogue of actions to improve brand recognition. This work is carried out under the project "Research for practice. The use of implementation master's thesis based on action research for the development of the organization”. Topics related to the brand and branding were discussed in the theoretical part of the work. The empirical part was devoted to the description of the conducted action research. The result of the conducted action research is an action plan for the examined organization, taking into account the recommendations regarding the identified research problem.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest diagnoza przyczyn braku świadomości marki Krakowskiego Biura Festiwalowego wśród mieszkańców Krakowa oraz propozycja katalogu działań dotyczących poprawy rozpoznawalności marki. Jest to praca realizowana w ramach projektu „Badania dla praktyki. Wykorzystanie wdrożeniowych prac magisterskich opartych na badaniach w działaniu dla rozwoju organizacji”. W części teoretycznej pracy poruszono tematy związane z marką oraz brandingiem. Część empiryczna została poświęcona opisowi zrealizowanego badania w działaniu (action research). Efektem przeprowadzonych badań w działaniu jest plan działania dla badanej organizacji, uwzględniający rekomendacje dotyczące zidentyfikowanego problemu badawczego.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Siciarz, Agnieszka
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Bogacz-Wojtanowska, Ewa - 101573
dc.date.accessioned
2020-07-27T23:16:47Z
dc.date.available
2020-07-27T23:16:47Z
dc.date.submittedpl
2019-06-24
dc.fieldofstudypl
zarządzanie reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-131879-195689
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234460
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
ACTION RESEARCH - BRANDING - BRAND - BRAND IDENTITY
dc.subject.plpl
BADANIA W DZIAŁANIU - BRANDING - MARKA - ROZPOZNAWALNOŚĆ MARKI
dc.titlepl
Świadomość marki Krakowskiego Biura Festiwalowego wśród mieszkańców Krakowa - diagnoza i projekt doskonalenia
dc.title.alternativepl
Awareness of the Krakow Festival Office brand among the residents of Krakow - diagnosis and project of improvement.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
9
Views per month
Views per city
Wroclaw
2
Dublin
1
Imielin
1
Lublin
1
Poznan
1
Toronto
1

No access

No Thumbnail Available