Miejsce kart płatniczych w strategii marketingowej banku PKO Bank Polski

master
dc.abstract.enThis work is dedicated to the participation of payment cards in creating the marketing strategy of PKO Bank Polski. Payment cards are currently one of the most important banking products, which has already become a requirement of modern world. Promotional activities are an important part of doing business and an important element of acquiring customers. The combination of a wide offer and marketing activities related to payment cards is the key to success in the banking sector. In this work, an attempt was made to examine the place of payment cards in the marketing strategy of PKO Bank Polski. The hypothesis is as follows: "Payment cards occupy a key place in the marketing strategy of PKO Bank Polski."The research was conducted among 110 clients of bank, using a questionnaire placed on the Internet via the Google form. The survey consisted of 12 questions and specifications.Based on the conducted research, the hypothesis was confirmed.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca poświęcona jest udziale kart płatniczych w tworzeniu strategii marketingowej banku PKO Bank Polski. Karty płatnicze to obecnie jeden z najważniejszych produktów bankowych, który stał się już wymogiem współczesnych czasów. Działania promocyjne stanowią istotną część prowadzenia działalności i są ważnym elementem pozyskiwania klientów. Połączenie szerokiej oferty i działań marketingowych względem kart płatniczych jest kluczem do sukcesu w sektorze bankowości. W tej pracy podjęto próbę zbadania miejsca kart płatniczych w strategii marketingowej banku PKO Bank Polski. Postawiona hipoteza brzmi następująco: "Karty płatnicze zajmują kluczowe miejsce w strategii marketingowej PKO Banku Polskiego".Badania zostały przeprowadzone wśród 110 klientów banku, za pomocą kwestionariusza ankietowego umieszczonego w Internecie poprzez formularz Google. Ankieta składała się z 12 pytań i metryczki. Na podstawie przeprowadzonych badań udało się potwierdzić postawioną hipotezę.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorBrzyska, Paulinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T23:10:00Z
dc.date.available2020-07-27T23:10:00Z
dc.date.submitted2019-07-10pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyfinanse i controllingpl
dc.identifier.apddiploma-131753-249428pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234354
dc.languagepolpl
dc.subject.enBanking - Clients - Institute of Economics, Finance and Management - Marketing strategy - Payment cardspl
dc.subject.plBankowość - Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania - Karty płatnicze - Klienci - Strategia marketingowapl
dc.titleMiejsce kart płatniczych w strategii marketingowej banku PKO Bank Polskipl
dc.title.alternativePlace of payment cards in the marketing strategy of PKO Bank Polskipl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This work is dedicated to the participation of payment cards in creating the marketing strategy of PKO Bank Polski. Payment cards are currently one of the most important banking products, which has already become a requirement of modern world. Promotional activities are an important part of doing business and an important element of acquiring customers. The combination of a wide offer and marketing activities related to payment cards is the key to success in the banking sector. In this work, an attempt was made to examine the place of payment cards in the marketing strategy of PKO Bank Polski. The hypothesis is as follows: "Payment cards occupy a key place in the marketing strategy of PKO Bank Polski."The research was conducted among 110 clients of bank, using a questionnaire placed on the Internet via the Google form. The survey consisted of 12 questions and specifications.Based on the conducted research, the hypothesis was confirmed.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca poświęcona jest udziale kart płatniczych w tworzeniu strategii marketingowej banku PKO Bank Polski. Karty płatnicze to obecnie jeden z najważniejszych produktów bankowych, który stał się już wymogiem współczesnych czasów. Działania promocyjne stanowią istotną część prowadzenia działalności i są ważnym elementem pozyskiwania klientów. Połączenie szerokiej oferty i działań marketingowych względem kart płatniczych jest kluczem do sukcesu w sektorze bankowości. W tej pracy podjęto próbę zbadania miejsca kart płatniczych w strategii marketingowej banku PKO Bank Polski. Postawiona hipoteza brzmi następująco: "Karty płatnicze zajmują kluczowe miejsce w strategii marketingowej PKO Banku Polskiego".Badania zostały przeprowadzone wśród 110 klientów banku, za pomocą kwestionariusza ankietowego umieszczonego w Internecie poprzez formularz Google. Ankieta składała się z 12 pytań i metryczki. Na podstawie przeprowadzonych badań udało się potwierdzić postawioną hipotezę.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Brzyska, Paulina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.date.accessioned
2020-07-27T23:10:00Z
dc.date.available
2020-07-27T23:10:00Z
dc.date.submittedpl
2019-07-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
finanse i controlling
dc.identifier.apdpl
diploma-131753-249428
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234354
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Banking - Clients - Institute of Economics, Finance and Management - Marketing strategy - Payment cards
dc.subject.plpl
Bankowość - Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania - Karty płatnicze - Klienci - Strategia marketingowa
dc.titlepl
Miejsce kart płatniczych w strategii marketingowej banku PKO Bank Polski
dc.title.alternativepl
Place of payment cards in the marketing strategy of PKO Bank Polski
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
42
Views per month
Views per city
Gdansk
11
Opole
9
Warsaw
6
Sulaymaniyah
4
Wejherowo
2
Wroclaw
2
Dublin
1
Gmina Przywidz
1
Jeleniewo
1
Makowiska
1

No access

No Thumbnail Available