Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Miejsce kart płatniczych w strategii marketingowej banku PKO Bank Polski
Place of payment cards in the marketing strategy of PKO Bank Polski
Bankowość - Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania - Karty płatnicze - Klienci - Strategia marketingowa
Banking - Clients - Institute of Economics, Finance and Management - Marketing strategy - Payment cards
Niniejsza praca poświęcona jest udziale kart płatniczych w tworzeniu strategii marketingowej banku PKO Bank Polski. Karty płatnicze to obecnie jeden z najważniejszych produktów bankowych, który stał się już wymogiem współczesnych czasów. Działania promocyjne stanowią istotną część prowadzenia działalności i są ważnym elementem pozyskiwania klientów. Połączenie szerokiej oferty i działań marketingowych względem kart płatniczych jest kluczem do sukcesu w sektorze bankowości. W tej pracy podjęto próbę zbadania miejsca kart płatniczych w strategii marketingowej banku PKO Bank Polski. Postawiona hipoteza brzmi następująco: "Karty płatnicze zajmują kluczowe miejsce w strategii marketingowej PKO Banku Polskiego".Badania zostały przeprowadzone wśród 110 klientów banku, za pomocą kwestionariusza ankietowego umieszczonego w Internecie poprzez formularz Google. Ankieta składała się z 12 pytań i metryczki. Na podstawie przeprowadzonych badań udało się potwierdzić postawioną hipotezę.
This work is dedicated to the participation of payment cards in creating the marketing strategy of PKO Bank Polski. Payment cards are currently one of the most important banking products, which has already become a requirement of modern world. Promotional activities are an important part of doing business and an important element of acquiring customers. The combination of a wide offer and marketing activities related to payment cards is the key to success in the banking sector. In this work, an attempt was made to examine the place of payment cards in the marketing strategy of PKO Bank Polski. The hypothesis is as follows: "Payment cards occupy a key place in the marketing strategy of PKO Bank Polski."The research was conducted among 110 clients of bank, using a questionnaire placed on the Internet via the Google form. The survey consisted of 12 questions and specifications.Based on the conducted research, the hypothesis was confirmed.
| dc.abstract.en | This work is dedicated to the participation of payment cards in creating the marketing strategy of PKO Bank Polski. Payment cards are currently one of the most important banking products, which has already become a requirement of modern world. Promotional activities are an important part of doing business and an important element of acquiring customers. The combination of a wide offer and marketing activities related to payment cards is the key to success in the banking sector. In this work, an attempt was made to examine the place of payment cards in the marketing strategy of PKO Bank Polski. The hypothesis is as follows: "Payment cards occupy a key place in the marketing strategy of PKO Bank Polski."The research was conducted among 110 clients of bank, using a questionnaire placed on the Internet via the Google form. The survey consisted of 12 questions and specifications.Based on the conducted research, the hypothesis was confirmed. | pl |
| dc.abstract.pl | Niniejsza praca poświęcona jest udziale kart płatniczych w tworzeniu strategii marketingowej banku PKO Bank Polski. Karty płatnicze to obecnie jeden z najważniejszych produktów bankowych, który stał się już wymogiem współczesnych czasów. Działania promocyjne stanowią istotną część prowadzenia działalności i są ważnym elementem pozyskiwania klientów. Połączenie szerokiej oferty i działań marketingowych względem kart płatniczych jest kluczem do sukcesu w sektorze bankowości. W tej pracy podjęto próbę zbadania miejsca kart płatniczych w strategii marketingowej banku PKO Bank Polski. Postawiona hipoteza brzmi następująco: "Karty płatnicze zajmują kluczowe miejsce w strategii marketingowej PKO Banku Polskiego".Badania zostały przeprowadzone wśród 110 klientów banku, za pomocą kwestionariusza ankietowego umieszczonego w Internecie poprzez formularz Google. Ankieta składała się z 12 pytań i metryczki. Na podstawie przeprowadzonych badań udało się potwierdzić postawioną hipotezę. | pl |
| dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
| dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
| dc.contributor.advisor | Klima, Janina - 128843 | pl |
| dc.contributor.author | Brzyska, Paulina | pl |
| dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
| dc.contributor.reviewer | Klima, Janina - 128843 | pl |
| dc.contributor.reviewer | Bugaj, Justyna - 161421 | pl |
| dc.date.accessioned | 2020-07-27T23:10:00Z | |
| dc.date.available | 2020-07-27T23:10:00Z | |
| dc.date.submitted | 2019-07-10 | pl |
| dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
| dc.fieldofstudy | finanse i controlling | pl |
| dc.identifier.apd | diploma-131753-249428 | pl |
| dc.identifier.project | APD / O | pl |
| dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234354 | |
| dc.language | pol | pl |
| dc.subject.en | Banking - Clients - Institute of Economics, Finance and Management - Marketing strategy - Payment cards | pl |
| dc.subject.pl | Bankowość - Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania - Karty płatnicze - Klienci - Strategia marketingowa | pl |
| dc.title | Miejsce kart płatniczych w strategii marketingowej banku PKO Bank Polski | pl |
| dc.title.alternative | Place of payment cards in the marketing strategy of PKO Bank Polski | pl |
| dc.type | master | pl |
| dspace.entity.type | Publication |