Projekt gry komputerowej w oparciu o autorski silnik grafiki

master
dc.abstract.enThe purpose of this thesis is to create a computer game based on my own graphics engine. The thesis has been divided into four parts. The first part describes issues related to rendering. The second part presents the engine architecture and describes its most important components. The next chapter discusses the optimizations that have been implemented in the engine, as well as the guidelines essential to efficiently generate graphics. The last chapter presents a computer game implemented using the proposed engine and optimizations.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest zaprojektowanie gry komputerowej na podstawie własnego silnika grafiki. Praca została podzielona na cztery części. W pierwszej części pracy zostały opisane zagadnienia związane z renderingiem. Druga część przedstawia architekturę silnika i opisuje jego najważniejsze komponenty. Następny rozdział opowiada o optymalizacjach które zostały zaimplementowane w silniku, a także wytycznych, niezbędnych do efektywnego generowania grafiki. W ostatnim rozdziale przedstawiona została gra komputerowa powstała z użyciem zaproponowanego silnika i optymalizacji.pl
dc.affiliationWydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanejpl
dc.areaobszar nauk ścisłychpl
dc.contributor.advisorBiałas, Piotr - 127296 pl
dc.contributor.authorKożuch, Piotrpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WFAISpl
dc.contributor.reviewerBiałas, Piotr - 127296 pl
dc.contributor.reviewerWęgrzyn, Paweł - 100441 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T12:01:04Z
dc.date.available2020-07-27T12:01:04Z
dc.date.submitted2017-10-25pl
dc.fieldofstudyinformatyka stosowanapl
dc.identifier.apddiploma-119473-145527pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224464
dc.languagepolpl
dc.subject.enRendering, Game, 2D, OpenGL, Engine, Graphics, Optimizationspl
dc.subject.plRendering, Gra, 2D, OpenGL, Silnik, Grafika, Optymalizacjepl
dc.titleProjekt gry komputerowej w oparciu o autorski silnik grafikipl
dc.title.alternativeComputer game project based on a proprietary graphics enginepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this thesis is to create a computer game based on my own graphics engine. The thesis has been divided into four parts. The first part describes issues related to rendering. The second part presents the engine architecture and describes its most important components. The next chapter discusses the optimizations that have been implemented in the engine, as well as the guidelines essential to efficiently generate graphics. The last chapter presents a computer game implemented using the proposed engine and optimizations.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest zaprojektowanie gry komputerowej na podstawie własnego silnika grafiki. Praca została podzielona na cztery części. W pierwszej części pracy zostały opisane zagadnienia związane z renderingiem. Druga część przedstawia architekturę silnika i opisuje jego najważniejsze komponenty. Następny rozdział opowiada o optymalizacjach które zostały zaimplementowane w silniku, a także wytycznych, niezbędnych do efektywnego generowania grafiki. W ostatnim rozdziale przedstawiona została gra komputerowa powstała z użyciem zaproponowanego silnika i optymalizacji.
dc.affiliationpl
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
dc.areapl
obszar nauk ścisłych
dc.contributor.advisorpl
Białas, Piotr - 127296
dc.contributor.authorpl
Kożuch, Piotr
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WFAIS
dc.contributor.reviewerpl
Białas, Piotr - 127296
dc.contributor.reviewerpl
Węgrzyn, Paweł - 100441
dc.date.accessioned
2020-07-27T12:01:04Z
dc.date.available
2020-07-27T12:01:04Z
dc.date.submittedpl
2017-10-25
dc.fieldofstudypl
informatyka stosowana
dc.identifier.apdpl
diploma-119473-145527
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224464
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Rendering, Game, 2D, OpenGL, Engine, Graphics, Optimizations
dc.subject.plpl
Rendering, Gra, 2D, OpenGL, Silnik, Grafika, Optymalizacje
dc.titlepl
Projekt gry komputerowej w oparciu o autorski silnik grafiki
dc.title.alternativepl
Computer game project based on a proprietary graphics engine
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
15
Views per month
Views per city
Krakow
2
Przeźmierowo
2
Wroclaw
2
Dublin
1
Gdansk
1
Janowo
1
Lodz
1
Raba Wyzna
1
Shanghai
1
Warsaw
1

No access

No Thumbnail Available