Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Projekt gry komputerowej w oparciu o autorski silnik grafiki
Computer game project based on a proprietary graphics engine
Rendering, Gra, 2D, OpenGL, Silnik, Grafika, Optymalizacje
Rendering, Game, 2D, OpenGL, Engine, Graphics, Optimizations
Celem niniejszej pracy jest zaprojektowanie gry komputerowej na podstawie własnego silnika grafiki. Praca została podzielona na cztery części. W pierwszej części pracy zostały opisane zagadnienia związane z renderingiem. Druga część przedstawia architekturę silnika i opisuje jego najważniejsze komponenty. Następny rozdział opowiada o optymalizacjach które zostały zaimplementowane w silniku, a także wytycznych, niezbędnych do efektywnego generowania grafiki. W ostatnim rozdziale przedstawiona została gra komputerowa powstała z użyciem zaproponowanego silnika i optymalizacji.
The purpose of this thesis is to create a computer game based on my own graphics engine. The thesis has been divided into four parts. The first part describes issues related to rendering. The second part presents the engine architecture and describes its most important components. The next chapter discusses the optimizations that have been implemented in the engine, as well as the guidelines essential to efficiently generate graphics. The last chapter presents a computer game implemented using the proposed engine and optimizations.
| dc.abstract.en | The purpose of this thesis is to create a computer game based on my own graphics engine. The thesis has been divided into four parts. The first part describes issues related to rendering. The second part presents the engine architecture and describes its most important components. The next chapter discusses the optimizations that have been implemented in the engine, as well as the guidelines essential to efficiently generate graphics. The last chapter presents a computer game implemented using the proposed engine and optimizations. | pl |
| dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy jest zaprojektowanie gry komputerowej na podstawie własnego silnika grafiki. Praca została podzielona na cztery części. W pierwszej części pracy zostały opisane zagadnienia związane z renderingiem. Druga część przedstawia architekturę silnika i opisuje jego najważniejsze komponenty. Następny rozdział opowiada o optymalizacjach które zostały zaimplementowane w silniku, a także wytycznych, niezbędnych do efektywnego generowania grafiki. W ostatnim rozdziale przedstawiona została gra komputerowa powstała z użyciem zaproponowanego silnika i optymalizacji. | pl |
| dc.affiliation | Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej | pl |
| dc.area | obszar nauk ścisłych | pl |
| dc.contributor.advisor | Białas, Piotr - 127296 | pl |
| dc.contributor.author | Kożuch, Piotr | pl |
| dc.contributor.departmentbycode | UJK/WFAIS | pl |
| dc.contributor.reviewer | Białas, Piotr - 127296 | pl |
| dc.contributor.reviewer | Węgrzyn, Paweł - 100441 | pl |
| dc.date.accessioned | 2020-07-27T12:01:04Z | |
| dc.date.available | 2020-07-27T12:01:04Z | |
| dc.date.submitted | 2017-10-25 | pl |
| dc.fieldofstudy | informatyka stosowana | pl |
| dc.identifier.apd | diploma-119473-145527 | pl |
| dc.identifier.project | APD / O | pl |
| dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224464 | |
| dc.language | pol | pl |
| dc.subject.en | Rendering, Game, 2D, OpenGL, Engine, Graphics, Optimizations | pl |
| dc.subject.pl | Rendering, Gra, 2D, OpenGL, Silnik, Grafika, Optymalizacje | pl |
| dc.title | Projekt gry komputerowej w oparciu o autorski silnik grafiki | pl |
| dc.title.alternative | Computer game project based on a proprietary graphics engine | pl |
| dc.type | master | pl |
| dspace.entity.type | Publication |