Motywy i czynniki wpływające na decyzje zakupowe konsumentów w sektorze odzieżowym

licenciate
dc.abstract.enThis paper describes and analyses the main issues concerning the motivation and purchasing decisions of consumers. Chapter one included the theoretical part, in which basic ideas concerning the subject of this thesis have been characterized. The second chapter presented the factors which influence consumers in the whole decision-making process. In the third chapter, the researches regarding the decision and purchasing process among consumers have been conducted.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca omawia i analizuje zagadnienia dotyczące motywacji i podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów. W pierwszym rozdziale zamieszczona została część teoretyczna, wyjaśniająca podstawowe pojęcia związane z tym zagadnieniem. Następny, drugi rozdział poświęcony jest czynnikom jakie wpływają na konsumentów w całym procesie decyzyjnym. W ostatnim rozdziale przeprowadzone zostały badania dotyczące procesu decyzyjnego i zakupowego wśród konsumentów.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorLiput, Elżbietapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T10:54:16Z
dc.date.available2020-07-27T10:54:16Z
dc.date.submitted2017-09-22pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-118361-196364pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/223449
dc.languagepolpl
dc.subject.endecision – motivation – consumer - choicepl
dc.subject.pldecyzja - motywacja - konsument - wybórpl
dc.titleMotywy i czynniki wpływające na decyzje zakupowe konsumentów w sektorze odzieżowympl
dc.title.alternativeThe factors influencing the purchasing decisions of consumers in the clothing sectorpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This paper describes and analyses the main issues concerning the motivation and purchasing decisions of consumers. Chapter one included the theoretical part, in which basic ideas concerning the subject of this thesis have been characterized. The second chapter presented the factors which influence consumers in the whole decision-making process. In the third chapter, the researches regarding the decision and purchasing process among consumers have been conducted.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca omawia i analizuje zagadnienia dotyczące motywacji i podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów. W pierwszym rozdziale zamieszczona została część teoretyczna, wyjaśniająca podstawowe pojęcia związane z tym zagadnieniem. Następny, drugi rozdział poświęcony jest czynnikom jakie wpływają na konsumentów w całym procesie decyzyjnym. W ostatnim rozdziale przeprowadzone zostały badania dotyczące procesu decyzyjnego i zakupowego wśród konsumentów.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Liput, Elżbieta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.date.accessioned
2020-07-27T10:54:16Z
dc.date.available
2020-07-27T10:54:16Z
dc.date.submittedpl
2017-09-22
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-118361-196364
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/223449
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
decision – motivation – consumer - choice
dc.subject.plpl
decyzja - motywacja - konsument - wybór
dc.titlepl
Motywy i czynniki wpływające na decyzje zakupowe konsumentów w sektorze odzieżowym
dc.title.alternativepl
The factors influencing the purchasing decisions of consumers in the clothing sector
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available