Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Ekshibicjonizm informacyjny w Sieci. Zarządzanie wizerunkiem na portalach społecznościowych, na przykładzie Facebooka i Instagramu
Information exhibitinionism on the Web. Image management on social network, through Facebook and Instagram example
zarządzanie wizerunkiem, ekshibicjonizm informacyjny, media społecznościowe
image management, informational exhibitionism, social media
Celem niniejszej pracy licencjackiej będzie przedstawienie coraz bardziej rozwijającego się zjawiska ekshibicjonizmu informacyjnego w Sieci. Narastająca fala chęci dzielenia się swoim życiem z innymi, nie zostaje niezauważona, bowiem wpływa ona w bardzo widoczny sposób na społeczeństwo, szczególnie dotykając najmłodsze pokolenie. Zatem istotną kwestią podjętą w tejże pracy dyplomowej będzie odpowiedź na pytanie: Dlaczego coraz częstszym precedensem jest celebrowanie swojego życia na platformach społecznościowych. By w pełni ukazać owo zjawisko zostaną odszukanie i zaprezentowanie przyczyny takiego zachowania oraz uwydatnione konsekwencje płynące z takiej postawy. Tematyka pracy będzie oscylować wokół nurtu nauk humanistycznych, a ściślej zarządzania humanistycznego, dzięki odwołaniom do zarządzania wizerunkiem oraz sposobów autokreacji. W niniejszej pracy dyplomowej, zostaną zaprezentowane trendy, które wpływają na efektywniejsze kreowanie wizerunku. Do zdiagnozowania owego problemu Autorka posłuży się tekstami źródłowymi oraz obserwacją omawianych zjawisk na portalach społecznościowych: Facebook i Instagram.
The purpose of this Bachelor Thesis is to present an ever-growing phenomenon of information exhibitionism on the Web. Rising wave of willingness to share our lives with others is being noticed, because it is affecting on society in very visible way, especially touching the youngest generation. Therefore the crucial point that have been taken in this Bachelor Thesis is to answer the question: Why the precedent of celebrating lives on social media is increasing? To fully illustrate discussed phenomenon the reasons of this behavior will be found and presented to highlight consequences of such attitude. The subject of this paper will be oscillating around the humanistic science and more precisely around humanistic management, due to references to image management and the ways of self-aggrandizement.. In present Bachelor Thesis, trends, that have an influence on effective creation of image, will be presented to diagnose this problem. The Authoress used source books and performed observations of the discussed phenomena on social networks like Facebook and Instagram.
dc.abstract.en | The purpose of this Bachelor Thesis is to present an ever-growing phenomenon of information exhibitionism on the Web. Rising wave of willingness to share our lives with others is being noticed, because it is affecting on society in very visible way, especially touching the youngest generation. Therefore the crucial point that have been taken in this Bachelor Thesis is to answer the question: Why the precedent of celebrating lives on social media is increasing? To fully illustrate discussed phenomenon the reasons of this behavior will be found and presented to highlight consequences of such attitude. The subject of this paper will be oscillating around the humanistic science and more precisely around humanistic management, due to references to image management and the ways of self-aggrandizement.. In present Bachelor Thesis, trends, that have an influence on effective creation of image, will be presented to diagnose this problem. The Authoress used source books and performed observations of the discussed phenomena on social networks like Facebook and Instagram. | pl |
dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy licencjackiej będzie przedstawienie coraz bardziej rozwijającego się zjawiska ekshibicjonizmu informacyjnego w Sieci. Narastająca fala chęci dzielenia się swoim życiem z innymi, nie zostaje niezauważona, bowiem wpływa ona w bardzo widoczny sposób na społeczeństwo, szczególnie dotykając najmłodsze pokolenie. Zatem istotną kwestią podjętą w tejże pracy dyplomowej będzie odpowiedź na pytanie: Dlaczego coraz częstszym precedensem jest celebrowanie swojego życia na platformach społecznościowych. By w pełni ukazać owo zjawisko zostaną odszukanie i zaprezentowanie przyczyny takiego zachowania oraz uwydatnione konsekwencje płynące z takiej postawy. Tematyka pracy będzie oscylować wokół nurtu nauk humanistycznych, a ściślej zarządzania humanistycznego, dzięki odwołaniom do zarządzania wizerunkiem oraz sposobów autokreacji. W niniejszej pracy dyplomowej, zostaną zaprezentowane trendy, które wpływają na efektywniejsze kreowanie wizerunku. Do zdiagnozowania owego problemu Autorka posłuży się tekstami źródłowymi oraz obserwacją omawianych zjawisk na portalach społecznościowych: Facebook i Instagram. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Drosik, Adam | pl |
dc.contributor.author | Klima, Karolina | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Drosik, Adam | pl |
dc.contributor.reviewer | Popiołek, Malwina | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T07:45:18Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T07:45:18Z | |
dc.date.submitted | 2017-07-11 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie mediami | pl |
dc.identifier.apd | diploma-115280-195713 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/220635 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | image management, informational exhibitionism, social media | pl |
dc.subject.pl | zarządzanie wizerunkiem, ekshibicjonizm informacyjny, media społecznościowe | pl |
dc.title | Ekshibicjonizm informacyjny w Sieci. Zarządzanie wizerunkiem na portalach społecznościowych, na przykładzie Facebooka i Instagramu | pl |
dc.title.alternative | Information exhibitinionism on the Web. Image management on social network, through Facebook and Instagram example | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |