Ekshibicjonizm informacyjny w Sieci. Zarządzanie wizerunkiem na portalach społecznościowych, na przykładzie Facebooka i Instagramu

licenciate
dc.abstract.enThe purpose of this Bachelor Thesis is to present an ever-growing phenomenon of information exhibitionism on the Web. Rising wave of willingness to share our lives with others is being noticed, because it is affecting on society in very visible way, especially touching the youngest generation. Therefore the crucial point that have been taken in this Bachelor Thesis is to answer the question: Why the precedent of celebrating lives on social media is increasing? To fully illustrate discussed phenomenon the reasons of this behavior will be found and presented to highlight consequences of such attitude. The subject of this paper will be oscillating around the humanistic science and more precisely around humanistic management, due to references to image management and the ways of self-aggrandizement.. In present Bachelor Thesis, trends, that have an influence on effective creation of image, will be presented to diagnose this problem. The Authoress used source books and performed observations of the discussed phenomena on social networks like Facebook and Instagram.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy licencjackiej będzie przedstawienie coraz bardziej rozwijającego się zjawiska ekshibicjonizmu informacyjnego w Sieci. Narastająca fala chęci dzielenia się swoim życiem z innymi, nie zostaje niezauważona, bowiem wpływa ona w bardzo widoczny sposób na społeczeństwo, szczególnie dotykając najmłodsze pokolenie. Zatem istotną kwestią podjętą w tejże pracy dyplomowej będzie odpowiedź na pytanie: Dlaczego coraz częstszym precedensem jest celebrowanie swojego życia na platformach społecznościowych. By w pełni ukazać owo zjawisko zostaną odszukanie i zaprezentowanie przyczyny takiego zachowania oraz uwydatnione konsekwencje płynące z takiej postawy. Tematyka pracy będzie oscylować wokół nurtu nauk humanistycznych, a ściślej zarządzania humanistycznego, dzięki odwołaniom do zarządzania wizerunkiem oraz sposobów autokreacji. W niniejszej pracy dyplomowej, zostaną zaprezentowane trendy, które wpływają na efektywniejsze kreowanie wizerunku. Do zdiagnozowania owego problemu Autorka posłuży się tekstami źródłowymi oraz obserwacją omawianych zjawisk na portalach społecznościowych: Facebook i Instagram.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorDrosik, Adampl
dc.contributor.authorKlima, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerDrosik, Adampl
dc.contributor.reviewerPopiołek, Malwinapl
dc.date.accessioned2020-07-27T07:45:18Z
dc.date.available2020-07-27T07:45:18Z
dc.date.submitted2017-07-11pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-115280-195713pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/220635
dc.languagepolpl
dc.subject.enimage management, informational exhibitionism, social mediapl
dc.subject.plzarządzanie wizerunkiem, ekshibicjonizm informacyjny, media społecznościowepl
dc.titleEkshibicjonizm informacyjny w Sieci. Zarządzanie wizerunkiem na portalach społecznościowych, na przykładzie Facebooka i Instagramupl
dc.title.alternativeInformation exhibitinionism on the Web. Image management on social network, through Facebook and Instagram examplepl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this Bachelor Thesis is to present an ever-growing phenomenon of information exhibitionism on the Web. Rising wave of willingness to share our lives with others is being noticed, because it is affecting on society in very visible way, especially touching the youngest generation. Therefore the crucial point that have been taken in this Bachelor Thesis is to answer the question: Why the precedent of celebrating lives on social media is increasing? To fully illustrate discussed phenomenon the reasons of this behavior will be found and presented to highlight consequences of such attitude. The subject of this paper will be oscillating around the humanistic science and more precisely around humanistic management, due to references to image management and the ways of self-aggrandizement.. In present Bachelor Thesis, trends, that have an influence on effective creation of image, will be presented to diagnose this problem. The Authoress used source books and performed observations of the discussed phenomena on social networks like Facebook and Instagram.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy licencjackiej będzie przedstawienie coraz bardziej rozwijającego się zjawiska ekshibicjonizmu informacyjnego w Sieci. Narastająca fala chęci dzielenia się swoim życiem z innymi, nie zostaje niezauważona, bowiem wpływa ona w bardzo widoczny sposób na społeczeństwo, szczególnie dotykając najmłodsze pokolenie. Zatem istotną kwestią podjętą w tejże pracy dyplomowej będzie odpowiedź na pytanie: Dlaczego coraz częstszym precedensem jest celebrowanie swojego życia na platformach społecznościowych. By w pełni ukazać owo zjawisko zostaną odszukanie i zaprezentowanie przyczyny takiego zachowania oraz uwydatnione konsekwencje płynące z takiej postawy. Tematyka pracy będzie oscylować wokół nurtu nauk humanistycznych, a ściślej zarządzania humanistycznego, dzięki odwołaniom do zarządzania wizerunkiem oraz sposobów autokreacji. W niniejszej pracy dyplomowej, zostaną zaprezentowane trendy, które wpływają na efektywniejsze kreowanie wizerunku. Do zdiagnozowania owego problemu Autorka posłuży się tekstami źródłowymi oraz obserwacją omawianych zjawisk na portalach społecznościowych: Facebook i Instagram.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Drosik, Adam
dc.contributor.authorpl
Klima, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Drosik, Adam
dc.contributor.reviewerpl
Popiołek, Malwina
dc.date.accessioned
2020-07-27T07:45:18Z
dc.date.available
2020-07-27T07:45:18Z
dc.date.submittedpl
2017-07-11
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-115280-195713
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/220635
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
image management, informational exhibitionism, social media
dc.subject.plpl
zarządzanie wizerunkiem, ekshibicjonizm informacyjny, media społecznościowe
dc.titlepl
Ekshibicjonizm informacyjny w Sieci. Zarządzanie wizerunkiem na portalach społecznościowych, na przykładzie Facebooka i Instagramu
dc.title.alternativepl
Information exhibitinionism on the Web. Image management on social network, through Facebook and Instagram example
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
60
Views per month
Views per city
Warsaw
11
Wroclaw
6
Bydgoszcz
3
Dublin
3
Krakow
3
Rzeszów
2
Bogdanowo
1
Gdansk
1
Gunzenhausen
1
Jarocin
1

No access

No Thumbnail Available