Program Trzeci Polskiego Radia-analiza strategiczna i pozycja stacji na rynku radiowym po 2020 roku

master
dc.abstract.enThe aim of the work is a strategic analysis of the public radio broadcaster, Program Trzeci Polskiego Radia, taking into account its position on the radio market and its strategy before and after the image crisis in 2020. The work fills an existing research gap, as no similar research has been conducted so far. Key research questions include the principles of creating strategies for public media enterprises, the management and strategy of the Polish Radio Third Program after 2020 and the opinions of the crisis received by listeners.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest analiza strategiczna publicznego nadawcy radiowego, Programu Trzeciego Polskiego Radia, z uwzględnieniem jego pozycji na rynku radiowym oraz strategii przed i po kryzysie wizerunkowym w 2020 roku. Praca wypełnia istniejącą lukę badawczą, jako że dotychczas nie przeprowadzono podobnych badań. Kluczowe pytania badawcze obejmują zasady tworzenia strategii dla publicznych przedsiębiorstw medialnych, zarządzanie i strategię Programu Trzeciego Polskiego Radia po 2020 roku oraz opinie słuchaczy na temat kryzysu.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorPopiołek, Malwina - 243519 pl
dc.contributor.authorEysymontt, Pola - USOS273754 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzena - USOS218109 pl
dc.contributor.reviewerPopiołek, Malwina - 243519 pl
dc.date.accessioned2024-10-24T23:13:11Z
dc.date.available2024-10-24T23:13:11Z
dc.date.submitted2024-10-23pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediami i reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-172352-273754pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/457070
dc.languagepolpl
dc.subject.enmanagement of a public media enterprise, radio Trójka, radio managementpl
dc.subject.plzarządzanie publicznym przedsiębiorstwem medialnym, radio Trójka, zarządzanie radiempl
dc.titleProgram Trzeci Polskiego Radia-analiza strategiczna i pozycja stacji na rynku radiowym po 2020 rokupl
dc.title.alternativeProgram Three of Polish Radio - strategic analysis and position of the station on the radio market after 2020pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the work is a strategic analysis of the public radio broadcaster, Program Trzeci Polskiego Radia, taking into account its position on the radio market and its strategy before and after the image crisis in 2020. The work fills an existing research gap, as no similar research has been conducted so far. Key research questions include the principles of creating strategies for public media enterprises, the management and strategy of the Polish Radio Third Program after 2020 and the opinions of the crisis received by listeners.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest analiza strategiczna publicznego nadawcy radiowego, Programu Trzeciego Polskiego Radia, z uwzględnieniem jego pozycji na rynku radiowym oraz strategii przed i po kryzysie wizerunkowym w 2020 roku. Praca wypełnia istniejącą lukę badawczą, jako że dotychczas nie przeprowadzono podobnych badań. Kluczowe pytania badawcze obejmują zasady tworzenia strategii dla publicznych przedsiębiorstw medialnych, zarządzanie i strategię Programu Trzeciego Polskiego Radia po 2020 roku oraz opinie słuchaczy na temat kryzysu.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Popiołek, Malwina - 243519
dc.contributor.authorpl
Eysymontt, Pola - USOS273754
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena - USOS218109
dc.contributor.reviewerpl
Popiołek, Malwina - 243519
dc.date.accessioned
2024-10-24T23:13:11Z
dc.date.available
2024-10-24T23:13:11Z
dc.date.submittedpl
2024-10-23
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami i reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-172352-273754
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/457070
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
management of a public media enterprise, radio Trójka, radio management
dc.subject.plpl
zarządzanie publicznym przedsiębiorstwem medialnym, radio Trójka, zarządzanie radiem
dc.titlepl
Program Trzeci Polskiego Radia-analiza strategiczna i pozycja stacji na rynku radiowym po 2020 roku
dc.title.alternativepl
Program Three of Polish Radio - strategic analysis and position of the station on the radio market after 2020
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available
Collections