Zarządzanie promocją gminy przez organizacje pozarządowe na przykładzie gminy Łącko

master
dc.abstract.enKurzeja, Izabela (2013). Promotion management community by non-govermental organizations in example of community Lacko. Master's thesis under the direction of dr Roman Dorczak, Krakow: Institute of Public Affairs, UJ, 89 p., 71 bibliographic entries + 10 boards + 14 picturesThe object is to present the role of NGOs in promoting the management of the municipality. Analyzed the activities of the third sector of the community Lacko. They are both foundations, associations, societies, associations and movements, created mostly by locals. Aim of this work is to show that these entities through their activities affect the image of the Lacko and its promotion. The author tries to prove that there is influence based on a case study of seven local non-govermental organizations.pl
dc.abstract.plKurzeja, Izabela (2013). Zarządzanie promocją gminy przez organizacje pozarządowe na przykładzie gminy Łącko. Praca magisterska pod kierunkiem dr Romana Dorczaka, Kraków: Instytut Spraw Publicznych UJ, 89 s., 71 poz. bibl, + 10 tabl, + 14 rys.Przedmiotem pracy jest przedstawienie roli organizacji pozarządowych w zarządzaniu promocją gminy. Analizie poddano działalność podmiotów III sektora z terenu gminy Łącko. Są to zarówno fundacje, stowarzyszenia, towarzystwa, związki czy ruchy, tworzone najczęściej przez mieszkańców. Celem pracy jest pokazanie, że podmioty te poprzez swoją aktywność statutową wpływają na wizerunek Łącka i jego promocję. Autorka próbuje dowieść, że istnieje taka influencja na podstawie studium przypadku siedmiu łąckich organizacji pozarządowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorDorczak, Roman - 127750 pl
dc.contributor.authorKurzeja, Izabelapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSzopa, Andrzej - 132249 pl
dc.contributor.reviewerDorczak, Roman - 127750 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T19:45:45Z
dc.date.available2020-07-24T19:45:45Z
dc.date.submitted2013-09-27pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowympl
dc.identifier.apddiploma-81387-151321pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/190991
dc.languagepolpl
dc.subject.enMANAGEMENT, PROMOTION, NON-GOVERMENTAL ORGANIZATIONS, LACKOpl
dc.subject.plZARZĄDZANIE, PROMOCJA, ORGANIZACJE POZARZĄDOWE, ŁĄCKOpl
dc.titleZarządzanie promocją gminy przez organizacje pozarządowe na przykładzie gminy Łąckopl
dc.title.alternativePromotion management community by non-govermental organizations in example of community Lackopl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Kurzeja, Izabela (2013). Promotion management community by non-govermental organizations in example of community Lacko. Master's thesis under the direction of dr Roman Dorczak, Krakow: Institute of Public Affairs, UJ, 89 p., 71 bibliographic entries + 10 boards + 14 picturesThe object is to present the role of NGOs in promoting the management of the municipality. Analyzed the activities of the third sector of the community Lacko. They are both foundations, associations, societies, associations and movements, created mostly by locals. Aim of this work is to show that these entities through their activities affect the image of the Lacko and its promotion. The author tries to prove that there is influence based on a case study of seven local non-govermental organizations.
dc.abstract.plpl
Kurzeja, Izabela (2013). Zarządzanie promocją gminy przez organizacje pozarządowe na przykładzie gminy Łącko. Praca magisterska pod kierunkiem dr Romana Dorczaka, Kraków: Instytut Spraw Publicznych UJ, 89 s., 71 poz. bibl, + 10 tabl, + 14 rys.Przedmiotem pracy jest przedstawienie roli organizacji pozarządowych w zarządzaniu promocją gminy. Analizie poddano działalność podmiotów III sektora z terenu gminy Łącko. Są to zarówno fundacje, stowarzyszenia, towarzystwa, związki czy ruchy, tworzone najczęściej przez mieszkańców. Celem pracy jest pokazanie, że podmioty te poprzez swoją aktywność statutową wpływają na wizerunek Łącka i jego promocję. Autorka próbuje dowieść, że istnieje taka influencja na podstawie studium przypadku siedmiu łąckich organizacji pozarządowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Dorczak, Roman - 127750
dc.contributor.authorpl
Kurzeja, Izabela
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Szopa, Andrzej - 132249
dc.contributor.reviewerpl
Dorczak, Roman - 127750
dc.date.accessioned
2020-07-24T19:45:45Z
dc.date.available
2020-07-24T19:45:45Z
dc.date.submittedpl
2013-09-27
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowym
dc.identifier.apdpl
diploma-81387-151321
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/190991
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
MANAGEMENT, PROMOTION, NON-GOVERMENTAL ORGANIZATIONS, LACKO
dc.subject.plpl
ZARZĄDZANIE, PROMOCJA, ORGANIZACJE POZARZĄDOWE, ŁĄCKO
dc.titlepl
Zarządzanie promocją gminy przez organizacje pozarządowe na przykładzie gminy Łącko
dc.title.alternativepl
Promotion management community by non-govermental organizations in example of community Lacko
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
16
Views per month
Views per city
Wroclaw
5
Rzeszów
2
Des Moines
1
Dublin
1
Krakow
1
Nowy Żmigród
1
Poznan
1
Tychy
1

No access

No Thumbnail Available