Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Zjawiska patologiczne w mediach społecznościowych w kontekście patoinfluencerów
Harmful phenomena among influencers - why do Internet users forget so quickly?
patoinfluencer, influencer, media społecznościowe, nowe media, patologia, patologia społeczna, patologia w Sieci, norma, patostreaming, patostreamer, Rafonix, Magical, Queen of the Black, Kamerzysta, kanały commentary
patoinfluencer, influencer, social media, new media, pathology, social pathology, network pathology, norm, patostreaming, patostreamer, Rafonix, Magical, Queen of the Black, Kamerzysta, commentary chanels
Celem niniejszej pracy jest pokazanie, że patoinfluencerzy pomimo wielu kontrowersyjnych zachowań, znaczącej opinii ze strony kanałów “commentary” oraz reakcji ze strony serwisów społecznościowych, mogą nadal istnieć w Internecie. W analizie skupiłam się na zaobserwowaniu, jakie materiały o treści patologicznej publikują influencerzy, jakie ogólne reakcje na ich twórczość przedstawiają wybrane kanały commentary, jakie działania podejmowały media społecznościowe w reakcji na patotreści oraz jak obecnie radzą sobie ci influencerzy w mediach społecznościowych. Metodologia badawcza oparta została na analizie zawartości patologicznych treści w mediach społecznościowych wybranych influencerów, opinii kanałów commentary na ich temat, reakcji ze strony serwisów społecznościowych oraz aktualnej sytuacji wybranych influencerów. Na celu miałam zwrócenie uwagi na problem, jakim jest nieustająca popularność tego typu materiałów w serwisach społecznościowych.
The aim of this Bachelor is to show that pathoinfluencers, despite many controversial behaviors, significant opinion from commentary channels and reactions from social networking sites, can still exist on the Internet. In the analysis, I focused on observing what materials with pathological content are published by influencers, what general reactions to their work are presented by selected commentary channels, what actions social media have taken in response to pathological content, and how these influencers are currently doing in social media. The research methodology was based on the analysis of the content of pathological content in the social media of selected influencers, opinions of commentary channels about them, reactions from social networking sites and the current situation of selected influencers. My goal was to draw attention to the problem of the continued popularity of this type of material on social networking sites.
dc.abstract.en | The aim of this Bachelor is to show that pathoinfluencers, despite many controversial behaviors, significant opinion from commentary channels and reactions from social networking sites, can still exist on the Internet. In the analysis, I focused on observing what materials with pathological content are published by influencers, what general reactions to their work are presented by selected commentary channels, what actions social media have taken in response to pathological content, and how these influencers are currently doing in social media. The research methodology was based on the analysis of the content of pathological content in the social media of selected influencers, opinions of commentary channels about them, reactions from social networking sites and the current situation of selected influencers. My goal was to draw attention to the problem of the continued popularity of this type of material on social networking sites. | pl |
dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy jest pokazanie, że patoinfluencerzy pomimo wielu kontrowersyjnych zachowań, znaczącej opinii ze strony kanałów “commentary” oraz reakcji ze strony serwisów społecznościowych, mogą nadal istnieć w Internecie. W analizie skupiłam się na zaobserwowaniu, jakie materiały o treści patologicznej publikują influencerzy, jakie ogólne reakcje na ich twórczość przedstawiają wybrane kanały commentary, jakie działania podejmowały media społecznościowe w reakcji na patotreści oraz jak obecnie radzą sobie ci influencerzy w mediach społecznościowych. Metodologia badawcza oparta została na analizie zawartości patologicznych treści w mediach społecznościowych wybranych influencerów, opinii kanałów commentary na ich temat, reakcji ze strony serwisów społecznościowych oraz aktualnej sytuacji wybranych influencerów. Na celu miałam zwrócenie uwagi na problem, jakim jest nieustająca popularność tego typu materiałów w serwisach społecznościowych. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Majewska, Małgorzata - 173379 | pl |
dc.contributor.author | Knapik, Natalia | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Majewska, Małgorzata - 173379 | pl |
dc.contributor.reviewer | Całek, Agnieszka | pl |
dc.date.accessioned | 2023-09-12T21:40:19Z | |
dc.date.available | 2023-09-12T21:40:19Z | |
dc.date.submitted | 2023-09-12 | pl |
dc.fieldofstudy | dziennikarstwo i komunikacja społeczna | pl |
dc.identifier.apd | diploma-166122-263704 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/318736 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | patoinfluencer, influencer, social media, new media, pathology, social pathology, network pathology, norm, patostreaming, patostreamer, Rafonix, Magical, Queen of the Black, Kamerzysta, commentary chanels | pl |
dc.subject.pl | patoinfluencer, influencer, media społecznościowe, nowe media, patologia, patologia społeczna, patologia w Sieci, norma, patostreaming, patostreamer, Rafonix, Magical, Queen of the Black, Kamerzysta, kanały commentary | pl |
dc.title | Zjawiska patologiczne w mediach społecznościowych w kontekście patoinfluencerów | pl |
dc.title.alternative | Harmful phenomena among influencers - why do Internet users forget so quickly? | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |