Ingerencja państwa w rynek napojów alkoholowych

licenciate
dc.abstract.enThe subject of the work is to show the influence of the state apparatus on the alcohol market in Poland. The work presents the negative effects of alcohol consumption, both social and economic, and indicates the instruments of state interference in this area and whether they are sufficient.pl
dc.abstract.plPrzedmiotem pracy jest ukazanie wpływu aparatu państwowego na rynek alkoholowy w Polsce. Praca przedstawia negatywne skutki konsumpcji alkoholu , zarówno te społeczne jak i ekonomiczne oraz wskazuje instrumenty ingerencji państwa w tym zakresie oraz czy są one wystarczające.pl
dc.affiliationWydział Prawa i Administracjipl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSmaga, Marcin - 131941 pl
dc.contributor.authorWiśniewska, Milenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WPA3pl
dc.contributor.reviewerSmaga, Marcin - 131941 pl
dc.contributor.reviewerWłudyka, Tadeusz - 132679 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T18:43:13Z
dc.date.available2020-07-27T18:43:13Z
dc.date.submitted2018-07-10pl
dc.fieldofstudyadministracjapl
dc.identifier.apddiploma-126127-198077pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/230255
dc.languagepolpl
dc.subject.engood, market, alcohol, state interference, excise tax, permits, advertisingpl
dc.subject.pldobra,rynek, alkohol, ingerencja państwa, podatek akcyzowy, zezwolenia, reklamapl
dc.titleIngerencja państwa w rynek napojów alkoholowychpl
dc.title.alternativeState interference in the market of alcoholic beveragespl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of the work is to show the influence of the state apparatus on the alcohol market in Poland. The work presents the negative effects of alcohol consumption, both social and economic, and indicates the instruments of state interference in this area and whether they are sufficient.
dc.abstract.plpl
Przedmiotem pracy jest ukazanie wpływu aparatu państwowego na rynek alkoholowy w Polsce. Praca przedstawia negatywne skutki konsumpcji alkoholu , zarówno te społeczne jak i ekonomiczne oraz wskazuje instrumenty ingerencji państwa w tym zakresie oraz czy są one wystarczające.
dc.affiliationpl
Wydział Prawa i Administracji
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Smaga, Marcin - 131941
dc.contributor.authorpl
Wiśniewska, Milena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WPA3
dc.contributor.reviewerpl
Smaga, Marcin - 131941
dc.contributor.reviewerpl
Włudyka, Tadeusz - 132679
dc.date.accessioned
2020-07-27T18:43:13Z
dc.date.available
2020-07-27T18:43:13Z
dc.date.submittedpl
2018-07-10
dc.fieldofstudypl
administracja
dc.identifier.apdpl
diploma-126127-198077
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/230255
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
good, market, alcohol, state interference, excise tax, permits, advertising
dc.subject.plpl
dobra,rynek, alkohol, ingerencja państwa, podatek akcyzowy, zezwolenia, reklama
dc.titlepl
Ingerencja państwa w rynek napojów alkoholowych
dc.title.alternativepl
State interference in the market of alcoholic beverages
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
18
Views per month
Views per city
Krakow
4
Dublin
2
Poznan
2
Warsaw
2
Wroclaw
2
Amsterdam
1
Bydgoszcz
1
Katowice
1
Płaza
1
Rzeszów
1

No access

No Thumbnail Available