Zielony marketing. Wpływ strategii komunikacji marki w nowych mediach na świadomość ekologiczno-klimatyczną konsumentów

licenciate
dc.abstract.enClimate change has an impact on many aspects of people’s lives, as well as on marketing strategies. The article presents opportunities of a new approach to management, which includes organisations’ social responsibility and ecological engagement. Marketing communication strategies of those organisations may have an influence on consumers’ awareness about environmental protection. The findings of this study, based on both recent literature review and empirical studies, suggest that ecological marketing might be a solution to constantly growing customers’ pressure and the challenges of the Anthropocene.pl
dc.abstract.plMarketing jako poddziedzina nauk o zarządzaniu przechodzi nieustanną ewolucję. Celem pracy jest omówienie problematyki związanej z przemianami strategii marketingowych w obliczu kryzysu klimatycznego. Szczególna uwaga została poświęcona rynkowi produktów ekologicznych i przedsiębiorstwom odpowiedzialnym społecznie. Rozważania zawarte w niniejszym tekście dotyczą przede wszystkim kwestii podejścia do zarządzania oraz komunikacji marketingowej w nowej rzeczywistości (kryzysu klimatyczno-ekologicznego). W opracowaniu skupiono się na przeglądzie aktualnej literatury i własnych badaniach, wskazujących, że zielony marketing może być odpowiedzią zarazem na presję konsumentów oraz na wyzwania antropocenu.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorPałasz, Michałpl
dc.contributor.authorŚwierk, Dariapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSzpunar, Magdalenapl
dc.contributor.reviewerPałasz, Michałpl
dc.date.accessioned2020-07-28T06:16:26Z
dc.date.available2020-07-28T06:16:26Z
dc.date.submitted2020-06-29pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-140841-230399pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240819
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing, ecology, Anthropocene, ecological marketing, brand communication strategypl
dc.subject.plmarketing, ekologia, antropocen, zielony marketing, strategia komunikacji markipl
dc.titleZielony marketing. Wpływ strategii komunikacji marki w nowych mediach na świadomość ekologiczno-klimatyczną konsumentówpl
dc.title.alternativeGreen marketing. The influence of brand's communication strategy on customers' environmental awarenesspl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Climate change has an impact on many aspects of people’s lives, as well as on marketing strategies. The article presents opportunities of a new approach to management, which includes organisations’ social responsibility and ecological engagement. Marketing communication strategies of those organisations may have an influence on consumers’ awareness about environmental protection. The findings of this study, based on both recent literature review and empirical studies, suggest that ecological marketing might be a solution to constantly growing customers’ pressure and the challenges of the Anthropocene.
dc.abstract.plpl
Marketing jako poddziedzina nauk o zarządzaniu przechodzi nieustanną ewolucję. Celem pracy jest omówienie problematyki związanej z przemianami strategii marketingowych w obliczu kryzysu klimatycznego. Szczególna uwaga została poświęcona rynkowi produktów ekologicznych i przedsiębiorstwom odpowiedzialnym społecznie. Rozważania zawarte w niniejszym tekście dotyczą przede wszystkim kwestii podejścia do zarządzania oraz komunikacji marketingowej w nowej rzeczywistości (kryzysu klimatyczno-ekologicznego). W opracowaniu skupiono się na przeglądzie aktualnej literatury i własnych badaniach, wskazujących, że zielony marketing może być odpowiedzią zarazem na presję konsumentów oraz na wyzwania antropocenu.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Pałasz, Michał
dc.contributor.authorpl
Świerk, Daria
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Szpunar, Magdalena
dc.contributor.reviewerpl
Pałasz, Michał
dc.date.accessioned
2020-07-28T06:16:26Z
dc.date.available
2020-07-28T06:16:26Z
dc.date.submittedpl
2020-06-29
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-140841-230399
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240819
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing, ecology, Anthropocene, ecological marketing, brand communication strategy
dc.subject.plpl
marketing, ekologia, antropocen, zielony marketing, strategia komunikacji marki
dc.titlepl
Zielony marketing. Wpływ strategii komunikacji marki w nowych mediach na świadomość ekologiczno-klimatyczną konsumentów
dc.title.alternativepl
Green marketing. The influence of brand's communication strategy on customers' environmental awareness
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
119
Views per month
Views per city
Warsaw
36
Krakow
15
Poznan
6
Wroclaw
5
Gdansk
4
Lisbon
4
Opole
4
Bydgoszcz
3
Dublin
3
Khmelnytskyi
2

No access

No Thumbnail Available