Postrzeganie RTM przez odbiorców na przykładach wybranych marek

master
dc.abstract.enReal time marketing is one of the most widely used and fastest growing marketing models in recent years. The overarching objective of this Master’s thesis is to examine the phenomenon of real-time marketing in depth and describe it comprehensively. The research conducted at the work aims to deepen the phenomenon of real time marketing, analyze specific cases of application of this strategy by different companies and examine the perception of this phenomenon by consumers. This study uses the results of surveyed Internet users, as well as presenting and discussing in detail selected cases of real-time marketing.pl
dc.abstract.plReal time marketing to jeden z najczęściej stosowanych i najszybciej rozwijających się modeli marketingowych w ostatnich latach. Nadrzędnym celem niniejszej pracy magisterskiej jest dogłębne zbadanie zjawiska marketingu w czasie rzeczywistym i opisanie go w sposób wyczerpujący. Badania przeprowadzone w pracy mają na celu zgłębienie zjawiska real time marketingu, analizę konkretnych przypadków zastosowania tej strategii przez różne firmy oraz zbadanie postrzegania tego zjawiska przez konsumentów. W niniejszym opracowaniu wykorzystano wyniki badań ankietowanych użytkowników Internetu, jak również przedstawiono i szczegółowo omówiono wybrane przypadki reklam wywodzących się z rodzaju marketingu w czasie rzeczywistym.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorPlebańczyk, Katarzyna - 131440 pl
dc.contributor.authorMorys, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.contributor.reviewerPlebańczyk, Katarzyna - 131440 pl
dc.date.accessioned2023-10-25T21:38:44Z
dc.date.available2023-10-25T21:38:44Z
dc.date.submitted2023-10-25pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediami i reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-164472-247382pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322028
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing, social media, real-time marketing, marketing strategy, marketing contentpl
dc.subject.plmarketing, media społecznościowe, real-marketing, strategia marketingowa, treści marketingowepl
dc.titlePostrzeganie RTM przez odbiorców na przykładach wybranych marekpl
dc.title.alternativeThe perception of RTM by the audience on the examples of selected brandspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Real time marketing is one of the most widely used and fastest growing marketing models in recent years. The overarching objective of this Master’s thesis is to examine the phenomenon of real-time marketing in depth and describe it comprehensively. The research conducted at the work aims to deepen the phenomenon of real time marketing, analyze specific cases of application of this strategy by different companies and examine the perception of this phenomenon by consumers. This study uses the results of surveyed Internet users, as well as presenting and discussing in detail selected cases of real-time marketing.
dc.abstract.plpl
Real time marketing to jeden z najczęściej stosowanych i najszybciej rozwijających się modeli marketingowych w ostatnich latach. Nadrzędnym celem niniejszej pracy magisterskiej jest dogłębne zbadanie zjawiska marketingu w czasie rzeczywistym i opisanie go w sposób wyczerpujący. Badania przeprowadzone w pracy mają na celu zgłębienie zjawiska real time marketingu, analizę konkretnych przypadków zastosowania tej strategii przez różne firmy oraz zbadanie postrzegania tego zjawiska przez konsumentów. W niniejszym opracowaniu wykorzystano wyniki badań ankietowanych użytkowników Internetu, jak również przedstawiono i szczegółowo omówiono wybrane przypadki reklam wywodzących się z rodzaju marketingu w czasie rzeczywistym.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Plebańczyk, Katarzyna - 131440
dc.contributor.authorpl
Morys, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.contributor.reviewerpl
Plebańczyk, Katarzyna - 131440
dc.date.accessioned
2023-10-25T21:38:44Z
dc.date.available
2023-10-25T21:38:44Z
dc.date.submittedpl
2023-10-25
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami i reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-164472-247382
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322028
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing, social media, real-time marketing, marketing strategy, marketing content
dc.subject.plpl
marketing, media społecznościowe, real-marketing, strategia marketingowa, treści marketingowe
dc.titlepl
Postrzeganie RTM przez odbiorców na przykładach wybranych marek
dc.title.alternativepl
The perception of RTM by the audience on the examples of selected brands
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
14
Views per month
Views per city
Warsaw
7
Katowice
2
Mińsk Mazowiecki
2
Bialystok
1
Krakow
1

No access

No Thumbnail Available
Collections