Mobilna dwuwymiarowa gra typu survival w silniku Unity

master
dc.abstract.enThe purpose of this thesis was to create a prototype of a two-dimensional game for mobile devices. The project of a game has been built in game engine - Unity. The main objective of the project was to create the character creation system. An additional difficulty was taking care of it, to run the game smoothly on mobile devices.pl
dc.abstract.plCelem pracy było stworzenie prototypu dwuwymiarowej gry na urządzenia mobilne. Do jej zrealizowania wykorzystany został silnik Unity. Głównym założeniem projektu było stworzenie systemu kreacji głównego bohatera. Dodatkowym utrudnieniem było dbanie o to, aby gra działała płynnie na urządzeniach mobilnych.pl
dc.affiliationWydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanejpl
dc.areaobszar nauk ścisłychpl
dc.contributor.advisorArgasiński, Jan - 105948 pl
dc.contributor.authorDzwinel, Jakubpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WFAISpl
dc.contributor.reviewerBiałas, Piotr - 127296 pl
dc.contributor.reviewerArgasiński, Jan - 105948 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T03:18:17Z
dc.date.available2020-07-27T03:18:17Z
dc.date.submitted2017-01-24pl
dc.fieldofstudyinformatyka stosowanapl
dc.identifier.apddiploma-110510-184320pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/216503
dc.languagepolpl
dc.subject.engame, android, unity, hero, survival, customizationpl
dc.subject.plgra, android, unity, bohater, przetrwanie, dostosowywaniepl
dc.titleMobilna dwuwymiarowa gra typu survival w silniku Unitypl
dc.title.alternativeTwo-dimensional survival mobile game in Unity enginepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this thesis was to create a prototype of a two-dimensional game for mobile devices. The project of a game has been built in game engine - Unity. The main objective of the project was to create the character creation system. An additional difficulty was taking care of it, to run the game smoothly on mobile devices.
dc.abstract.plpl
Celem pracy było stworzenie prototypu dwuwymiarowej gry na urządzenia mobilne. Do jej zrealizowania wykorzystany został silnik Unity. Głównym założeniem projektu było stworzenie systemu kreacji głównego bohatera. Dodatkowym utrudnieniem było dbanie o to, aby gra działała płynnie na urządzeniach mobilnych.
dc.affiliationpl
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
dc.areapl
obszar nauk ścisłych
dc.contributor.advisorpl
Argasiński, Jan - 105948
dc.contributor.authorpl
Dzwinel, Jakub
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WFAIS
dc.contributor.reviewerpl
Białas, Piotr - 127296
dc.contributor.reviewerpl
Argasiński, Jan - 105948
dc.date.accessioned
2020-07-27T03:18:17Z
dc.date.available
2020-07-27T03:18:17Z
dc.date.submittedpl
2017-01-24
dc.fieldofstudypl
informatyka stosowana
dc.identifier.apdpl
diploma-110510-184320
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/216503
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
game, android, unity, hero, survival, customization
dc.subject.plpl
gra, android, unity, bohater, przetrwanie, dostosowywanie
dc.titlepl
Mobilna dwuwymiarowa gra typu survival w silniku Unity
dc.title.alternativepl
Two-dimensional survival mobile game in Unity engine
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available