Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku miasta

licenciate
dc.abstract.enSocial media play a key role in shaping the image of cities. With the development of technology, more and more people are starting to have access to the Internet and, consequently, the number of Facebook and Instagram users is growing. All this makes social media the most effective advertising tool. The aim of the thesis is to explain how the new media work and to show how important their role is in shaping the image. The thesis presents and describes how the relations in social media between the city and citizens look like and the most important data about social media. The last part of the thesis presents research on the popularity index of Polish cities.pl
dc.abstract.plMedia społecznościowe odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu wizerunku miast. Wraz z rozwojem technologii coraz więcej ludzi zaczyna mieć dostęp do Internetu a co za tym idzie rośnie liczba użytkowników Facebooka czy Instagrama. Wszystko to sprawia, że social media stają się najbardziej efektywnym narzędziem reklamy. Celem pracy jest wytłumaczenie jak działają poszczególne nowe media a także pokazanie jak ważną pełnią rolęw kształtowaniu wizerunku. W pracy przedstawiono i opisano, jak wyglądają relacje w mediach społecznościowych między miastem a mieszkańcami oraz najważniejsze dane dotyczące social mediów. Ostatnia część pracy prezentuje badania dotyczące wskaźnika popularności polskich miast.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorKurkiewicz, Andrzej - 102387 pl
dc.contributor.authorCzajka, Jakubpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerDorczak, Roman - 127750 pl
dc.contributor.reviewerKurkiewicz, Andrzej - 102387 pl
dc.date.accessioned2022-06-28T21:40:22Z
dc.date.available2022-06-28T21:40:22Z
dc.date.submitted2022-06-27pl
dc.fieldofstudyzarządzanie publicznepl
dc.identifier.apddiploma-158379-273680pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/293586
dc.languagepolpl
dc.subject.enSOCIAL MEDIA, CITY, IMAGE MANAGEMENT, PUBLIC RELATIONSpl
dc.subject.plMEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MIASTO, ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM, PUBLIC RELATIONSpl
dc.titleRola mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku miastapl
dc.title.alternativeThe role of social media in shaping the image of the citypl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Social media play a key role in shaping the image of cities. With the development of technology, more and more people are starting to have access to the Internet and, consequently, the number of Facebook and Instagram users is growing. All this makes social media the most effective advertising tool. The aim of the thesis is to explain how the new media work and to show how important their role is in shaping the image. The thesis presents and describes how the relations in social media between the city and citizens look like and the most important data about social media. The last part of the thesis presents research on the popularity index of Polish cities.
dc.abstract.plpl
Media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu wizerunku miast. Wraz z rozwojem technologii coraz więcej ludzi zaczyna mieć dostęp do Internetu a co za tym idzie rośnie liczba użytkowników Facebooka czy Instagrama. Wszystko to sprawia, że social media stają się najbardziej efektywnym narzędziem reklamy. Celem pracy jest wytłumaczenie jak działają poszczególne nowe media a także pokazanie jak ważną pełnią rolęw kształtowaniu wizerunku. W pracy przedstawiono i opisano, jak wyglądają relacje w mediach społecznościowych między miastem a mieszkańcami oraz najważniejsze dane dotyczące social mediów. Ostatnia część pracy prezentuje badania dotyczące wskaźnika popularności polskich miast.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Kurkiewicz, Andrzej - 102387
dc.contributor.authorpl
Czajka, Jakub
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Dorczak, Roman - 127750
dc.contributor.reviewerpl
Kurkiewicz, Andrzej - 102387
dc.date.accessioned
2022-06-28T21:40:22Z
dc.date.available
2022-06-28T21:40:22Z
dc.date.submittedpl
2022-06-27
dc.fieldofstudypl
zarządzanie publiczne
dc.identifier.apdpl
diploma-158379-273680
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/293586
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
SOCIAL MEDIA, CITY, IMAGE MANAGEMENT, PUBLIC RELATIONS
dc.subject.plpl
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MIASTO, ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM, PUBLIC RELATIONS
dc.titlepl
Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku miasta
dc.title.alternativepl
The role of social media in shaping the image of the city
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
54
Views per month
Views per city
Warsaw
10
Krakow
8
Poznan
7
Skierniewice
3
Milan
2
Ostróda
2
Bialystok
1
Częstochowa
1
Gdansk
1
Katowice
1

No access

No Thumbnail Available