Analiza strategii marketingowej firm odzieżowych w Internecie na przykładzie Zary oraz Reserved - liderów w branży odzieżowej na świecie oraz w Polsce.

master
dc.abstract.enPortraying marketing strategies in the web of clothing large firms in the world and in Poland is a purpose of this work. Thanks to comparing elements of the Internet marketing of Zara brands and Reserved, an image of functionings of contemporary clothing companies loomed into view on the Internet. Comparative analysis of websites and company profiles in the Facebook service, made evident common features and differences in the Internet operations of clothing large firms.pl
dc.abstract.otherCelem niniejszej pracy jest ukazanie strategii marketingowych w sieci największych firm odzieżowych na świecie oraz w Polsce. Dzięki porównaniu elementów marketingu internetowego marek Zara oraz Reserved, wyłonił się obraz działań współczesnych firm odzieżowych w Internecie. Analiza porównawcza stron internetowych oraz profilów firmowych w serwisie Facebook, unaoczniła cechy wspólne oraz różnice w działalności internetowej największych firm odzieżowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorMatczewski, Andrzej - 130383 pl
dc.contributor.authorBandura, Łukaszpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerMatczewski, Andrzej - 130383 pl
dc.date.accessioned2020-07-21T23:28:27Z
dc.date.available2020-07-21T23:28:27Z
dc.date.submitted2011-10-26pl
dc.fieldofstudyekonomia międzynarodowapl
dc.identifier.apddiploma-62832-45392pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/176387
dc.subject.enCLOTHING INDUSTRY - INTERNET - INTERNET MARKETINGpl
dc.subject.otherBRANŻA ODZIEŻOWA – INTERNET – MARKETING INTERNETOWYpl
dc.titleAnaliza strategii marketingowej firm odzieżowych w Internecie na przykładzie Zary oraz Reserved - liderów w branży odzieżowej na świecie oraz w Polsce.pl
dc.title.alternativeAnalysis of a marketing strategy of clothing companies on the Internet on the example Zary and Reserved - of leaders in the clothing industry in the world and in Polandpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Portraying marketing strategies in the web of clothing large firms in the world and in Poland is a purpose of this work. Thanks to comparing elements of the Internet marketing of Zara brands and Reserved, an image of functionings of contemporary clothing companies loomed into view on the Internet. Comparative analysis of websites and company profiles in the Facebook service, made evident common features and differences in the Internet operations of clothing large firms.
dc.abstract.otherpl
Celem niniejszej pracy jest ukazanie strategii marketingowych w sieci największych firm odzieżowych na świecie oraz w Polsce. Dzięki porównaniu elementów marketingu internetowego marek Zara oraz Reserved, wyłonił się obraz działań współczesnych firm odzieżowych w Internecie. Analiza porównawcza stron internetowych oraz profilów firmowych w serwisie Facebook, unaoczniła cechy wspólne oraz różnice w działalności internetowej największych firm odzieżowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Matczewski, Andrzej - 130383
dc.contributor.authorpl
Bandura, Łukasz
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Matczewski, Andrzej - 130383
dc.date.accessioned
2020-07-21T23:28:27Z
dc.date.available
2020-07-21T23:28:27Z
dc.date.submittedpl
2011-10-26
dc.fieldofstudypl
ekonomia międzynarodowa
dc.identifier.apdpl
diploma-62832-45392
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/176387
dc.subject.enpl
CLOTHING INDUSTRY - INTERNET - INTERNET MARKETING
dc.subject.otherpl
BRANŻA ODZIEŻOWA – INTERNET – MARKETING INTERNETOWY
dc.titlepl
Analiza strategii marketingowej firm odzieżowych w Internecie na przykładzie Zary oraz Reserved - liderów w branży odzieżowej na świecie oraz w Polsce.
dc.title.alternativepl
Analysis of a marketing strategy of clothing companies on the Internet on the example Zary and Reserved - of leaders in the clothing industry in the world and in Poland
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
236
Views per month
Views per city
Warsaw
52
Krakow
32
Wroclaw
17
Poznan
15
Gdansk
9
Zakopane
7
Rzeszów
6
Kielce
5
Dresden
4
Katowice
4

No access

No Thumbnail Available