Psychologia zachowań konsumenckich w kontekście rozwoju neuromarketingu.

master
dc.abstract.enThis work is devoted to the psychology of consumer behavior in the purchasing process and the issue of neuromarketing. Its purpose is to analyze the development of store space in selected outlets using the principles of neuromarketing. The theoretical part uses the analysis and criticism of the source text. The empirical part uses the observation method, and the results of the research show that the principles of neuromarketing are currently applied in the vast majority of stores.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca poświęcona jest psychologii zachowań konsumenckich w procesie dokonywania zakupów oraz zagadnieniu neuromarketingu. Jej celem jest analiza zagospodarowania przestrzeni sklepowej w wybranych placówkach z wykorzystaniem zasad neuromarketingu. W części teoretycznej wykorzystano analizę i krytykę tekstu źródłowego W części empirycznej wykorzystano metodę obserwacji, a wyniki przeprowadzonych badań dowodzą, że zasady neuromarketingu są aktualnie stosowane w zdecydowanej większości sklepów.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorBilska, Dariapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.date.accessioned2022-07-01T21:44:10Z
dc.date.available2022-07-01T21:44:10Z
dc.date.submitted2022-07-01pl
dc.fieldofstudyzarządzanie zasobami ludzkimipl
dc.identifier.apddiploma-157022-287664pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/294129
dc.languagepolpl
dc.subject.enbuyers' attitudes – consumer – marketing – neuromarketingpl
dc.subject.plkonsument – marketing – neuromarketing – postawy nabywcówpl
dc.titlePsychologia zachowań konsumenckich w kontekście rozwoju neuromarketingu.pl
dc.title.alternativePsychology of consumer behavior in the context of the development of neuromarketingpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This work is devoted to the psychology of consumer behavior in the purchasing process and the issue of neuromarketing. Its purpose is to analyze the development of store space in selected outlets using the principles of neuromarketing. The theoretical part uses the analysis and criticism of the source text. The empirical part uses the observation method, and the results of the research show that the principles of neuromarketing are currently applied in the vast majority of stores.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca poświęcona jest psychologii zachowań konsumenckich w procesie dokonywania zakupów oraz zagadnieniu neuromarketingu. Jej celem jest analiza zagospodarowania przestrzeni sklepowej w wybranych placówkach z wykorzystaniem zasad neuromarketingu. W części teoretycznej wykorzystano analizę i krytykę tekstu źródłowego W części empirycznej wykorzystano metodę obserwacji, a wyniki przeprowadzonych badań dowodzą, że zasady neuromarketingu są aktualnie stosowane w zdecydowanej większości sklepów.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Bilska, Daria
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.date.accessioned
2022-07-01T21:44:10Z
dc.date.available
2022-07-01T21:44:10Z
dc.date.submittedpl
2022-07-01
dc.fieldofstudypl
zarządzanie zasobami ludzkimi
dc.identifier.apdpl
diploma-157022-287664
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/294129
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
buyers' attitudes – consumer – marketing – neuromarketing
dc.subject.plpl
konsument – marketing – neuromarketing – postawy nabywców
dc.titlepl
Psychologia zachowań konsumenckich w kontekście rozwoju neuromarketingu.
dc.title.alternativepl
Psychology of consumer behavior in the context of the development of neuromarketing
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
84
Views per month
Views per city
Tychy
13
Warsaw
9
Krakow
8
Lublin
8
Poznan
7
Sosnowiec
4
Wroclaw
3
Chojnice
2
Gdynia
2
Lodz
2

No access

No Thumbnail Available
Collections