Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Zarządzanie informacją na przykładzie festiwalu Przystanek Woodstock- fenomen wydarzenia
Information management on the example of the "Przystanek Woodstock" festival -the phenomenon of the event
FESTIWAL MUZYCZNY - PRZYSTANEK WOODSTOCK - WIZERUNEK FESTIWALU - ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ - ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM
IMAGE MANAGEMENT - IMAGE OF THE FESTIVAL - INFORMATION MANAGEMENT - MUSIC FESTIVAL - PRZYSTANEK WOODSTOCK FESTIVAL
Celem niniejszej pracy magisterskiej było zbadanie społeczności, którą tworzą uczestnicy wydarzenia "Przystanek Woodstock" oraz analiza zarządzania wizerunkiem organizacji i informacją, a także działań medialnych i PR-owych. Przyjęto także, że festiwal "Przystanek Woodstock" poprzez odpowiednie zarządzanie informacją i organizacją skutecznie buduje pożądany wizerunek wśród uczestników i opinii publicznej, korzystając z zagadnień związanych z zarządzaniem humanistycznym. Za podstawowe uznano udzielenie odpowiedzi na następujące pytania badawcze: - Czy zarządzanie festiwalem wzorowane jest na schematach czy podlega nowoczesnym lub spontanicznym formom zarządzania?- Jak uczestnicy odbierają festiwal w trakcie jego trwania i po zakończeniu?- Czy organizacja festiwalu zawiera się w zarządzaniu humanistycznym?W pracy zostały wykorzystane metody badawcze, które pozwoliły na szerokie rozpoznanie tematu: to między innymi badania ankietowe, case study, obserwacja uczestnicząca, obserwacja naukowa, analiza treści czy badania terenowe. Praca jest związana z zarządzaniem humanistycznym, ponieważ przedstawia organizację festiwalu "Przystanek Woodstock" stawiającą człowieka na pierwszym miejscu. To zarówno osadzenie potrzeb uczestników festiwalu i ich doświadczeń w centrum zainteresowania, ale także relacja między służbami zaangażowanymi w organizację a organizatorami. Festiwal przyciąga wolontariuszy, dla których korzyści materialne zastępują wspólne wartości i relacje.Aktualny stan badań dotyczący festiwalu "Przystanek Woodstock" jest niewystarczający. Ograniczona liczba pozycji podejmujących omawiane zagadnienia sprawia, że praca staje się innowacyjna zarówno ze względu na brak badań w nurcie zarządzania humanistycznego, ale także dzięki badaniom ankietowym prowadzonym na 520 uczestnikach "Przystanku". Jest więc próbą uzupełnienia luki w pracach badawczych dotyczących zjawiska, jakim jest festiwal "Woodstock".
The aim of this master's thesis was to examine the community created by the participants of the "Przystanek Woodstock" event and analysis of organization image management and information management, as well as media and PR activities. It was also assumed that the "Przystanek Woodstock" festival through proper management of information and organization effectively builds the desired image among participants and public opinion, using issues related to humanistic management. The following research questions were identified as fundamental:- Is the festival management based on schemes or is it subject to modern or spontaneous forms of management?- How do participants perceive the festival during and after the festival?- Is the organisation of the festival part of humanistic management?The Master's thesis used research methods which allowed for a broad recognition of the topic of: these include surveys, case studies, participatory observation, scientific observation, content analysis and field studies.The work is related to humanistic management because it presents the organization of the "Woodstock Festival", which puts people first. It is both placing the needs of the festival participants and their experiences at the centre of their interest, as well as the relationship between the services involved in the organisation and the organisers. The festival attracts volunteers, for whom material benefits replace common values and relations.The current state of research concerning the "Woodstock Festival" is insufficient. The limited number of positions taking up the discussed issues makes this thesis innovative both because of the lack of research in the field of humanities management and because of the survey conducted at the 520 participants of the "Przystanek". It is therefore an attempt to fill a gap in research into the phenomenon of the Woodstock festival.
dc.abstract.en | The aim of this master's thesis was to examine the community created by the participants of the "Przystanek Woodstock" event and analysis of organization image management and information management, as well as media and PR activities. It was also assumed that the "Przystanek Woodstock" festival through proper management of information and organization effectively builds the desired image among participants and public opinion, using issues related to humanistic management. The following research questions were identified as fundamental:- Is the festival management based on schemes or is it subject to modern or spontaneous forms of management?- How do participants perceive the festival during and after the festival?- Is the organisation of the festival part of humanistic management?The Master's thesis used research methods which allowed for a broad recognition of the topic of: these include surveys, case studies, participatory observation, scientific observation, content analysis and field studies.The work is related to humanistic management because it presents the organization of the "Woodstock Festival", which puts people first. It is both placing the needs of the festival participants and their experiences at the centre of their interest, as well as the relationship between the services involved in the organisation and the organisers. The festival attracts volunteers, for whom material benefits replace common values and relations.The current state of research concerning the "Woodstock Festival" is insufficient. The limited number of positions taking up the discussed issues makes this thesis innovative both because of the lack of research in the field of humanities management and because of the survey conducted at the 520 participants of the "Przystanek". It is therefore an attempt to fill a gap in research into the phenomenon of the Woodstock festival. | pl |
dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy magisterskiej było zbadanie społeczności, którą tworzą uczestnicy wydarzenia "Przystanek Woodstock" oraz analiza zarządzania wizerunkiem organizacji i informacją, a także działań medialnych i PR-owych. Przyjęto także, że festiwal "Przystanek Woodstock" poprzez odpowiednie zarządzanie informacją i organizacją skutecznie buduje pożądany wizerunek wśród uczestników i opinii publicznej, korzystając z zagadnień związanych z zarządzaniem humanistycznym. Za podstawowe uznano udzielenie odpowiedzi na następujące pytania badawcze: - Czy zarządzanie festiwalem wzorowane jest na schematach czy podlega nowoczesnym lub spontanicznym formom zarządzania?- Jak uczestnicy odbierają festiwal w trakcie jego trwania i po zakończeniu?- Czy organizacja festiwalu zawiera się w zarządzaniu humanistycznym?W pracy zostały wykorzystane metody badawcze, które pozwoliły na szerokie rozpoznanie tematu: to między innymi badania ankietowe, case study, obserwacja uczestnicząca, obserwacja naukowa, analiza treści czy badania terenowe. Praca jest związana z zarządzaniem humanistycznym, ponieważ przedstawia organizację festiwalu "Przystanek Woodstock" stawiającą człowieka na pierwszym miejscu. To zarówno osadzenie potrzeb uczestników festiwalu i ich doświadczeń w centrum zainteresowania, ale także relacja między służbami zaangażowanymi w organizację a organizatorami. Festiwal przyciąga wolontariuszy, dla których korzyści materialne zastępują wspólne wartości i relacje.Aktualny stan badań dotyczący festiwalu "Przystanek Woodstock" jest niewystarczający. Ograniczona liczba pozycji podejmujących omawiane zagadnienia sprawia, że praca staje się innowacyjna zarówno ze względu na brak badań w nurcie zarządzania humanistycznego, ale także dzięki badaniom ankietowym prowadzonym na 520 uczestnikach "Przystanku". Jest więc próbą uzupełnienia luki w pracach badawczych dotyczących zjawiska, jakim jest festiwal "Woodstock". | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Barańska, Marzena | pl |
dc.contributor.author | Curzydło, Sylwia | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Barańska, Marzena | pl |
dc.contributor.reviewer | Modzelewska, Anna | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T19:56:25Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T19:56:25Z | |
dc.date.submitted | 2018-10-17 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie reklamą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-127504-177349 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231380 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | IMAGE MANAGEMENT - IMAGE OF THE FESTIVAL - INFORMATION MANAGEMENT - MUSIC FESTIVAL - PRZYSTANEK WOODSTOCK FESTIVAL | pl |
dc.subject.pl | FESTIWAL MUZYCZNY - PRZYSTANEK WOODSTOCK - WIZERUNEK FESTIWALU - ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ - ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM | pl |
dc.title | Zarządzanie informacją na przykładzie festiwalu Przystanek Woodstock- fenomen wydarzenia | pl |
dc.title.alternative | Information management on the example of the "Przystanek Woodstock" festival -the phenomenon of the event | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |