Reklama w Internecie jako źródło poszukiwania nowych klientów na przykładzie firmy Zalando Polska

master
dc.abstract.enPlanning, organization and control of advertisement actions of enterprise are the elements of the humanistic measuring of management. Online advertising is one of the elements of social communication in humanistic management. The purpose of this work is to understand the mechanisms of Internet advertising to find new customers. In the present work the questionnaire survey was used as a research method. The aim of the study was to answer the research questions posed, namely: what is the perception of online advertising by recipients? Can an enterprise find new customers through online advertising? In addition, the research was designed to verify the hypothesis that online advertising is an effective tool for seeking new customers for the company.It should be noted That the results of the Internet survey, they have played a vital role in the knowledge of the mechanisms of Internet advertising aimed at finding new customers on the example of Zalando Poland. For the preparation of this work were used Polish and foreign sources, as well as literature, which was a valuable source of theoretical information in the writing of the work and the analysis of research.pl
dc.abstract.plPlanowanie, organizacja i kontrola działań reklamowych przedsiębiorstwa są elementami humanistycznego wymiaru zarządzania.Reklama internetowa jest jednym z elementów komunikacji społecznej w zarządzaniu humanistycznym. Celem niniejszej pracy jest poznanie mechanizmów działania reklamy internetowej w celu poszukiwania nowych klientów. W niniejszej pracy jako metodę badawczą wykorzystano badanie ankietowe. Celem przeprowadzonego badania było uzyskanie odpowiedzi na postawione pytania badawcze, a mianowicie: jakie jest postrzeganie reklamy internetowej przez odbiorców? Czy za pomocą reklamy internetowej przedsiębiorstwo może znaleźć nowych klientów? Poza tym, badania miały za zadanie zweryfikowanie hipotezy, iż reklama internetowa jest skutecznym narzędziem w celu poszukiwania nowych klientów dla przedsiębiorstwa.Należy zaznaczyć, że wyniki internetowego badania ankietowego będą stanowiły istotną rolę w poznaniu mechanizmów reklamy internetowej, skierowanych na poszukiwania nowych klientów na przykładzie firmy Zalando Polska. Do przygotowania niniejszej pracy zostały wykorzystane polskojęzyczne i obcojęzyczne źródła, a także literatura, która stanowiła cenne źródło informacji teoretycznej podczas napisania pracy i analizy badań.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorBarańska, Marzenapl
dc.contributor.authorGutsul, Alinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.contributor.reviewerLaberschek, Marcinpl
dc.date.accessioned2020-07-28T00:18:35Z
dc.date.available2020-07-28T00:18:35Z
dc.date.submitted2019-10-30pl
dc.fieldofstudyzarządzanie reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-133040-251824pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235415
dc.languagepolpl
dc.subject.enMARKETING, INTERNAT ADVERTISEMENT, ZALANDOpl
dc.subject.plMARKETING, REKLAMA INTERNETOWA, ZALANDOpl
dc.titleReklama w Internecie jako źródło poszukiwania nowych klientów na przykładzie firmy Zalando Polskapl
dc.title.alternativeInternet advertisement’s mechanisms on purpose of new clients adopting on an example of Zalando Polska firmpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Planning, organization and control of advertisement actions of enterprise are the elements of the humanistic measuring of management. Online advertising is one of the elements of social communication in humanistic management. The purpose of this work is to understand the mechanisms of Internet advertising to find new customers. In the present work the questionnaire survey was used as a research method. The aim of the study was to answer the research questions posed, namely: what is the perception of online advertising by recipients? Can an enterprise find new customers through online advertising? In addition, the research was designed to verify the hypothesis that online advertising is an effective tool for seeking new customers for the company.It should be noted That the results of the Internet survey, they have played a vital role in the knowledge of the mechanisms of Internet advertising aimed at finding new customers on the example of Zalando Poland. For the preparation of this work were used Polish and foreign sources, as well as literature, which was a valuable source of theoretical information in the writing of the work and the analysis of research.
dc.abstract.plpl
Planowanie, organizacja i kontrola działań reklamowych przedsiębiorstwa są elementami humanistycznego wymiaru zarządzania.Reklama internetowa jest jednym z elementów komunikacji społecznej w zarządzaniu humanistycznym. Celem niniejszej pracy jest poznanie mechanizmów działania reklamy internetowej w celu poszukiwania nowych klientów. W niniejszej pracy jako metodę badawczą wykorzystano badanie ankietowe. Celem przeprowadzonego badania było uzyskanie odpowiedzi na postawione pytania badawcze, a mianowicie: jakie jest postrzeganie reklamy internetowej przez odbiorców? Czy za pomocą reklamy internetowej przedsiębiorstwo może znaleźć nowych klientów? Poza tym, badania miały za zadanie zweryfikowanie hipotezy, iż reklama internetowa jest skutecznym narzędziem w celu poszukiwania nowych klientów dla przedsiębiorstwa.Należy zaznaczyć, że wyniki internetowego badania ankietowego będą stanowiły istotną rolę w poznaniu mechanizmów reklamy internetowej, skierowanych na poszukiwania nowych klientów na przykładzie firmy Zalando Polska. Do przygotowania niniejszej pracy zostały wykorzystane polskojęzyczne i obcojęzyczne źródła, a także literatura, która stanowiła cenne źródło informacji teoretycznej podczas napisania pracy i analizy badań.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Barańska, Marzena
dc.contributor.authorpl
Gutsul, Alina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.contributor.reviewerpl
Laberschek, Marcin
dc.date.accessioned
2020-07-28T00:18:35Z
dc.date.available
2020-07-28T00:18:35Z
dc.date.submittedpl
2019-10-30
dc.fieldofstudypl
zarządzanie reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-133040-251824
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235415
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
MARKETING, INTERNAT ADVERTISEMENT, ZALANDO
dc.subject.plpl
MARKETING, REKLAMA INTERNETOWA, ZALANDO
dc.titlepl
Reklama w Internecie jako źródło poszukiwania nowych klientów na przykładzie firmy Zalando Polska
dc.title.alternativepl
Internet advertisement’s mechanisms on purpose of new clients adopting on an example of Zalando Polska firm
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
91
Views per month
Views per city
Warsaw
23
Wroclaw
9
Krakow
8
Poznan
4
Bydgoszcz
3
Gdansk
3
Lubomin
3
Bielsko-Biala
2
Lowce
2
Ruda Śląska
2

No access

No Thumbnail Available