Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Reklama w Internecie jako źródło poszukiwania nowych klientów na przykładzie firmy Zalando Polska
Internet advertisement’s mechanisms on purpose of new clients adopting on an example of Zalando Polska firm
MARKETING, REKLAMA INTERNETOWA, ZALANDO
MARKETING, INTERNAT ADVERTISEMENT, ZALANDO
Planowanie, organizacja i kontrola działań reklamowych przedsiębiorstwa są elementami humanistycznego wymiaru zarządzania.Reklama internetowa jest jednym z elementów komunikacji społecznej w zarządzaniu humanistycznym. Celem niniejszej pracy jest poznanie mechanizmów działania reklamy internetowej w celu poszukiwania nowych klientów. W niniejszej pracy jako metodę badawczą wykorzystano badanie ankietowe. Celem przeprowadzonego badania było uzyskanie odpowiedzi na postawione pytania badawcze, a mianowicie: jakie jest postrzeganie reklamy internetowej przez odbiorców? Czy za pomocą reklamy internetowej przedsiębiorstwo może znaleźć nowych klientów? Poza tym, badania miały za zadanie zweryfikowanie hipotezy, iż reklama internetowa jest skutecznym narzędziem w celu poszukiwania nowych klientów dla przedsiębiorstwa.Należy zaznaczyć, że wyniki internetowego badania ankietowego będą stanowiły istotną rolę w poznaniu mechanizmów reklamy internetowej, skierowanych na poszukiwania nowych klientów na przykładzie firmy Zalando Polska. Do przygotowania niniejszej pracy zostały wykorzystane polskojęzyczne i obcojęzyczne źródła, a także literatura, która stanowiła cenne źródło informacji teoretycznej podczas napisania pracy i analizy badań.
Planning, organization and control of advertisement actions of enterprise are the elements of the humanistic measuring of management. Online advertising is one of the elements of social communication in humanistic management. The purpose of this work is to understand the mechanisms of Internet advertising to find new customers. In the present work the questionnaire survey was used as a research method. The aim of the study was to answer the research questions posed, namely: what is the perception of online advertising by recipients? Can an enterprise find new customers through online advertising? In addition, the research was designed to verify the hypothesis that online advertising is an effective tool for seeking new customers for the company.It should be noted That the results of the Internet survey, they have played a vital role in the knowledge of the mechanisms of Internet advertising aimed at finding new customers on the example of Zalando Poland. For the preparation of this work were used Polish and foreign sources, as well as literature, which was a valuable source of theoretical information in the writing of the work and the analysis of research.
dc.abstract.en | Planning, organization and control of advertisement actions of enterprise are the elements of the humanistic measuring of management. Online advertising is one of the elements of social communication in humanistic management. The purpose of this work is to understand the mechanisms of Internet advertising to find new customers. In the present work the questionnaire survey was used as a research method. The aim of the study was to answer the research questions posed, namely: what is the perception of online advertising by recipients? Can an enterprise find new customers through online advertising? In addition, the research was designed to verify the hypothesis that online advertising is an effective tool for seeking new customers for the company.It should be noted That the results of the Internet survey, they have played a vital role in the knowledge of the mechanisms of Internet advertising aimed at finding new customers on the example of Zalando Poland. For the preparation of this work were used Polish and foreign sources, as well as literature, which was a valuable source of theoretical information in the writing of the work and the analysis of research. | pl |
dc.abstract.pl | Planowanie, organizacja i kontrola działań reklamowych przedsiębiorstwa są elementami humanistycznego wymiaru zarządzania.Reklama internetowa jest jednym z elementów komunikacji społecznej w zarządzaniu humanistycznym. Celem niniejszej pracy jest poznanie mechanizmów działania reklamy internetowej w celu poszukiwania nowych klientów. W niniejszej pracy jako metodę badawczą wykorzystano badanie ankietowe. Celem przeprowadzonego badania było uzyskanie odpowiedzi na postawione pytania badawcze, a mianowicie: jakie jest postrzeganie reklamy internetowej przez odbiorców? Czy za pomocą reklamy internetowej przedsiębiorstwo może znaleźć nowych klientów? Poza tym, badania miały za zadanie zweryfikowanie hipotezy, iż reklama internetowa jest skutecznym narzędziem w celu poszukiwania nowych klientów dla przedsiębiorstwa.Należy zaznaczyć, że wyniki internetowego badania ankietowego będą stanowiły istotną rolę w poznaniu mechanizmów reklamy internetowej, skierowanych na poszukiwania nowych klientów na przykładzie firmy Zalando Polska. Do przygotowania niniejszej pracy zostały wykorzystane polskojęzyczne i obcojęzyczne źródła, a także literatura, która stanowiła cenne źródło informacji teoretycznej podczas napisania pracy i analizy badań. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Barańska, Marzena | pl |
dc.contributor.author | Gutsul, Alina | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Barańska, Marzena | pl |
dc.contributor.reviewer | Laberschek, Marcin | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-28T00:18:35Z | |
dc.date.available | 2020-07-28T00:18:35Z | |
dc.date.submitted | 2019-10-30 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie reklamą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-133040-251824 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235415 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | MARKETING, INTERNAT ADVERTISEMENT, ZALANDO | pl |
dc.subject.pl | MARKETING, REKLAMA INTERNETOWA, ZALANDO | pl |
dc.title | Reklama w Internecie jako źródło poszukiwania nowych klientów na przykładzie firmy Zalando Polska | pl |
dc.title.alternative | Internet advertisement’s mechanisms on purpose of new clients adopting on an example of Zalando Polska firm | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |