Handel elektroniczny i formy działalności marketingowej w Internecie jako współczesny sposób handlu na przykładzie sklepu Internetowego X

master
dc.abstract.enThe aim of this master's thesis is to discuss the issues related to the concept of trade as a type of economic activity and modern e-marketing instruments. Especially the most important part that have been analyzed is electronic marketing instruments often used in the modern market. In order to obtain up-to-date results, selected tools were implemented to the activity of a real company, which was tested during writing this master’s thesis. The main research problem is to determine the effectiveness of the electronic sales channel with the use of mailing and website solutions. The empirical part of the master’s thesis presents the entire implementation process of selected e-tools along with the results and recommendations for the future.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy magisterskiej jest omówienie problematyki związanej z pojęciem handlu jako rodzaju działalności gospodarczej oraz spółczesnymi instrumentami e-marketingu. W szczególności analizie poddane zostały często wykorzystywane na nowoczesnym rynku instrumenty marketingu lektronicznego. Aby uzyskać aktualne wyniki, wybrane narzędzia zostały wdrożone do działalności rzeczywistego przedsiębiorstwa, które zostało oddane badaniom w trakcie pisania niniejszej pracy. Problemem badawczym jest określenie efektywności elektronicznego kanału sprzedaży z użyciem rozwiązań typu mailing oraz strony WWW. Część empiryczna prezentuje w całości proces wdrożenia wybranych e-narzędzi wraz z rezultatami i zaleceniami na przyszłość.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKuźniarska, Anetapl
dc.contributor.authorKryvoruchko, Yuriipl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKuźniarska, Anetapl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.date.accessioned2021-06-23T21:34:27Z
dc.date.available2021-06-23T21:34:27Z
dc.date.submitted2021-06-22pl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-147901-278451pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/274726
dc.languagepolpl
dc.subject.entrade, Internet, marketing, instrument, market.pl
dc.subject.plhandel, Internet, marketing, narzédzie, rynek.pl
dc.titleHandel elektroniczny i formy działalności marketingowej w Internecie jako współczesny sposób handlu na przykładzie sklepu Internetowego Xpl
dc.title.alternativeE-commerce and forms of marketing activity on the Internet as a modern way of trade on the example of an online store Xpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this master's thesis is to discuss the issues related to the concept of trade as a type of economic activity and modern e-marketing instruments. Especially the most important part that have been analyzed is electronic marketing instruments often used in the modern market. In order to obtain up-to-date results, selected tools were implemented to the activity of a real company, which was tested during writing this master’s thesis. The main research problem is to determine the effectiveness of the electronic sales channel with the use of mailing and website solutions. The empirical part of the master’s thesis presents the entire implementation process of selected e-tools along with the results and recommendations for the future.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy magisterskiej jest omówienie problematyki związanej z pojęciem handlu jako rodzaju działalności gospodarczej oraz spółczesnymi instrumentami e-marketingu. W szczególności analizie poddane zostały często wykorzystywane na nowoczesnym rynku instrumenty marketingu lektronicznego. Aby uzyskać aktualne wyniki, wybrane narzędzia zostały wdrożone do działalności rzeczywistego przedsiębiorstwa, które zostało oddane badaniom w trakcie pisania niniejszej pracy. Problemem badawczym jest określenie efektywności elektronicznego kanału sprzedaży z użyciem rozwiązań typu mailing oraz strony WWW. Część empiryczna prezentuje w całości proces wdrożenia wybranych e-narzędzi wraz z rezultatami i zaleceniami na przyszłość.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kuźniarska, Aneta
dc.contributor.authorpl
Kryvoruchko, Yurii
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Kuźniarska, Aneta
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.date.accessioned
2021-06-23T21:34:27Z
dc.date.available
2021-06-23T21:34:27Z
dc.date.submittedpl
2021-06-22
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-147901-278451
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/274726
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
trade, Internet, marketing, instrument, market.
dc.subject.plpl
handel, Internet, marketing, narzédzie, rynek.
dc.titlepl
Handel elektroniczny i formy działalności marketingowej w Internecie jako współczesny sposób handlu na przykładzie sklepu Internetowego X
dc.title.alternativepl
E-commerce and forms of marketing activity on the Internet as a modern way of trade on the example of an online store X
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
115
Views per month
Views per city
Warsaw
22
Krakow
14
Wroclaw
10
Lodz
6
Tychy
5
Poznan
3
Rzeszów
3
Katowice
2
Lublin
2
Olsztyn
2

No access

No Thumbnail Available