Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Rola mediów społecznościowych w promocji usług medycznych. Projekt kampanii promującej gabinet stomatologiczny w środowisku Web 2.0
The role of social media in the promotion of medical services. Project campaign promoting the dentist in the Web 2.0 environment.
marketing, Internet, gabinet stomatologiczny, WEB 2.0., reklama, promocja, usługi medyczne
advert, dental services, Internet, marketing, promotion, WEB 2.0.
Celem pracy jest przedstawienie tradycyjnych oraz nowoczesnych narzędzi marketingowych, jak również stworzenie planu działań marketingowych dla gabinetu stomatologicznego. W pracy szerzej omówiono tradycyjne narzędzia marketingowe, takie jak ulotki, przedstawiono również jedną z najskuteczniejszych form działań marketingowych jaką jest marketing szeptany. W szczególności przeanalizowano reklamę w Internecie, ponieważ obecnie każda firma, która chce liczyć się na rynku musi być obecna w przestrzeni internetowej. Nieodłącznym elementem przestrzeni internetowej są media społecznościowe, które zostały wnikliwie omówione i zaprezentowane najważniejsze jego elementy, czyli przekaz współtworzony przez użytkowników oraz jego angażujący charakter i jego personalizacja. Zebrane w pracy wyniki badań literatury źródłowej pozwoliły stwierdzić, że nowoczesne formy marketingu są skuteczniejsze niż tradycyjne. Najważniejszą częścią pracy jest stworzony projekt działań marketingowych służących promocji gabinetu stomatologicznego. Projekt ten ma na celu przedstawienie w jaki sposób można wykorzystać nowoczesne formy marketingu w promocji usług stomatologicznych.
The goal of this paper is to introduce traditional and modern marketing tools, as well as create a marketing plan for dental surgery. This paper widely discusses traditional marketing tools such as leaflets, and one of the most effective form of marketing which is word-of-mouth marketing. Particularly the advertisement in Internet is discussed, because nowadays every company which wants to be a serious player on the market must be present in Internet space. Inseparable element of internet are social media, which were profoundly discussed in this paper as well as the most important elements of them were presented, such as: message contributed by users, its engaged character, and its personalization. The results collected in this paper allowed to verify that modern forms of marketing are more effective than traditional. The most important part of his paper is marketing project for dental surgery. The goal of this project is to show to the reader how modern forms of marketing can be used in promotion dental surgery services.
dc.abstract.en | The goal of this paper is to introduce traditional and modern marketing tools, as well as create a marketing plan for dental surgery. This paper widely discusses traditional marketing tools such as leaflets, and one of the most effective form of marketing which is word-of-mouth marketing. Particularly the advertisement in Internet is discussed, because nowadays every company which wants to be a serious player on the market must be present in Internet space. Inseparable element of internet are social media, which were profoundly discussed in this paper as well as the most important elements of them were presented, such as: message contributed by users, its engaged character, and its personalization. The results collected in this paper allowed to verify that modern forms of marketing are more effective than traditional. The most important part of his paper is marketing project for dental surgery. The goal of this project is to show to the reader how modern forms of marketing can be used in promotion dental surgery services. | pl |
dc.abstract.pl | Celem pracy jest przedstawienie tradycyjnych oraz nowoczesnych narzędzi marketingowych, jak również stworzenie planu działań marketingowych dla gabinetu stomatologicznego. W pracy szerzej omówiono tradycyjne narzędzia marketingowe, takie jak ulotki, przedstawiono również jedną z najskuteczniejszych form działań marketingowych jaką jest marketing szeptany. W szczególności przeanalizowano reklamę w Internecie, ponieważ obecnie każda firma, która chce liczyć się na rynku musi być obecna w przestrzeni internetowej. Nieodłącznym elementem przestrzeni internetowej są media społecznościowe, które zostały wnikliwie omówione i zaprezentowane najważniejsze jego elementy, czyli przekaz współtworzony przez użytkowników oraz jego angażujący charakter i jego personalizacja. Zebrane w pracy wyniki badań literatury źródłowej pozwoliły stwierdzić, że nowoczesne formy marketingu są skuteczniejsze niż tradycyjne. Najważniejszą częścią pracy jest stworzony projekt działań marketingowych służących promocji gabinetu stomatologicznego. Projekt ten ma na celu przedstawienie w jaki sposób można wykorzystać nowoczesne formy marketingu w promocji usług stomatologicznych. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Wójcik, Magdalena - 147466 | pl |
dc.contributor.author | Mucha, Ewelina | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Nahotko, Marek - 130864 | pl |
dc.contributor.reviewer | Wójcik, Magdalena - 147466 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T08:40:47Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T08:40:47Z | |
dc.date.submitted | 2017-07-03 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie informacją | pl |
dc.identifier.apd | diploma-116143-194338 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221463 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | advert, dental services, Internet, marketing, promotion, WEB 2.0. | pl |
dc.subject.pl | marketing, Internet, gabinet stomatologiczny, WEB 2.0., reklama, promocja, usługi medyczne | pl |
dc.title | Rola mediów społecznościowych w promocji usług medycznych. Projekt kampanii promującej gabinet stomatologiczny w środowisku Web 2.0 | pl |
dc.title.alternative | The role of social media in the promotion of medical services. Project campaign promoting the dentist in the Web 2.0 environment. | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |