Rola mediów społecznościowych w promocji usług medycznych. Projekt kampanii promującej gabinet stomatologiczny w środowisku Web 2.0

licenciate
dc.abstract.enThe goal of this paper is to introduce traditional and modern marketing tools, as well as create a marketing plan for dental surgery. This paper widely discusses traditional marketing tools such as leaflets, and one of the most effective form of marketing which is word-of-mouth marketing. Particularly the advertisement in Internet is discussed, because nowadays every company which wants to be a serious player on the market must be present in Internet space. Inseparable element of internet are social media, which were profoundly discussed in this paper as well as the most important elements of them were presented, such as: message contributed by users, its engaged character, and its personalization. The results collected in this paper allowed to verify that modern forms of marketing are more effective than traditional. The most important part of his paper is marketing project for dental surgery. The goal of this project is to show to the reader how modern forms of marketing can be used in promotion dental surgery services.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest przedstawienie tradycyjnych oraz nowoczesnych narzędzi marketingowych, jak również stworzenie planu działań marketingowych dla gabinetu stomatologicznego. W pracy szerzej omówiono tradycyjne narzędzia marketingowe, takie jak ulotki, przedstawiono również jedną z najskuteczniejszych form działań marketingowych jaką jest marketing szeptany. W szczególności przeanalizowano reklamę w Internecie, ponieważ obecnie każda firma, która chce liczyć się na rynku musi być obecna w przestrzeni internetowej. Nieodłącznym elementem przestrzeni internetowej są media społecznościowe, które zostały wnikliwie omówione i zaprezentowane najważniejsze jego elementy, czyli przekaz współtworzony przez użytkowników oraz jego angażujący charakter i jego personalizacja. Zebrane w pracy wyniki badań literatury źródłowej pozwoliły stwierdzić, że nowoczesne formy marketingu są skuteczniejsze niż tradycyjne. Najważniejszą częścią pracy jest stworzony projekt działań marketingowych służących promocji gabinetu stomatologicznego. Projekt ten ma na celu przedstawienie w jaki sposób można wykorzystać nowoczesne formy marketingu w promocji usług stomatologicznych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorWójcik, Magdalena - 147466 pl
dc.contributor.authorMucha, Ewelinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerNahotko, Marek - 130864 pl
dc.contributor.reviewerWójcik, Magdalena - 147466 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T08:40:47Z
dc.date.available2020-07-27T08:40:47Z
dc.date.submitted2017-07-03pl
dc.fieldofstudyzarządzanie informacjąpl
dc.identifier.apddiploma-116143-194338pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221463
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvert, dental services, Internet, marketing, promotion, WEB 2.0.pl
dc.subject.plmarketing, Internet, gabinet stomatologiczny, WEB 2.0., reklama, promocja, usługi medycznepl
dc.titleRola mediów społecznościowych w promocji usług medycznych. Projekt kampanii promującej gabinet stomatologiczny w środowisku Web 2.0pl
dc.title.alternativeThe role of social media in the promotion of medical services. Project campaign promoting the dentist in the Web 2.0 environment.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The goal of this paper is to introduce traditional and modern marketing tools, as well as create a marketing plan for dental surgery. This paper widely discusses traditional marketing tools such as leaflets, and one of the most effective form of marketing which is word-of-mouth marketing. Particularly the advertisement in Internet is discussed, because nowadays every company which wants to be a serious player on the market must be present in Internet space. Inseparable element of internet are social media, which were profoundly discussed in this paper as well as the most important elements of them were presented, such as: message contributed by users, its engaged character, and its personalization. The results collected in this paper allowed to verify that modern forms of marketing are more effective than traditional. The most important part of his paper is marketing project for dental surgery. The goal of this project is to show to the reader how modern forms of marketing can be used in promotion dental surgery services.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest przedstawienie tradycyjnych oraz nowoczesnych narzędzi marketingowych, jak również stworzenie planu działań marketingowych dla gabinetu stomatologicznego. W pracy szerzej omówiono tradycyjne narzędzia marketingowe, takie jak ulotki, przedstawiono również jedną z najskuteczniejszych form działań marketingowych jaką jest marketing szeptany. W szczególności przeanalizowano reklamę w Internecie, ponieważ obecnie każda firma, która chce liczyć się na rynku musi być obecna w przestrzeni internetowej. Nieodłącznym elementem przestrzeni internetowej są media społecznościowe, które zostały wnikliwie omówione i zaprezentowane najważniejsze jego elementy, czyli przekaz współtworzony przez użytkowników oraz jego angażujący charakter i jego personalizacja. Zebrane w pracy wyniki badań literatury źródłowej pozwoliły stwierdzić, że nowoczesne formy marketingu są skuteczniejsze niż tradycyjne. Najważniejszą częścią pracy jest stworzony projekt działań marketingowych służących promocji gabinetu stomatologicznego. Projekt ten ma na celu przedstawienie w jaki sposób można wykorzystać nowoczesne formy marketingu w promocji usług stomatologicznych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Wójcik, Magdalena - 147466
dc.contributor.authorpl
Mucha, Ewelina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Nahotko, Marek - 130864
dc.contributor.reviewerpl
Wójcik, Magdalena - 147466
dc.date.accessioned
2020-07-27T08:40:47Z
dc.date.available
2020-07-27T08:40:47Z
dc.date.submittedpl
2017-07-03
dc.fieldofstudypl
zarządzanie informacją
dc.identifier.apdpl
diploma-116143-194338
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221463
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advert, dental services, Internet, marketing, promotion, WEB 2.0.
dc.subject.plpl
marketing, Internet, gabinet stomatologiczny, WEB 2.0., reklama, promocja, usługi medyczne
dc.titlepl
Rola mediów społecznościowych w promocji usług medycznych. Projekt kampanii promującej gabinet stomatologiczny w środowisku Web 2.0
dc.title.alternativepl
The role of social media in the promotion of medical services. Project campaign promoting the dentist in the Web 2.0 environment.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
79
Views per month
Views per city
Warsaw
22
Poznan
7
Wroclaw
7
Gdansk
3
Krakow
3
Zabrze
3
Aleksandrów Łódzki
2
Dublin
2
Bochnia
1
Bychawa
1

No access

No Thumbnail Available