Identyfikacja wyborów konsumenckich w Internecie, na przykładzie sklepu elektronicznego marki C&A

licenciate
dc.abstract.enThe development of information technology, significantly contributed to the development of e-commerce. The research contains information about the main reasons consumer choices on the Internet for example, brand C&A as well as other clothing online stores. Been established four guiding hypotheses about factors that affect the choice by consumers of e-shops and they are: saving time, place of residence, the width of the range and comfort of shopping. For the analysis of these factors has been used questionnaire surveys.pl
dc.abstract.plRozwój technologii informacyjnym w znaczącym stopniu przyczynił się do rozwoju handlu elektronicznego. Badania zawierają informacje na temat głównych powodów wyborów konsumenckich w Internecie na przykładzie marki C&A jak i innych sklepów odzieżowych online. Zostały ustalone cztery przewodnie hipotezy dotyczące czynników wpływających na wybór przez konsumentów e-sklepów z odzieżą, a są to: oszczędność czasu, miejsce zamieszkania, szerokość asortymentu oraz komfort dokonywania zakupów. Do analizy owych czynników został użyty kwestionariusz ankiety.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorKapłon, Joannapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerStuss, Magdalena - 132134 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T01:03:25Z
dc.date.available2020-07-27T01:03:25Z
dc.date.submitted2016-09-23pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-108304-168515pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/214519
dc.languagepolpl
dc.subject.enchoice – consumer – determinant – e-commerce – online shoppl
dc.subject.pldeterminant – e-handel – konsument – sklep internetowy – wybórpl
dc.titleIdentyfikacja wyborów konsumenckich w Internecie, na przykładzie sklepu elektronicznego marki C&Apl
dc.title.alternativeIdentification of consumer choices on the Internet , for example a C&A electronics storepl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The development of information technology, significantly contributed to the development of e-commerce. The research contains information about the main reasons consumer choices on the Internet for example, brand C&A as well as other clothing online stores. Been established four guiding hypotheses about factors that affect the choice by consumers of e-shops and they are: saving time, place of residence, the width of the range and comfort of shopping. For the analysis of these factors has been used questionnaire surveys.
dc.abstract.plpl
Rozwój technologii informacyjnym w znaczącym stopniu przyczynił się do rozwoju handlu elektronicznego. Badania zawierają informacje na temat głównych powodów wyborów konsumenckich w Internecie na przykładzie marki C&A jak i innych sklepów odzieżowych online. Zostały ustalone cztery przewodnie hipotezy dotyczące czynników wpływających na wybór przez konsumentów e-sklepów z odzieżą, a są to: oszczędność czasu, miejsce zamieszkania, szerokość asortymentu oraz komfort dokonywania zakupów. Do analizy owych czynników został użyty kwestionariusz ankiety.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Kapłon, Joanna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Stuss, Magdalena - 132134
dc.date.accessioned
2020-07-27T01:03:25Z
dc.date.available
2020-07-27T01:03:25Z
dc.date.submittedpl
2016-09-23
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-108304-168515
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/214519
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
choice – consumer – determinant – e-commerce – online shop
dc.subject.plpl
determinant – e-handel – konsument – sklep internetowy – wybór
dc.titlepl
Identyfikacja wyborów konsumenckich w Internecie, na przykładzie sklepu elektronicznego marki C&A
dc.title.alternativepl
Identification of consumer choices on the Internet , for example a C&A electronics store
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
8
Views per month
Views per city
Wroclaw
2
Bydgoszcz
1
Dublin
1
Jelenia Góra
1
Otmuchow
1
Plewiska
1
Poznan
1

No access

No Thumbnail Available