Rola redesignu strony internetowej w zarządzaniu wizerunkiem marki

master
dc.abstract.enThe subject of the thesis is the process of website redesign and brand image management. The purpose of the study is to evaluate the role of website redesign in brand image management. The thesis consists of three chapters, each of which includes three subchapters, the exception being the last chapter. The first chapter discusses the essence of a brand and its image, particularly its management. The second chapter takes a closer look at the topic of website design and redesign, with a particular focus on the elements that affect users' perception of the site. Trends in website design are also discussed. The third chapter is the research part of the paper, where the research methodology is presented, the purpose and thesis are defined, the research questions are posed and the research subject is described. The research process and the results obtained are discussed. The chapter ends with conclusions and recommendations for brands on image management through website redesign. The entire work is summarized in the conclusion, which includes the key findings of the study. The study used an individual interview method with a questionnaire with thirteen open-ended questions. The work is based on the literature on brand image management, website design and research methodology, taking into account academic publications, handbooks, online sources and videos.pl
dc.abstract.plPrzedmiotem pracy magisterskiej jest proces redesignu strony internetowej oraz zarządzanie wizerunkiem marki. Celem badania jest ocena roli redesignu strony internetowej w zarządzaniu wizerunkiem marki. Praca składa się z trzech rozdziałów, z których każdy obejmuje trzy podrozdziały, wyjątek stanowi ostatni rozdział. Rozdział pierwszy omawia istotę marki oraz jej wizerunku, w szczególności jego zarządzanie. Drugi rozdział przybliża tematykę designu i redesignu stron internetowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na odbiór strony przez użytkowników. Omówiono także trendy w projektowaniu stron. Trzeci rozdział to część badawcza pracy, gdzie przedstawiono metodologię badań, określono cel i tezę, postawiono pytania badawcze oraz opisano podmiot badawczy. Omówiono proces badawczy oraz otrzymane rezultaty. Rozdział kończą wnioski i rekomendacje dla marek dotyczące zarządzania wizerunkiem przez redesign strony internetowej. Całość pracy podsumowano w zakończeniu, zawierającym kluczowe wnioski płynące z badania. Do badania wykorzystano metodę wywiadu indywidualnego z kwestionariuszem z trzynastoma otwartymi pytaniami. Praca opiera się na literaturze dotyczącej zarządzania wizerunkiem marki, projektowania stron internetowych oraz metodologii badań, uwzględniając publikacje naukowe, poradniki, źródła internetowe i materiały video.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.contributor.authorWoźniak, Patrycja - USOS307034 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerGancarczyk, Jacek - 185651 pl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.date.accessioned2024-07-14T23:26:41Z
dc.date.available2024-07-14T23:26:41Z
dc.date.submitted2024-07-11pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-172600-307034pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/378694
dc.languagepolpl
dc.subject.enBRAND MANAGMENT-BRAND IMAGE- WEBSITE REDESIGNpl
dc.subject.plZARZĄDZANIE MARKĄ - WIZERUNEK MARKI –REDESIGN STRONY INTERNETOWEJpl
dc.titleRola redesignu strony internetowej w zarządzaniu wizerunkiem markipl
dc.title.alternativeThe role of website redesign in brand image managementpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of the thesis is the process of website redesign and brand image management. The purpose of the study is to evaluate the role of website redesign in brand image management. The thesis consists of three chapters, each of which includes three subchapters, the exception being the last chapter. The first chapter discusses the essence of a brand and its image, particularly its management. The second chapter takes a closer look at the topic of website design and redesign, with a particular focus on the elements that affect users' perception of the site. Trends in website design are also discussed. The third chapter is the research part of the paper, where the research methodology is presented, the purpose and thesis are defined, the research questions are posed and the research subject is described. The research process and the results obtained are discussed. The chapter ends with conclusions and recommendations for brands on image management through website redesign. The entire work is summarized in the conclusion, which includes the key findings of the study. The study used an individual interview method with a questionnaire with thirteen open-ended questions. The work is based on the literature on brand image management, website design and research methodology, taking into account academic publications, handbooks, online sources and videos.
dc.abstract.plpl
Przedmiotem pracy magisterskiej jest proces redesignu strony internetowej oraz zarządzanie wizerunkiem marki. Celem badania jest ocena roli redesignu strony internetowej w zarządzaniu wizerunkiem marki. Praca składa się z trzech rozdziałów, z których każdy obejmuje trzy podrozdziały, wyjątek stanowi ostatni rozdział. Rozdział pierwszy omawia istotę marki oraz jej wizerunku, w szczególności jego zarządzanie. Drugi rozdział przybliża tematykę designu i redesignu stron internetowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na odbiór strony przez użytkowników. Omówiono także trendy w projektowaniu stron. Trzeci rozdział to część badawcza pracy, gdzie przedstawiono metodologię badań, określono cel i tezę, postawiono pytania badawcze oraz opisano podmiot badawczy. Omówiono proces badawczy oraz otrzymane rezultaty. Rozdział kończą wnioski i rekomendacje dla marek dotyczące zarządzania wizerunkiem przez redesign strony internetowej. Całość pracy podsumowano w zakończeniu, zawierającym kluczowe wnioski płynące z badania. Do badania wykorzystano metodę wywiadu indywidualnego z kwestionariuszem z trzynastoma otwartymi pytaniami. Praca opiera się na literaturze dotyczącej zarządzania wizerunkiem marki, projektowania stron internetowych oraz metodologii badań, uwzględniając publikacje naukowe, poradniki, źródła internetowe i materiały video.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.contributor.authorpl
Woźniak, Patrycja - USOS307034
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Gancarczyk, Jacek - 185651
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.date.accessioned
2024-07-14T23:26:41Z
dc.date.available
2024-07-14T23:26:41Z
dc.date.submittedpl
2024-07-11
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-172600-307034
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/378694
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
BRAND MANAGMENT-BRAND IMAGE- WEBSITE REDESIGN
dc.subject.plpl
ZARZĄDZANIE MARKĄ - WIZERUNEK MARKI –REDESIGN STRONY INTERNETOWEJ
dc.titlepl
Rola redesignu strony internetowej w zarządzaniu wizerunkiem marki
dc.title.alternativepl
The role of website redesign in brand image management
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available
Collections