Analiza i porównanie wprowadzającej kampanii reklamowej marki Żubr i kampani reklamowej "Autorytety" marki Żywiec

licenciate
dc.abstract.enThe subject of the thesis is an analysis of two advertising campaigns: “Żubry" of Żubr brand and "Authorities" of Żywiec brand. The goal of the analysis was to show, that two different advertising campaigns can guarantee a success to brewer. Thesis includes analysis of information about history and current brewery market as well as study of available literature about advertisements and advertising campaigns. Thesis includes chapter with examination of selected advertising campaigns and findings aroused from the analysis. On the basis of the study it was discovered, that both “Żubry" and “Authorities" campaigns have many common characteristics. The core finding is that advertising campaigns are important part of building the customers awareness for image of brand.pl
dc.abstract.plPrzedmiotem pracy była analiza dwóch kampanii reklamowych: kampanii „Żubry” marki Żubr, oraz kampanii „Autorytety” marki Żywiec. Analiza miała wykazać, że dwie zupełnie różne kampanie mogą zagwarantować sukces producentowi. Praca zawiera analizę informacji dotyczących historii oraz aktualnej sytuacji rynku piwnego oraz analizę dostępnej literatury dotyczącej reklamy oraz działań marketingowych. Praca zawiera także rozdział w którym autorka dokonała analizy wybranych kampanii reklamowych oraz wnioski wynikające z wcześniejszej analizy. Na podstawie analizy wybranego materiału stwierdzono, że kampanie reklamowe „Żubry” i „Autorytety” posiadają bardzo dużo wspólnych cech. Przeprowadzona analiza potwierdziła także, że kampania reklamowa stanowi istotną część budowania wizerunku oraz świadomości marki.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSłupek, Lucyna - 131939 pl
dc.contributor.authorPasternak, Ewelinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerŚwierczyńska-Głownia, Weronika - 132352 pl
dc.contributor.reviewerSłupek, Lucyna - 131939 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T12:16:28Z
dc.date.available2020-07-24T12:16:28Z
dc.date.submitted2012-10-11pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-70891-80341pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/183992
dc.languagepolpl
dc.subject.enanalysis – advertising campaign – advertisement – beer - brandpl
dc.subject.planaliza - kampania reklamowa – reklama – piwo - markapl
dc.titleAnaliza i porównanie wprowadzającej kampanii reklamowej marki Żubr i kampani reklamowej "Autorytety" marki Żywiecpl
dc.title.alternativeAnalysis and comparison of advertising campaign of Żubr brand versus advertising campaign "Authorities" of Żywiec brandpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of the thesis is an analysis of two advertising campaigns: “Żubry" of Żubr brand and "Authorities" of Żywiec brand. The goal of the analysis was to show, that two different advertising campaigns can guarantee a success to brewer. Thesis includes analysis of information about history and current brewery market as well as study of available literature about advertisements and advertising campaigns. Thesis includes chapter with examination of selected advertising campaigns and findings aroused from the analysis. On the basis of the study it was discovered, that both “Żubry" and “Authorities" campaigns have many common characteristics. The core finding is that advertising campaigns are important part of building the customers awareness for image of brand.
dc.abstract.plpl
Przedmiotem pracy była analiza dwóch kampanii reklamowych: kampanii „Żubry” marki Żubr, oraz kampanii „Autorytety” marki Żywiec. Analiza miała wykazać, że dwie zupełnie różne kampanie mogą zagwarantować sukces producentowi. Praca zawiera analizę informacji dotyczących historii oraz aktualnej sytuacji rynku piwnego oraz analizę dostępnej literatury dotyczącej reklamy oraz działań marketingowych. Praca zawiera także rozdział w którym autorka dokonała analizy wybranych kampanii reklamowych oraz wnioski wynikające z wcześniejszej analizy. Na podstawie analizy wybranego materiału stwierdzono, że kampanie reklamowe „Żubry” i „Autorytety” posiadają bardzo dużo wspólnych cech. Przeprowadzona analiza potwierdziła także, że kampania reklamowa stanowi istotną część budowania wizerunku oraz świadomości marki.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Słupek, Lucyna - 131939
dc.contributor.authorpl
Pasternak, Ewelina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Świerczyńska-Głownia, Weronika - 132352
dc.contributor.reviewerpl
Słupek, Lucyna - 131939
dc.date.accessioned
2020-07-24T12:16:28Z
dc.date.available
2020-07-24T12:16:28Z
dc.date.submittedpl
2012-10-11
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-70891-80341
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/183992
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
analysis – advertising campaign – advertisement – beer - brand
dc.subject.plpl
analiza - kampania reklamowa – reklama – piwo - marka
dc.titlepl
Analiza i porównanie wprowadzającej kampanii reklamowej marki Żubr i kampani reklamowej "Autorytety" marki Żywiec
dc.title.alternativepl
Analysis and comparison of advertising campaign of Żubr brand versus advertising campaign "Authorities" of Żywiec brand
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available