Wprowadzanie produktu na rynek na przykładzie platformy e-learningowej XYZ

master
dc.abstract.enIn my thesis, I analyze product launch strategies using XYZ e-learning platform as an example. I focus on product planning, including traditional product strategies, the Lean Startup approach and blue ocean strategies. I also present promotion strategies, from traditional methods to digital marketing innovations. I describe the product life cycle and new product launch activities, including analysis of the environment and development stages. An example of product design is the visual-user zone of an e-learning platform, including user-centered design and emotion. I also discuss neuromarketing as a modern marketing strategy. I characterize the company, its history and product offerings, with a focus on the e-learning platform. I describe the company's promotion strategy, using the See-Think-Do model and analyzing target groups. In addition, I analyze the role of the Internet in customer communication and its impact on purchasing decisions, reviewing marketing activities used to date and summarizing the effectiveness of marketing campaigns. I base my conclusions and recommendations on my accumulated experience, pointing out the prospects for the development of online business in the context of marketing.pl
dc.abstract.plW pracy magisterskiej analizuję strategie wprowadzania produktu na rynek na przykładzie platformy e-learningowej XYZ. Skupiam się na planowaniu produktu, w tym tradycyjnych strategiach produktu, podejściu Lean Startup oraz strategiach błękitnego oceanu. Przedstawiam również strategie promocji, od tradycyjnych metod po innowacje w marketingu cyfrowym. Opisuję cykl życia produktu oraz działania związane z wprowadzaniem nowego produktu na rynek, w tym analizę otoczenia i etapy rozwoju. Przykładem projektowania produktu jest strefa wizualno-użytkowa platformy e-learningowej, z uwzględnieniem projektowania skoncentrowanego na użytkowniku i emocjach. Omawiam także neuromarketing, jako nowoczesną strategię marketingową. Charakteryzuję firmę, jej historię oraz ofertę produktową, ze szczególnym uwzględnieniem platformy e-learningowej. Opisuję strategię promocji firmy, korzystając z modelu See-Think-Do i analizując grupy docelowe. Ponadto, analizuję rolę Internetu w komunikacji z klientem i jego wpływ na decyzje zakupowe, dokonując przeglądu dotychczas stosowanych działań marketingowych i podsumowując efektywność kampanii marketingowych. Wnioski i rekomendacje opieram na zgromadzonych doświadczeniach, wskazując na perspektywy rozwoju biznesu online w kontekście marketingu.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorBaczyńska, Zuzanna - USOS318595 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.date.accessioned2024-07-08T23:09:54Z
dc.date.available2024-07-08T23:09:54Z
dc.date.submitted2024-07-08pl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-172142-318595pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/373195
dc.languagepolpl
dc.subject.ene-learning platform – marketing – new product – promotion activities – promotion strategypl
dc.subject.pldziałania promocyjne – marketing – nowy produkt – platforma e- learningowa – strategia promocjipl
dc.titleWprowadzanie produktu na rynek na przykładzie platformy e-learningowej XYZpl
dc.title.alternativeProduct launch based on the example of XYZ e-learning platformpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In my thesis, I analyze product launch strategies using XYZ e-learning platform as an example. I focus on product planning, including traditional product strategies, the Lean Startup approach and blue ocean strategies. I also present promotion strategies, from traditional methods to digital marketing innovations. I describe the product life cycle and new product launch activities, including analysis of the environment and development stages. An example of product design is the visual-user zone of an e-learning platform, including user-centered design and emotion. I also discuss neuromarketing as a modern marketing strategy. I characterize the company, its history and product offerings, with a focus on the e-learning platform. I describe the company's promotion strategy, using the See-Think-Do model and analyzing target groups. In addition, I analyze the role of the Internet in customer communication and its impact on purchasing decisions, reviewing marketing activities used to date and summarizing the effectiveness of marketing campaigns. I base my conclusions and recommendations on my accumulated experience, pointing out the prospects for the development of online business in the context of marketing.
dc.abstract.plpl
W pracy magisterskiej analizuję strategie wprowadzania produktu na rynek na przykładzie platformy e-learningowej XYZ. Skupiam się na planowaniu produktu, w tym tradycyjnych strategiach produktu, podejściu Lean Startup oraz strategiach błękitnego oceanu. Przedstawiam również strategie promocji, od tradycyjnych metod po innowacje w marketingu cyfrowym. Opisuję cykl życia produktu oraz działania związane z wprowadzaniem nowego produktu na rynek, w tym analizę otoczenia i etapy rozwoju. Przykładem projektowania produktu jest strefa wizualno-użytkowa platformy e-learningowej, z uwzględnieniem projektowania skoncentrowanego na użytkowniku i emocjach. Omawiam także neuromarketing, jako nowoczesną strategię marketingową. Charakteryzuję firmę, jej historię oraz ofertę produktową, ze szczególnym uwzględnieniem platformy e-learningowej. Opisuję strategię promocji firmy, korzystając z modelu See-Think-Do i analizując grupy docelowe. Ponadto, analizuję rolę Internetu w komunikacji z klientem i jego wpływ na decyzje zakupowe, dokonując przeglądu dotychczas stosowanych działań marketingowych i podsumowując efektywność kampanii marketingowych. Wnioski i rekomendacje opieram na zgromadzonych doświadczeniach, wskazując na perspektywy rozwoju biznesu online w kontekście marketingu.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Baczyńska, Zuzanna - USOS318595
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.date.accessioned
2024-07-08T23:09:54Z
dc.date.available
2024-07-08T23:09:54Z
dc.date.submittedpl
2024-07-08
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-172142-318595
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/373195
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
e-learning platform – marketing – new product – promotion activities – promotion strategy
dc.subject.plpl
działania promocyjne – marketing – nowy produkt – platforma e- learningowa – strategia promocji
dc.titlepl
Wprowadzanie produktu na rynek na przykładzie platformy e-learningowej XYZ
dc.title.alternativepl
Product launch based on the example of XYZ e-learning platform
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
27
Views per month
Views per city
Warsaw
6
Szczecin
4
Krakow
3
Kielce
2
Poznan
2
Andrychów
1
Bialystok
1
Dębica
1
Gdansk
1
Torun
1

No access

No Thumbnail Available
Collections