Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Wprowadzanie produktu na rynek na przykładzie platformy e-learningowej XYZ
Product launch based on the example of XYZ e-learning platform
działania promocyjne – marketing – nowy produkt – platforma e- learningowa – strategia promocji
e-learning platform – marketing – new product – promotion activities – promotion strategy
W pracy magisterskiej analizuję strategie wprowadzania produktu na rynek na przykładzie platformy e-learningowej XYZ. Skupiam się na planowaniu produktu, w tym tradycyjnych strategiach produktu, podejściu Lean Startup oraz strategiach błękitnego oceanu. Przedstawiam również strategie promocji, od tradycyjnych metod po innowacje w marketingu cyfrowym. Opisuję cykl życia produktu oraz działania związane z wprowadzaniem nowego produktu na rynek, w tym analizę otoczenia i etapy rozwoju. Przykładem projektowania produktu jest strefa wizualno-użytkowa platformy e-learningowej, z uwzględnieniem projektowania skoncentrowanego na użytkowniku i emocjach. Omawiam także neuromarketing, jako nowoczesną strategię marketingową. Charakteryzuję firmę, jej historię oraz ofertę produktową, ze szczególnym uwzględnieniem platformy e-learningowej. Opisuję strategię promocji firmy, korzystając z modelu See-Think-Do i analizując grupy docelowe. Ponadto, analizuję rolę Internetu w komunikacji z klientem i jego wpływ na decyzje zakupowe, dokonując przeglądu dotychczas stosowanych działań marketingowych i podsumowując efektywność kampanii marketingowych. Wnioski i rekomendacje opieram na zgromadzonych doświadczeniach, wskazując na perspektywy rozwoju biznesu online w kontekście marketingu.
In my thesis, I analyze product launch strategies using XYZ e-learning platform as an example. I focus on product planning, including traditional product strategies, the Lean Startup approach and blue ocean strategies. I also present promotion strategies, from traditional methods to digital marketing innovations. I describe the product life cycle and new product launch activities, including analysis of the environment and development stages. An example of product design is the visual-user zone of an e-learning platform, including user-centered design and emotion. I also discuss neuromarketing as a modern marketing strategy. I characterize the company, its history and product offerings, with a focus on the e-learning platform. I describe the company's promotion strategy, using the See-Think-Do model and analyzing target groups. In addition, I analyze the role of the Internet in customer communication and its impact on purchasing decisions, reviewing marketing activities used to date and summarizing the effectiveness of marketing campaigns. I base my conclusions and recommendations on my accumulated experience, pointing out the prospects for the development of online business in the context of marketing.
dc.abstract.en | In my thesis, I analyze product launch strategies using XYZ e-learning platform as an example. I focus on product planning, including traditional product strategies, the Lean Startup approach and blue ocean strategies. I also present promotion strategies, from traditional methods to digital marketing innovations. I describe the product life cycle and new product launch activities, including analysis of the environment and development stages. An example of product design is the visual-user zone of an e-learning platform, including user-centered design and emotion. I also discuss neuromarketing as a modern marketing strategy. I characterize the company, its history and product offerings, with a focus on the e-learning platform. I describe the company's promotion strategy, using the See-Think-Do model and analyzing target groups. In addition, I analyze the role of the Internet in customer communication and its impact on purchasing decisions, reviewing marketing activities used to date and summarizing the effectiveness of marketing campaigns. I base my conclusions and recommendations on my accumulated experience, pointing out the prospects for the development of online business in the context of marketing. | pl |
dc.abstract.pl | W pracy magisterskiej analizuję strategie wprowadzania produktu na rynek na przykładzie platformy e-learningowej XYZ. Skupiam się na planowaniu produktu, w tym tradycyjnych strategiach produktu, podejściu Lean Startup oraz strategiach błękitnego oceanu. Przedstawiam również strategie promocji, od tradycyjnych metod po innowacje w marketingu cyfrowym. Opisuję cykl życia produktu oraz działania związane z wprowadzaniem nowego produktu na rynek, w tym analizę otoczenia i etapy rozwoju. Przykładem projektowania produktu jest strefa wizualno-użytkowa platformy e-learningowej, z uwzględnieniem projektowania skoncentrowanego na użytkowniku i emocjach. Omawiam także neuromarketing, jako nowoczesną strategię marketingową. Charakteryzuję firmę, jej historię oraz ofertę produktową, ze szczególnym uwzględnieniem platformy e-learningowej. Opisuję strategię promocji firmy, korzystając z modelu See-Think-Do i analizując grupy docelowe. Ponadto, analizuję rolę Internetu w komunikacji z klientem i jego wpływ na decyzje zakupowe, dokonując przeglądu dotychczas stosowanych działań marketingowych i podsumowując efektywność kampanii marketingowych. Wnioski i rekomendacje opieram na zgromadzonych doświadczeniach, wskazując na perspektywy rozwoju biznesu online w kontekście marketingu. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Klima, Janina - 128843 | pl |
dc.contributor.author | Baczyńska, Zuzanna - USOS318595 | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Klima, Janina - 128843 | pl |
dc.contributor.reviewer | Stańczyk, Izabela - 186012 | pl |
dc.date.accessioned | 2024-07-08T23:09:54Z | |
dc.date.available | 2024-07-08T23:09:54Z | |
dc.date.submitted | 2024-07-08 | pl |
dc.fieldofstudy | marketing i logistyka | pl |
dc.identifier.apd | diploma-172142-318595 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/373195 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | e-learning platform – marketing – new product – promotion activities – promotion strategy | pl |
dc.subject.pl | działania promocyjne – marketing – nowy produkt – platforma e- learningowa – strategia promocji | pl |
dc.title | Wprowadzanie produktu na rynek na przykładzie platformy e-learningowej XYZ | pl |
dc.title.alternative | Product launch based on the example of XYZ e-learning platform | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |