Marketing wirusowy jako przyszłość marketingu

licenciate
dc.abstract.enFollowing bachelor's thesis explores the issue of historical development of marketing and evolution of modern marketing started by rapid development if Information Technologies, which initiated process of creation of new marketing tools. Thesis is focused on viral marketing as an integral element of modern marketing campaigns.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca licencjacka zgłębia zagadnienie historycznego rozwoju marketingu oraz ewolucji współczesnego marketingu zapoczątkowanego przez gwałtowny rozwój technologii informacyjnych, które zainicjowały proces powstawania nowych narzędzi marketingowych. Praca skupia się na marketingu wirusowym jako nieodzownym elemencie współczesnych kampanii marketingowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorSiciński, Sławomirpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T00:27:16Z
dc.date.available2020-07-27T00:27:16Z
dc.date.submitted2016-07-05pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-107692-180276pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213954
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing – viral – newpl
dc.subject.plmarketing – nowy – wirusowypl
dc.titleMarketing wirusowy jako przyszłość marketingupl
dc.title.alternativeViral marketing as future of the marketingpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Following bachelor's thesis explores the issue of historical development of marketing and evolution of modern marketing started by rapid development if Information Technologies, which initiated process of creation of new marketing tools. Thesis is focused on viral marketing as an integral element of modern marketing campaigns.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca licencjacka zgłębia zagadnienie historycznego rozwoju marketingu oraz ewolucji współczesnego marketingu zapoczątkowanego przez gwałtowny rozwój technologii informacyjnych, które zainicjowały proces powstawania nowych narzędzi marketingowych. Praca skupia się na marketingu wirusowym jako nieodzownym elemencie współczesnych kampanii marketingowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Siciński, Sławomir
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.date.accessioned
2020-07-27T00:27:16Z
dc.date.available
2020-07-27T00:27:16Z
dc.date.submittedpl
2016-07-05
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-107692-180276
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213954
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing – viral – new
dc.subject.plpl
marketing – nowy – wirusowy
dc.titlepl
Marketing wirusowy jako przyszłość marketingu
dc.title.alternativepl
Viral marketing as future of the marketing
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
295
Views per month
Views per city
Warsaw
49
Krakow
37
Poznan
31
Wroclaw
26
Gdansk
15
Lodz
13
Katowice
9
Lublin
6
Reykjavik
6
Grodzisk Mazowiecki
4

No access

No Thumbnail Available