Reklama telewizyjna jako ważna forma komunikacji marketingowej firmy z klientami na przykładzie reklam z kampanii marki Axe

licenciate
dc.abstract.enThis thesis is focused on the role and importance of television advertisement as a form of marketing communications using in contacts with clients. To prove that sentence the Author presents the analysis of selected spots of Axe cosmetics. The paper shows the essence of marketing communications, its purposes and conditions. There is also the description of promotion-mix instruments. Moreover, the paper speaks widely about television advertisement, its essence, forms and ways of its presentations, advantages and disadvantages. The analysis of spots showing Axe cosmetics is preceded with some basic information about the Axe brand. Then the paper estimates those television advertisements. Secondary sources were used (books, press and Internet).pl
dc.abstract.plW pracy zostało ukazane to, w jaki sposób reklama telewizyjna stanowi niezwykle istotną formę komunikacji marketingowej firmy z klientami. Aby udowodnić to twierdzenie posłużono się wybranymi spotami prezentującymi kosmetyki marki Axe. Początek pracy stanowi przedstawienie problematyki komunikacji marketingowej. Została ukazana jej istota, cele oraz uwarunkowania a także rola instrumentów wchodzących w skład promotion-mix. Kolejno skupiono się na charakterystyce formy komunikacji marketingowej jaką jest reklama telewizyjna. Opisano na czym polega jej istota, jakie są formy oraz techniki jej prezentacji. Podsumowano także zalety oraz wady wiążące się z tego typu przekazem. Analiza wybranych reklam kosmetyków Axe została poprzedzona krótkim przedstawieniem podstawowych informacji dotyczących tej marki. Następnie dokonano oceny rzeczonych spotów. W pracy wykorzystano źródła wtórne, książkowe, prasowe oraz internetowe.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorŚlusarczyk, Julitapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T12:33:31Z
dc.date.available2020-07-24T12:33:31Z
dc.date.submitted2012-10-25pl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-71169-78780pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/184261
dc.languagepolpl
dc.subject.enAxe – cosmetics – marketing communications – television advertisementpl
dc.subject.plAxe – komunikacja marketingowa – kosmetyki – reklama telewizyjnapl
dc.titleReklama telewizyjna jako ważna forma komunikacji marketingowej firmy z klientami na przykładzie reklam z kampanii marki Axepl
dc.title.alternativeTelevision advertisement as an important form of marketing communications using by enterprise in contacts with clients based on spots of Axe cosmetics examplepl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This thesis is focused on the role and importance of television advertisement as a form of marketing communications using in contacts with clients. To prove that sentence the Author presents the analysis of selected spots of Axe cosmetics. The paper shows the essence of marketing communications, its purposes and conditions. There is also the description of promotion-mix instruments. Moreover, the paper speaks widely about television advertisement, its essence, forms and ways of its presentations, advantages and disadvantages. The analysis of spots showing Axe cosmetics is preceded with some basic information about the Axe brand. Then the paper estimates those television advertisements. Secondary sources were used (books, press and Internet).
dc.abstract.plpl
W pracy zostało ukazane to, w jaki sposób reklama telewizyjna stanowi niezwykle istotną formę komunikacji marketingowej firmy z klientami. Aby udowodnić to twierdzenie posłużono się wybranymi spotami prezentującymi kosmetyki marki Axe. Początek pracy stanowi przedstawienie problematyki komunikacji marketingowej. Została ukazana jej istota, cele oraz uwarunkowania a także rola instrumentów wchodzących w skład promotion-mix. Kolejno skupiono się na charakterystyce formy komunikacji marketingowej jaką jest reklama telewizyjna. Opisano na czym polega jej istota, jakie są formy oraz techniki jej prezentacji. Podsumowano także zalety oraz wady wiążące się z tego typu przekazem. Analiza wybranych reklam kosmetyków Axe została poprzedzona krótkim przedstawieniem podstawowych informacji dotyczących tej marki. Następnie dokonano oceny rzeczonych spotów. W pracy wykorzystano źródła wtórne, książkowe, prasowe oraz internetowe.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Ślusarczyk, Julita
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-24T12:33:31Z
dc.date.available
2020-07-24T12:33:31Z
dc.date.submittedpl
2012-10-25
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-71169-78780
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/184261
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Axe – cosmetics – marketing communications – television advertisement
dc.subject.plpl
Axe – komunikacja marketingowa – kosmetyki – reklama telewizyjna
dc.titlepl
Reklama telewizyjna jako ważna forma komunikacji marketingowej firmy z klientami na przykładzie reklam z kampanii marki Axe
dc.title.alternativepl
Television advertisement as an important form of marketing communications using by enterprise in contacts with clients based on spots of Axe cosmetics example
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
49
Views per month
Views per city
Warsaw
8
Krakow
5
Wroclaw
5
Budapest
4
Katowice
4
Kyiv
4
Dublin
2
Szczecin
2
Bydgoszcz
1
Dąbrowa Górnicza
1

No access

No Thumbnail Available