Efektywność kampanii społecznych w mediach społecznościowych na podstawie marki Zalando

master
dc.abstract.enThe purpose of the research, the results of which are presented in this paper, is to measure the effectiveness of social campaigns using the Zalando brand as an example. The research was conducted using a survey questionnairepl
dc.abstract.plCelem badań, których wyniki przedstawiono w niniejszej pracy, jest zmierzenieefektywności kampanii społecznych na przykładzie marki Zalando. Badaniaprzeprowadzono za pomocą kwestionariusza ankietowego.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorNowosad, Andrzej - 180298 pl
dc.contributor.authorKulesza, Alicjapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerNowosad, Andrzej - 180298 pl
dc.contributor.reviewerBukowski, Michał - 160618 pl
dc.date.accessioned2022-10-26T21:37:54Z
dc.date.available2022-10-26T21:37:54Z
dc.date.submitted2022-10-26pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-156433-287378pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302735
dc.languagepolpl
dc.subject.enZALANDO, QUESTIONNAIRE, EFFECTIVENESS, SOCIALCAMPAIGNSpl
dc.subject.plZALANDO, KWESTIONARIUSZ ANKIETOWY,EFEKTYWNOŚĆ, KAMPANIE SPOŁECZNEpl
dc.titleEfektywność kampanii społecznych w mediach społecznościowych na podstawie marki Zalandopl
dc.title.alternativeEffectiveness of social media campaigns based on Zalando brandpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of the research, the results of which are presented in this paper, is to measure the effectiveness of social campaigns using the Zalando brand as an example. The research was conducted using a survey questionnaire
dc.abstract.plpl
Celem badań, których wyniki przedstawiono w niniejszej pracy, jest zmierzenieefektywności kampanii społecznych na przykładzie marki Zalando. Badaniaprzeprowadzono za pomocą kwestionariusza ankietowego.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Nowosad, Andrzej - 180298
dc.contributor.authorpl
Kulesza, Alicja
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Nowosad, Andrzej - 180298
dc.contributor.reviewerpl
Bukowski, Michał - 160618
dc.date.accessioned
2022-10-26T21:37:54Z
dc.date.available
2022-10-26T21:37:54Z
dc.date.submittedpl
2022-10-26
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-156433-287378
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302735
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
ZALANDO, QUESTIONNAIRE, EFFECTIVENESS, SOCIALCAMPAIGNS
dc.subject.plpl
ZALANDO, KWESTIONARIUSZ ANKIETOWY,EFEKTYWNOŚĆ, KAMPANIE SPOŁECZNE
dc.titlepl
Efektywność kampanii społecznych w mediach społecznościowych na podstawie marki Zalando
dc.title.alternativepl
Effectiveness of social media campaigns based on Zalando brand
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
43
Views per month
Views per city
Bielsko-Biala
8
Warsaw
8
Krakow
5
Radom
4
Lodz
3
Gdansk
2
Poznan
2
Bialystok
1
Brzeg Dolny
1
Katowice
1

No access

No Thumbnail Available
Collections