Innowacje w marketingu politycznym

licenciate
dc.abstract.enThe theoretical chapter is devoted to the definitions of basic concepts related to the topic of work. Particular attention has been paid to the fundamentals of marketing innovation, political marketing strategies and political communication. Researching innovations in political marketing focused on modern channels and possibilities of communication on the Internet through TikTok, Instagram, Twitter or #hot16challenge action. After analysing the results, which turned out to be negative, it was recommended to use the services of a specialist in the field of health and safety. political marketing, training in the mechanisms of Internet communication and selection of the materials provided.pl
dc.abstract.plRozdział teoretyczny poświęcono definicjom podstawowych pojęć dotyczących tematu pracy. Szczególna uwaga zostala zwrócona na podstawy innowacji marketingowych, strategie w marketingu politycznym oraz komunikację polityczną. Badając innowacje w marketingu politycznym skupiono się na nowoczesnych kanałach i możliwościach komunikacji w Internecie za pośrednictwem TikToka, Instagrama, Twittera czy akcji #hot16challenge. Po przeanalizowaniu wyników, które okazały się negatywne, zarekomendowano korzystanie z usług specjalisty ds. marketingu politycznego, szkolenie w zakresie mechanizmów komunikacji internetowej i selekcję udostępnianych materiałów.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorLewandowski, Mateuszpl
dc.contributor.authorSłapczyńska, Urszulapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerLewandowski, Mateuszpl
dc.contributor.reviewerBogacz-Wojtanowska, Ewa - 101573 pl
dc.date.accessioned2020-10-20T19:17:39Z
dc.date.available2020-10-20T19:17:39Z
dc.date.submitted2020-09-17pl
dc.fieldofstudyzarządzanie publicznepl
dc.identifier.apddiploma-141176-245047pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/249119
dc.languagepolpl
dc.subject.eninnovation – marketing – politicial marketingpl
dc.subject.plinnowacje – marketing – marketing politycznypl
dc.titleInnowacje w marketingu politycznympl
dc.title.alternativeInnovations in political marketingpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The theoretical chapter is devoted to the definitions of basic concepts related to the topic of work. Particular attention has been paid to the fundamentals of marketing innovation, political marketing strategies and political communication. Researching innovations in political marketing focused on modern channels and possibilities of communication on the Internet through TikTok, Instagram, Twitter or #hot16challenge action. After analysing the results, which turned out to be negative, it was recommended to use the services of a specialist in the field of health and safety. political marketing, training in the mechanisms of Internet communication and selection of the materials provided.
dc.abstract.plpl
Rozdział teoretyczny poświęcono definicjom podstawowych pojęć dotyczących tematu pracy. Szczególna uwaga zostala zwrócona na podstawy innowacji marketingowych, strategie w marketingu politycznym oraz komunikację polityczną. Badając innowacje w marketingu politycznym skupiono się na nowoczesnych kanałach i możliwościach komunikacji w Internecie za pośrednictwem TikToka, Instagrama, Twittera czy akcji #hot16challenge. Po przeanalizowaniu wyników, które okazały się negatywne, zarekomendowano korzystanie z usług specjalisty ds. marketingu politycznego, szkolenie w zakresie mechanizmów komunikacji internetowej i selekcję udostępnianych materiałów.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Lewandowski, Mateusz
dc.contributor.authorpl
Słapczyńska, Urszula
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Lewandowski, Mateusz
dc.contributor.reviewerpl
Bogacz-Wojtanowska, Ewa - 101573
dc.date.accessioned
2020-10-20T19:17:39Z
dc.date.available
2020-10-20T19:17:39Z
dc.date.submittedpl
2020-09-17
dc.fieldofstudypl
zarządzanie publiczne
dc.identifier.apdpl
diploma-141176-245047
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/249119
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
innovation – marketing – politicial marketing
dc.subject.plpl
innowacje – marketing – marketing polityczny
dc.titlepl
Innowacje w marketingu politycznym
dc.title.alternativepl
Innovations in political marketing
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available