Determinanty rozwoju winiarstwa w Polsce

master
dc.abstract.enIn this work are shown prospects for the development of viticulture Polish whereas both legal regulations and how economic factors and natural. Presented are some farms like wine traditions of individual regions they represent. Also shown in the work of the institutionand organizations aimed at promoting the development of Polish winemaking and pointed out the need to intensify commercial activities in the field of marketing management Polish wine product, seeing in them a real chance of development of the Polish wine market.pl
dc.abstract.plW niniejszej pracy zostały ukazane perspektywy dla rozwoju winiarstwa polskiego mając na uwadze zarówno regulacje prawne jaki i czynniki ekonomiczne oraz przyrodnicze. Zaprezentowane zostały niektóre gospodarstwa przypominające tradycje winiarskie poszczególnych regionów, które reprezentują. Pokazano w pracy również działania instytucji i organizacji mające na celu promocję rozwoju polskiego winiarstwa oraz wskazano na konieczność zintensyfikowania komercyjnych działań z zakresu zarządzania marketingiem polskiego produktu winiarskiego, upatrując w nich realną szansę rozwoju polskiego rynku win.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.contributor.authorWęgrzyn, Marzenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T14:07:43Z
dc.date.available2020-07-26T14:07:43Z
dc.date.submitted2015-06-24pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-97127-188526pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/204546
dc.languagepolpl
dc.subject.enKeywords: wine - wine market - development - promotion - Marketingpl
dc.subject.plSłowa kluczowe: wino - rynek winiarski - rozwój - promocja - marketingpl
dc.titleDeterminanty rozwoju winiarstwa w Polscepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In this work are shown prospects for the development of viticulture Polish whereas both legal regulations and how economic factors and natural. Presented are some farms like wine traditions of individual regions they represent. Also shown in the work of the institutionand organizations aimed at promoting the development of Polish winemaking and pointed out the need to intensify commercial activities in the field of marketing management Polish wine product, seeing in them a real chance of development of the Polish wine market.
dc.abstract.plpl
W niniejszej pracy zostały ukazane perspektywy dla rozwoju winiarstwa polskiego mając na uwadze zarówno regulacje prawne jaki i czynniki ekonomiczne oraz przyrodnicze. Zaprezentowane zostały niektóre gospodarstwa przypominające tradycje winiarskie poszczególnych regionów, które reprezentują. Pokazano w pracy również działania instytucji i organizacji mające na celu promocję rozwoju polskiego winiarstwa oraz wskazano na konieczność zintensyfikowania komercyjnych działań z zakresu zarządzania marketingiem polskiego produktu winiarskiego, upatrując w nich realną szansę rozwoju polskiego rynku win.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.contributor.authorpl
Węgrzyn, Marzena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.date.accessioned
2020-07-26T14:07:43Z
dc.date.available
2020-07-26T14:07:43Z
dc.date.submittedpl
2015-06-24
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-97127-188526
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/204546
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Keywords: wine - wine market - development - promotion - Marketing
dc.subject.plpl
Słowa kluczowe: wino - rynek winiarski - rozwój - promocja - marketing
dc.titlepl
Determinanty rozwoju winiarstwa w Polsce
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
23
Views per month
Views per city
Kalisz
4
Warsaw
3
Dublin
2
Krakow
2
Lublin
2
Wroclaw
2
Jadwisin
1
Ostrów Mazowiecka
1

No access

No Thumbnail Available