Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Analiza Logistyki magazynowania, dystrybucji i obsługi klienta na przykładzie przedsiębiorstwa Chomik M. Świeży Sp. J.
Analysis of warehousing, distribution and customer service logistics on the example of Chomik M. Świeży Sp. J
Analiza, Jakość, Logistyka, Usługi, Servqual, Dystrybucja, Serwis, Magazynowanie,
Analysis, Quality, Logistics, Services, Servqual, Distribution, Service, Warehousing,
Celem niniejszej pracy jest analiza jakości usług logistycznych świadczonych przez przedsiębiorstwo Chomik M. Świeży Sp, J. w celu uzyskania oceny jakości oferowanych usług przez klientów przedsiębiorstwa. Szczegółowej analizie zostały poddane usługi logistyki magazynowania, logistyki dystrybucji oraz logistyki obsługi klienta. Metodologia badań wykorzystana w pracy opiera się na statystycznej metodzie oceny jakości usług zwanej analizą servqual. Rozdział pierwszy zawiera bibliograficzne podstawy tematu związane z szeroko rozumianą logistyką oraz łańcuchem logistycznym. Opisano w nim wszystkie zagadnienia związane z istotą, celami i strategiami współczesnej logistyki oraz zdefiniowano pojęcia dotyczące łańcucha logistycznego i sposobów zarządzania nim. Została również poruszona kwestia procesów logistycznych, które szerzej scharakteryzowano w rozdziale drugim. Rozdział drugi poświęcony jest głównym procesom, które zachodzą w łańcuchu logistycznym. W tym rozdziale zostały opisane najważniejsze procesy logistyczne takie jak logistyka procesów zaopatrzenia, dystrybucji, sterowania zapasami, magazynowania i obsługi klienta. Rozdział trzeci poświęcony jest charakterystyk przedsiębiorstwa Chomik M. Świeży. Sp. J. na przykładzie którego przeprowadzona została analiza usług logistycznych. Szczegółowo opisano historię firmy jak i przedmiot i zakres działalności. Przedstawiono również wizję oraz kierunki rozwoju firmy na kolejne lata. W rozdziale opisano szczegółowo metodę badawczą servqual oraz sposób jej wykonania. Przedstawiono metodykę badania oraz etapy prowadzenia analizy i wnioski płynące z przeprowadzonego badania.
The aim of this work is to analyze the quality of logistics services provided by the company Chomik M. Świeży Sp, J. in order to obtain an assessment of the quality of services offered by the company's customers. The services of warehousing logistics, distribution logistics and customer service logistics were subjected to a detailed analysis. The research methodology used in this work is based on a statistical method for assessing the quality of services called servqual analysis. The first chapter contains the bibliographic basis of the topic related to broadly understood logistics and the logistics chain. It describes all issues related to the essence, goals and strategies of modern logistics and defines concepts regarding the logistics chain and methods of managing it. The issue of logistics processes was also raised, which were described in more detail in the second chapter. The second chapter is devoted to the main processes that occur in the logistics chain. This chapter describes the most important logistics processes, such as the logistics of supply processes, distribution, inventory control, warehousing and customer service. The third chapter is devoted to the characteristics of the Chomik M. Świeży company. Sp. J., on the example of which the analysis of logistics services was carried out. The history of the company as well as the subject and scope of activities are described in detail. The company's vision and development directions for the coming years were also presented. The chapter describes in detail the servqual research method and how it is performed. The research methodology, stages of analysis and conclusions from the study are presented.
dc.abstract.en | The aim of this work is to analyze the quality of logistics services provided by the company Chomik M. Świeży Sp, J. in order to obtain an assessment of the quality of services offered by the company's customers. The services of warehousing logistics, distribution logistics and customer service logistics were subjected to a detailed analysis. The research methodology used in this work is based on a statistical method for assessing the quality of services called servqual analysis. The first chapter contains the bibliographic basis of the topic related to broadly understood logistics and the logistics chain. It describes all issues related to the essence, goals and strategies of modern logistics and defines concepts regarding the logistics chain and methods of managing it. The issue of logistics processes was also raised, which were described in more detail in the second chapter. The second chapter is devoted to the main processes that occur in the logistics chain. This chapter describes the most important logistics processes, such as the logistics of supply processes, distribution, inventory control, warehousing and customer service. The third chapter is devoted to the characteristics of the Chomik M. Świeży company. Sp. J., on the example of which the analysis of logistics services was carried out. The history of the company as well as the subject and scope of activities are described in detail. The company's vision and development directions for the coming years were also presented. The chapter describes in detail the servqual research method and how it is performed. The research methodology, stages of analysis and conclusions from the study are presented. | pl |
dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy jest analiza jakości usług logistycznych świadczonych przez przedsiębiorstwo Chomik M. Świeży Sp, J. w celu uzyskania oceny jakości oferowanych usług przez klientów przedsiębiorstwa. Szczegółowej analizie zostały poddane usługi logistyki magazynowania, logistyki dystrybucji oraz logistyki obsługi klienta. Metodologia badań wykorzystana w pracy opiera się na statystycznej metodzie oceny jakości usług zwanej analizą servqual. Rozdział pierwszy zawiera bibliograficzne podstawy tematu związane z szeroko rozumianą logistyką oraz łańcuchem logistycznym. Opisano w nim wszystkie zagadnienia związane z istotą, celami i strategiami współczesnej logistyki oraz zdefiniowano pojęcia dotyczące łańcucha logistycznego i sposobów zarządzania nim. Została również poruszona kwestia procesów logistycznych, które szerzej scharakteryzowano w rozdziale drugim. Rozdział drugi poświęcony jest głównym procesom, które zachodzą w łańcuchu logistycznym. W tym rozdziale zostały opisane najważniejsze procesy logistyczne takie jak logistyka procesów zaopatrzenia, dystrybucji, sterowania zapasami, magazynowania i obsługi klienta. Rozdział trzeci poświęcony jest charakterystyk przedsiębiorstwa Chomik M. Świeży. Sp. J. na przykładzie którego przeprowadzona została analiza usług logistycznych. Szczegółowo opisano historię firmy jak i przedmiot i zakres działalności. Przedstawiono również wizję oraz kierunki rozwoju firmy na kolejne lata. W rozdziale opisano szczegółowo metodę badawczą servqual oraz sposób jej wykonania. Przedstawiono metodykę badania oraz etapy prowadzenia analizy i wnioski płynące z przeprowadzonego badania. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Teczke, Maciej | pl |
dc.contributor.author | Trojański, Daniel | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Teczke, Maciej | pl |
dc.contributor.reviewer | Bugaj, Justyna - 161421 | pl |
dc.date.accessioned | 2023-10-20T21:41:18Z | |
dc.date.available | 2023-10-20T21:41:18Z | |
dc.date.submitted | 2023-10-20 | pl |
dc.fieldofstudy | marketing i logistyka | pl |
dc.identifier.apd | diploma-165123-297346 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/321682 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Analysis, Quality, Logistics, Services, Servqual, Distribution, Service, Warehousing, | pl |
dc.subject.pl | Analiza, Jakość, Logistyka, Usługi, Servqual, Dystrybucja, Serwis, Magazynowanie, | pl |
dc.title | Analiza Logistyki magazynowania, dystrybucji i obsługi klienta na przykładzie przedsiębiorstwa Chomik M. Świeży Sp. J. | pl |
dc.title.alternative | Analysis of warehousing, distribution and customer service logistics on the example of Chomik M. Świeży Sp. J | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |