Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Crowdfunding i crowdsourcing w budowaniu organizacji - na podstawie Polski 2050
Crowdfunding and Crowdsourcing in Organizational Development: A Case Study of Polska 2050
crowdfunding, crowdsourcing, finansowanie społeczne, organizacje polityczne, Polska 2050, rozwój organizacji, Szymon Hołownia
crowdfunding, crowdsourcing, Polska 2050, political development, political organizations, Szymon Hołownia
Badanie koncentruje się na ocenie rozwoju organizacji Polska 2050 oraz zakresu wykorzystania crowdsourcingu i crowdfundingu w jej ramach. Pierwszy rozdział analizuje różne fazy rozwoju organizacji, szczególnie tych o charakterze politycznym. Kolejny etap szczegółowo rozpatruje roli crowdfundingu i crowdsourcingu jako skutecznych instrumentów wspierających inicjatywy społeczne i polityczne. W trzecim rozdziale przedstawiono charakterystykę Polski 2050 jako projektu inicjatywy Szymona Hołowni. Rozdział czwarty skupia się na analizie przeprowadzonych badań, które obejmują zarówno wywiady, jak i dokumenty, w celu lepszego zrozumienia wpływu crowdfundingu, crowdsourcingu oraz etapu rozwoju Polski 2050. Analiza ta obejmuje także ocenę wzrostu organizacji oraz jej wpływu na społeczność oraz sferę polityki. Praca ta dostarcza wniosków na temat rozwoju Polski 2050 pod kierownictwem Szymona Hołowni, podkreślając kluczową rolę crowdsourcingu i crowdfundingu w jej działalności politycznej.
The study focuses on evaluating the development of the Polska 2050 organization and the extent of utilizing crowdsourcing and crowdfunding within it. The first chapter analyzes various stages of organizational development, particularly those of a political nature. The subsequent section takes a detailed look at the roles of crowdfunding and crowdsourcing as effective tools supporting social and political initiatives. The third chapter presents a characterization of Polska 2050 as an initiative led by Szymon Hołownia. The fourth chapter is centered on the analysis of conducted research, encompassing both interviews and documents, aiming for a better understanding of the impact of crowdfunding, crowdsourcing, and the stage of Polska 2050's development. This analysis also includes an assessment of the organization's growth and its influence on the community and political sphere. This study provides insights into the development of Polska 2050 under the leadership of Szymon Hołownia, emphasizing the pivotal role of crowdsourcing and crowdfunding in its political activities.
dc.abstract.en | The study focuses on evaluating the development of the Polska 2050 organization and the extent of utilizing crowdsourcing and crowdfunding within it. The first chapter analyzes various stages of organizational development, particularly those of a political nature. The subsequent section takes a detailed look at the roles of crowdfunding and crowdsourcing as effective tools supporting social and political initiatives. The third chapter presents a characterization of Polska 2050 as an initiative led by Szymon Hołownia. The fourth chapter is centered on the analysis of conducted research, encompassing both interviews and documents, aiming for a better understanding of the impact of crowdfunding, crowdsourcing, and the stage of Polska 2050's development. This analysis also includes an assessment of the organization's growth and its influence on the community and political sphere. This study provides insights into the development of Polska 2050 under the leadership of Szymon Hołownia, emphasizing the pivotal role of crowdsourcing and crowdfunding in its political activities. | pl |
dc.abstract.pl | Badanie koncentruje się na ocenie rozwoju organizacji Polska 2050 oraz zakresu wykorzystania crowdsourcingu i crowdfundingu w jej ramach. Pierwszy rozdział analizuje różne fazy rozwoju organizacji, szczególnie tych o charakterze politycznym. Kolejny etap szczegółowo rozpatruje roli crowdfundingu i crowdsourcingu jako skutecznych instrumentów wspierających inicjatywy społeczne i polityczne. W trzecim rozdziale przedstawiono charakterystykę Polski 2050 jako projektu inicjatywy Szymona Hołowni. Rozdział czwarty skupia się na analizie przeprowadzonych badań, które obejmują zarówno wywiady, jak i dokumenty, w celu lepszego zrozumienia wpływu crowdfundingu, crowdsourcingu oraz etapu rozwoju Polski 2050. Analiza ta obejmuje także ocenę wzrostu organizacji oraz jej wpływu na społeczność oraz sferę polityki. Praca ta dostarcza wniosków na temat rozwoju Polski 2050 pod kierownictwem Szymona Hołowni, podkreślając kluczową rolę crowdsourcingu i crowdfundingu w jej działalności politycznej. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Maciąg, Justyna | pl |
dc.contributor.author | Pałka, Bartosz | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Noworól, Kamilla | pl |
dc.contributor.reviewer | Maciąg, Justyna | pl |
dc.date.accessioned | 2023-11-02T22:34:11Z | |
dc.date.available | 2023-11-02T22:34:11Z | |
dc.date.submitted | 2023-10-30 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie publiczne | pl |
dc.identifier.apd | diploma-164716-247253 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322790 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | crowdfunding, crowdsourcing, Polska 2050, political development, political organizations, Szymon Hołownia | pl |
dc.subject.pl | crowdfunding, crowdsourcing, finansowanie społeczne, organizacje polityczne, Polska 2050, rozwój organizacji, Szymon Hołownia | pl |
dc.title | Crowdfunding i crowdsourcing w budowaniu organizacji - na podstawie Polski 2050 | pl |
dc.title.alternative | Crowdfunding and Crowdsourcing in Organizational Development: A Case Study of Polska 2050 | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |