NARZĘDZIA BUDOWY WIZERUNKU KLUBU SPORTOWEGO NA PRZYKŁADZIE RUCH CHORZÓW SA

licenciate
dc.abstract.enThis work has been devoted to the use of tools to build the image of the sports organizations on the example of the football club Ruch Chorzow SA. The aim of this study was to describe, as through the use of the tools to build the image of a sports club can create its image. Choosing the topic was guided by his interest in this issue and its significance for the theory and practice. The work is including the theoretical part, in which are parts of literature studies and empirical research developed by its own. The study is including informations obtained in an interview with the club Director of Trade - Marketing, club history and information gathered from news services. The results show that Ruch Chorzow is an example of a club that is building its image with success on the basis of sports marketing.This may encourage practitioners to implement the methods of sports marketing in other sports clubs.pl
dc.abstract.plPoniższa praca została poświęcona wykorzystaniu narzędzi do budowy wizerunku w organizacjach sportowych na przykładzie klubu piłkarskiego Ruch Chorzów SA. Celem tej pracy było opisanie, jak poprzez wykorzystanie środków narzędzi budowy wizerunku klub sportowy może tworzyć swój wizerunek. Wybierając temat autor kierował się swoimi zainteresowaniami tym zagadnieniem oraz jego istotnością dla teorii i praktyki.W pracy zawarta jest część teoretyczna, w której są studia literaturowe i część empiryczna opracowana o wyniki badań własnych.Badania objęły informacje pozyskane w wywiadzie z dyrektor ds. Handlowo – Marketingowych klubu, historię klubu oraz informację pozyskane z serwisów informacyjnych. Wyniki pokazują, że Ruch Chorzów jest przykładem klubu, który buduje swój wizerunek z sukcesami w oparciu o marketing sportowy.Fakt ten może skłonić praktyków do wdrażania metod marketingu sportowego w innych klubach sportowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.authorSiemianowski, Rafałpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.date.accessioned2020-07-15T17:22:41Z
dc.date.available2020-07-15T17:22:41Z
dc.date.submitted2011-07-07pl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-57906-97364pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/172058
dc.languagepolpl
dc.subject.ensports marketing - tools to build the image - a sports club - image - interviewpl
dc.subject.plmarketing sportowy – narzędzia budowy wizerunku - klub sportowy - wizerunek - wywiadpl
dc.titleNARZĘDZIA BUDOWY WIZERUNKU KLUBU SPORTOWEGO NA PRZYKŁADZIE RUCH CHORZÓW SApl
dc.title.alternativeIMAGE BULDING TOOLS ON THE EXAMPLE OF A SPORTS CLUB RUCH CHORZOW SApl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This work has been devoted to the use of tools to build the image of the sports organizations on the example of the football club Ruch Chorzow SA. The aim of this study was to describe, as through the use of the tools to build the image of a sports club can create its image. Choosing the topic was guided by his interest in this issue and its significance for the theory and practice. The work is including the theoretical part, in which are parts of literature studies and empirical research developed by its own. The study is including informations obtained in an interview with the club Director of Trade - Marketing, club history and information gathered from news services. The results show that Ruch Chorzow is an example of a club that is building its image with success on the basis of sports marketing.This may encourage practitioners to implement the methods of sports marketing in other sports clubs.
dc.abstract.plpl
Poniższa praca została poświęcona wykorzystaniu narzędzi do budowy wizerunku w organizacjach sportowych na przykładzie klubu piłkarskiego Ruch Chorzów SA. Celem tej pracy było opisanie, jak poprzez wykorzystanie środków narzędzi budowy wizerunku klub sportowy może tworzyć swój wizerunek. Wybierając temat autor kierował się swoimi zainteresowaniami tym zagadnieniem oraz jego istotnością dla teorii i praktyki.W pracy zawarta jest część teoretyczna, w której są studia literaturowe i część empiryczna opracowana o wyniki badań własnych.Badania objęły informacje pozyskane w wywiadzie z dyrektor ds. Handlowo – Marketingowych klubu, historię klubu oraz informację pozyskane z serwisów informacyjnych. Wyniki pokazują, że Ruch Chorzów jest przykładem klubu, który buduje swój wizerunek z sukcesami w oparciu o marketing sportowy.Fakt ten może skłonić praktyków do wdrażania metod marketingu sportowego w innych klubach sportowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.authorpl
Siemianowski, Rafał
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.date.accessioned
2020-07-15T17:22:41Z
dc.date.available
2020-07-15T17:22:41Z
dc.date.submittedpl
2011-07-07
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-57906-97364
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/172058
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
sports marketing - tools to build the image - a sports club - image - interview
dc.subject.plpl
marketing sportowy – narzędzia budowy wizerunku - klub sportowy - wizerunek - wywiad
dc.titlepl
NARZĘDZIA BUDOWY WIZERUNKU KLUBU SPORTOWEGO NA PRZYKŁADZIE RUCH CHORZÓW SA
dc.title.alternativepl
IMAGE BULDING TOOLS ON THE EXAMPLE OF A SPORTS CLUB RUCH CHORZOW SA
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
29
Views per month
Views per city
Warsaw
6
Wroclaw
5
Katowice
3
Chorzów
2
Nowa Sol
2
Poznan
2
Dublin
1
Gdynia
1
Gliwice
1
Glubczyce
1

No access

No Thumbnail Available