Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
NARZĘDZIA BUDOWY WIZERUNKU KLUBU SPORTOWEGO NA PRZYKŁADZIE RUCH CHORZÓW SA
IMAGE BULDING TOOLS ON THE EXAMPLE OF A SPORTS CLUB RUCH CHORZOW SA
marketing sportowy – narzędzia budowy wizerunku - klub sportowy - wizerunek - wywiad
sports marketing - tools to build the image - a sports club - image - interview
Poniższa praca została poświęcona wykorzystaniu narzędzi do budowy wizerunku w organizacjach sportowych na przykładzie klubu piłkarskiego Ruch Chorzów SA. Celem tej pracy było opisanie, jak poprzez wykorzystanie środków narzędzi budowy wizerunku klub sportowy może tworzyć swój wizerunek. Wybierając temat autor kierował się swoimi zainteresowaniami tym zagadnieniem oraz jego istotnością dla teorii i praktyki.W pracy zawarta jest część teoretyczna, w której są studia literaturowe i część empiryczna opracowana o wyniki badań własnych.Badania objęły informacje pozyskane w wywiadzie z dyrektor ds. Handlowo – Marketingowych klubu, historię klubu oraz informację pozyskane z serwisów informacyjnych. Wyniki pokazują, że Ruch Chorzów jest przykładem klubu, który buduje swój wizerunek z sukcesami w oparciu o marketing sportowy.Fakt ten może skłonić praktyków do wdrażania metod marketingu sportowego w innych klubach sportowych.
This work has been devoted to the use of tools to build the image of the sports organizations on the example of the football club Ruch Chorzow SA. The aim of this study was to describe, as through the use of the tools to build the image of a sports club can create its image. Choosing the topic was guided by his interest in this issue and its significance for the theory and practice. The work is including the theoretical part, in which are parts of literature studies and empirical research developed by its own. The study is including informations obtained in an interview with the club Director of Trade - Marketing, club history and information gathered from news services. The results show that Ruch Chorzow is an example of a club that is building its image with success on the basis of sports marketing.This may encourage practitioners to implement the methods of sports marketing in other sports clubs.
dc.abstract.en | This work has been devoted to the use of tools to build the image of the sports organizations on the example of the football club Ruch Chorzow SA. The aim of this study was to describe, as through the use of the tools to build the image of a sports club can create its image. Choosing the topic was guided by his interest in this issue and its significance for the theory and practice. The work is including the theoretical part, in which are parts of literature studies and empirical research developed by its own. The study is including informations obtained in an interview with the club Director of Trade - Marketing, club history and information gathered from news services. The results show that Ruch Chorzow is an example of a club that is building its image with success on the basis of sports marketing.This may encourage practitioners to implement the methods of sports marketing in other sports clubs. | pl |
dc.abstract.pl | Poniższa praca została poświęcona wykorzystaniu narzędzi do budowy wizerunku w organizacjach sportowych na przykładzie klubu piłkarskiego Ruch Chorzów SA. Celem tej pracy było opisanie, jak poprzez wykorzystanie środków narzędzi budowy wizerunku klub sportowy może tworzyć swój wizerunek. Wybierając temat autor kierował się swoimi zainteresowaniami tym zagadnieniem oraz jego istotnością dla teorii i praktyki.W pracy zawarta jest część teoretyczna, w której są studia literaturowe i część empiryczna opracowana o wyniki badań własnych.Badania objęły informacje pozyskane w wywiadzie z dyrektor ds. Handlowo – Marketingowych klubu, historię klubu oraz informację pozyskane z serwisów informacyjnych. Wyniki pokazują, że Ruch Chorzów jest przykładem klubu, który buduje swój wizerunek z sukcesami w oparciu o marketing sportowy.Fakt ten może skłonić praktyków do wdrażania metod marketingu sportowego w innych klubach sportowych. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 | pl |
dc.contributor.author | Siemianowski, Rafał | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Klima, Janina - 128843 | pl |
dc.contributor.reviewer | Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-15T17:22:41Z | |
dc.date.available | 2020-07-15T17:22:41Z | |
dc.date.submitted | 2011-07-07 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie firmą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-57906-97364 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/172058 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | sports marketing - tools to build the image - a sports club - image - interview | pl |
dc.subject.pl | marketing sportowy – narzędzia budowy wizerunku - klub sportowy - wizerunek - wywiad | pl |
dc.title | NARZĘDZIA BUDOWY WIZERUNKU KLUBU SPORTOWEGO NA PRZYKŁADZIE RUCH CHORZÓW SA | pl |
dc.title.alternative | IMAGE BULDING TOOLS ON THE EXAMPLE OF A SPORTS CLUB RUCH CHORZOW SA | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |