Instytucje muzealne w przemyśle kreatywnym : istniejące powiązania i kierunki działań

2022
book section
article
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Przedsiębiorczościpl
dc.contributor.authorSawczuk, Magdalena - 251312 pl
dc.contributor.editorKwiecień, Annapl
dc.contributor.editorNocoń, Aleksandrapl
dc.date.accession2022-10-10pl
dc.date.accessioned2022-10-10T13:11:34Z
dc.date.available2022-10-10T13:11:34Z
dc.date.issued2022pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimew momencie opublikowania
dc.description.physical51-60pl
dc.description.publication0,6pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.bookweblinkhttps://www.sbc.org.pl/dlibra/publication/636535pl
dc.identifier.isbn978-83-7875-809-9pl
dc.identifier.projectU1U/P02/DO/14.20pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/301242
dc.identifier.weblinkhttps://www.sbc.org.pl/dlibra/publication/636535/edition/598930/contentpl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.pubinfoKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznegopl
dc.publisher.ministerialUniwersytet Ekonomiczny w Katowicachpl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa*
dc.rights.licenceCC-BY
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.pl*
dc.share.typeotwarte repozytorium
dc.sourceinfoliczba autorów 16; liczba stron 173; liczba arkuszy wydawniczych 11,5;pl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleInstytucje muzealne w przemyśle kreatywnym : istniejące powiązania i kierunki działańpl
dc.title.alternativeMuseum institutions in the creative industry : existing connections and courses of actionpl
dc.title.containerBiznes w kulturze - kultura w biznesie : strategie rozwoju jednostek kultury w kontekście trendów występujących w ich otoczeniupl
dc.typeBookSectionpl
dspace.entity.typePublication
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Przedsiębiorczości
dc.contributor.authorpl
Sawczuk, Magdalena - 251312
dc.contributor.editorpl
Kwiecień, Anna
dc.contributor.editorpl
Nocoń, Aleksandra
dc.date.accessionpl
2022-10-10
dc.date.accessioned
2022-10-10T13:11:34Z
dc.date.available
2022-10-10T13:11:34Z
dc.date.issuedpl
2022
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
w momencie opublikowania
dc.description.physicalpl
51-60
dc.description.publicationpl
0,6
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.bookweblinkpl
https://www.sbc.org.pl/dlibra/publication/636535
dc.identifier.isbnpl
978-83-7875-809-9
dc.identifier.projectpl
U1U/P02/DO/14.20
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/301242
dc.identifier.weblinkpl
https://www.sbc.org.pl/dlibra/publication/636535/edition/598930/content
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.pubinfopl
Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
dc.publisher.ministerialpl
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa
dc.rights.licence
CC-BY
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.pl
dc.share.type
otwarte repozytorium
dc.sourceinfopl
liczba autorów 16; liczba stron 173; liczba arkuszy wydawniczych 11,5;
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Instytucje muzealne w przemyśle kreatywnym : istniejące powiązania i kierunki działań
dc.title.alternativepl
Museum institutions in the creative industry : existing connections and courses of action
dc.title.containerpl
Biznes w kulturze - kultura w biznesie : strategie rozwoju jednostek kultury w kontekście trendów występujących w ich otoczeniu
dc.typepl
BookSection
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
2
Views per month
Views per city
Lappeenranta
1
Downloads
sawczuk_instytucje_muzealne_w_przemysle_kreatywnym_istniejace_powiazania_i_kierunki_działan_2022.pdf
10