Marketing terytorialny na przykładzie Gminy Solec-Zdrój

licenciate
dc.abstract.enThe following work take up the theoretical aspects of territorial marketing with particular emphasis on promotion. The first part of the work focuses on the presentation of territorial marketing in the theoretical aspect. It is used in virtually every territorial unit. Promotion as an important and inseparable part of territorial marketing, developed in second chapter, allows to inform and remind of the existence of the region and its resources. The third chapter presents the characteristics of the Solec-Zdrój Commune in the context of undertaken promotional actions. The last part of work containes the research complementing the analysis of existing data showing that improperly managed promotional activities bring little benefits.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca porusza aspekty marketingu terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem promocji. Pierwsza część pracy skupia się na przedstawieniu marketingu terytorialnego w aspekcie teoretycznym. Jest on wykorzystywany praktycznie w każdej jednostce terytorialnej. Promocja jako istotny i nieodłączny element marketingu terytorialnego, opisana w drugiej części, pozwala na informowanie oraz przypominanie o istnieniu danego regionu oraz zasobów w nim zawartych. W rozdziale trzecim przedstawiona jest charakterystyka Gminy Solec-Zdrój w kontekście podejmowanych działań promocyjnych. Ostatnia część pracy zawiera badania dopełniające analizę danych zastanych ukazujące, iż niepoprawnie prowadzone działania promocyjne przynoszą niewielkie korzyści.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKurleto, Halszka - 127543 pl
dc.contributor.authorKapera, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSzopa, Andrzej - 132249 pl
dc.contributor.reviewerKurleto, Halszka - 127543 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T22:56:07Z
dc.date.available2020-07-27T22:56:07Z
dc.date.submitted2019-10-23pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowympl
dc.identifier.apddiploma-131372-226015pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234137
dc.languagepolpl
dc.subject.enMARKETING - PROMOTION - TERRITORYpl
dc.subject.plMARKETING - PROMOCJA - TERYTORIUMpl
dc.titleMarketing terytorialny na przykładzie Gminy Solec-Zdrójpl
dc.title.alternativeTerritorial marketing on the example of the Solec-Zdrój Commune.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The following work take up the theoretical aspects of territorial marketing with particular emphasis on promotion. The first part of the work focuses on the presentation of territorial marketing in the theoretical aspect. It is used in virtually every territorial unit. Promotion as an important and inseparable part of territorial marketing, developed in second chapter, allows to inform and remind of the existence of the region and its resources. The third chapter presents the characteristics of the Solec-Zdrój Commune in the context of undertaken promotional actions. The last part of work containes the research complementing the analysis of existing data showing that improperly managed promotional activities bring little benefits.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca porusza aspekty marketingu terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem promocji. Pierwsza część pracy skupia się na przedstawieniu marketingu terytorialnego w aspekcie teoretycznym. Jest on wykorzystywany praktycznie w każdej jednostce terytorialnej. Promocja jako istotny i nieodłączny element marketingu terytorialnego, opisana w drugiej części, pozwala na informowanie oraz przypominanie o istnieniu danego regionu oraz zasobów w nim zawartych. W rozdziale trzecim przedstawiona jest charakterystyka Gminy Solec-Zdrój w kontekście podejmowanych działań promocyjnych. Ostatnia część pracy zawiera badania dopełniające analizę danych zastanych ukazujące, iż niepoprawnie prowadzone działania promocyjne przynoszą niewielkie korzyści.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Halszka - 127543
dc.contributor.authorpl
Kapera, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Szopa, Andrzej - 132249
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Halszka - 127543
dc.date.accessioned
2020-07-27T22:56:07Z
dc.date.available
2020-07-27T22:56:07Z
dc.date.submittedpl
2019-10-23
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowym
dc.identifier.apdpl
diploma-131372-226015
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234137
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
MARKETING - PROMOTION - TERRITORY
dc.subject.plpl
MARKETING - PROMOCJA - TERYTORIUM
dc.titlepl
Marketing terytorialny na przykładzie Gminy Solec-Zdrój
dc.title.alternativepl
Territorial marketing on the example of the Solec-Zdrój Commune.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
130
Views per month
Views per city
Warsaw
17
Krakow
9
Katowice
8
Wroclaw
6
Czerwinsk Nad Wisla
4
Domaniew
4
Opole
4
Ostróda
4
Chrosna
3
Ilow
3

No access

No Thumbnail Available