Budowanie społeczności wokół marki na przykładzie Kanału Sportowego

licenciate
dc.abstract.enThe aim of the work is to analyze and describe the model of building Kanał Sportowy’s brand community. Selection of the Kanał Sportowy as a medium which has been operating on the market for a short time, gives the opportunity to look through the activity from the beginning of its existence. The application of the desk research method has allowed to examine many aspects of its activities. The results of the study were obtained thanks to a wide analysis of social media. Kanał Sportowy communicates and interacts with its community via the Internet. In the case of Kanał Sportowy, building brand community is a process that is in the phase of continuous development.pl
dc.abstract.plCelem tej pracy jest przeanalizowanie i opisanie modelu budowania społeczności zgromadzonej wokół marki Kanału Sportowego. Wybór Kanału Sportowego, czyli medium działającego na rynku od niedawna, daje możliwość prześledzenia aktywności od początku jego istnienia. Zastosowanie metody desk research pozwoliło na przebadanie wielu aspektów działalności badanej organizacji. Wyniki badania uzyskano dzięki szerokiej analizie mediów społecznościowych. Kanał Sportowy, za pośrednictwem internetu, komunikuje się oraz wchodzi w interakcje ze wspólnotą odbiorców. Budowanie społeczności wokół marki to proces, który w przypadku kanału jest w fazie ciągłego rozwoju.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorKonior, Agnieszkapl
dc.contributor.authorMajeran, Michałpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKonior, Agnieszkapl
dc.contributor.reviewerPałasz, Michałpl
dc.date.accessioned2023-07-06T21:48:04Z
dc.date.available2023-07-06T21:48:04Z
dc.date.submitted2023-07-06pl
dc.fieldofstudyzarządzanie kulturą i mediamipl
dc.identifier.apddiploma-164253-290484pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/314493
dc.languagepolpl
dc.subject.enmedia management, brand, brand community, virtual community, social mediapl
dc.subject.plzarządzanie mediami, marka, społeczność wokół marki, wirtualna społeczność, media społecznościowepl
dc.titleBudowanie społeczności wokół marki na przykładzie Kanału Sportowegopl
dc.title.alternativeBuilding brand community on the example of the Kanał Sportowypl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the work is to analyze and describe the model of building Kanał Sportowy’s brand community. Selection of the Kanał Sportowy as a medium which has been operating on the market for a short time, gives the opportunity to look through the activity from the beginning of its existence. The application of the desk research method has allowed to examine many aspects of its activities. The results of the study were obtained thanks to a wide analysis of social media. Kanał Sportowy communicates and interacts with its community via the Internet. In the case of Kanał Sportowy, building brand community is a process that is in the phase of continuous development.
dc.abstract.plpl
Celem tej pracy jest przeanalizowanie i opisanie modelu budowania społeczności zgromadzonej wokół marki Kanału Sportowego. Wybór Kanału Sportowego, czyli medium działającego na rynku od niedawna, daje możliwość prześledzenia aktywności od początku jego istnienia. Zastosowanie metody desk research pozwoliło na przebadanie wielu aspektów działalności badanej organizacji. Wyniki badania uzyskano dzięki szerokiej analizie mediów społecznościowych. Kanał Sportowy, za pośrednictwem internetu, komunikuje się oraz wchodzi w interakcje ze wspólnotą odbiorców. Budowanie społeczności wokół marki to proces, który w przypadku kanału jest w fazie ciągłego rozwoju.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Konior, Agnieszka
dc.contributor.authorpl
Majeran, Michał
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Konior, Agnieszka
dc.contributor.reviewerpl
Pałasz, Michał
dc.date.accessioned
2023-07-06T21:48:04Z
dc.date.available
2023-07-06T21:48:04Z
dc.date.submittedpl
2023-07-06
dc.fieldofstudypl
zarządzanie kulturą i mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-164253-290484
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/314493
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
media management, brand, brand community, virtual community, social media
dc.subject.plpl
zarządzanie mediami, marka, społeczność wokół marki, wirtualna społeczność, media społecznościowe
dc.titlepl
Budowanie społeczności wokół marki na przykładzie Kanału Sportowego
dc.title.alternativepl
Building brand community on the example of the Kanał Sportowy
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
44
Views per month
Views per city
Warsaw
11
Krakow
10
Wroclaw
4
Bielsko-Biala
3
Gdansk
2
Jaworzno
2
Poznan
2
Rzepin
2
Czerwonak
1
Downers Grove
1

No access

No Thumbnail Available