Implementacja systemu cząsteczkowego

master
dc.abstract.enThe purpose of the thesis was to design and implement a simple particle system using C++ with Open Graphics Library (OpenGL). Thesis includes a brief characteristics of that technique and focuses on developing own ideas using commonly known techniques like billboarding or off-screen rendering.pl
dc.abstract.plCelem pracy było zaprojektowanie i zaimplementowanie prostego systemu cząsteczkowego używając jezyka C++ oraz biblioteki OpenGL. Praca zawiera krótką charakterystykę tej techniki i skupia się na rozwijaniu własnych pomysłów z wykorzystaniem powszechnie znanych technik takich jak billboarding albo off-screen rendering.pl
dc.affiliationWydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanejpl
dc.areaobszar nauk ścisłychpl
dc.contributor.advisorBiałas, Piotr - 127296 pl
dc.contributor.authorSzoniec, Witpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WFAISpl
dc.contributor.reviewerSurówka, Grzegorz - 100453 pl
dc.contributor.reviewerBiałas, Piotr - 127296 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T04:09:01Z
dc.date.available2020-07-27T04:09:01Z
dc.date.submitted2016-10-14pl
dc.fieldofstudyinformatyka stosowanapl
dc.identifier.apddiploma-111369-114284pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/217292
dc.languagepolpl
dc.subject.enparticle system, C++, OpenGLpl
dc.subject.plsystem cząsteczkowy, C++, OpenGLpl
dc.titleImplementacja systemu cząsteczkowegopl
dc.title.alternativeParticle system implementationpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of the thesis was to design and implement a simple particle system using C++ with Open Graphics Library (OpenGL). Thesis includes a brief characteristics of that technique and focuses on developing own ideas using commonly known techniques like billboarding or off-screen rendering.
dc.abstract.plpl
Celem pracy było zaprojektowanie i zaimplementowanie prostego systemu cząsteczkowego używając jezyka C++ oraz biblioteki OpenGL. Praca zawiera krótką charakterystykę tej techniki i skupia się na rozwijaniu własnych pomysłów z wykorzystaniem powszechnie znanych technik takich jak billboarding albo off-screen rendering.
dc.affiliationpl
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
dc.areapl
obszar nauk ścisłych
dc.contributor.advisorpl
Białas, Piotr - 127296
dc.contributor.authorpl
Szoniec, Wit
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WFAIS
dc.contributor.reviewerpl
Surówka, Grzegorz - 100453
dc.contributor.reviewerpl
Białas, Piotr - 127296
dc.date.accessioned
2020-07-27T04:09:01Z
dc.date.available
2020-07-27T04:09:01Z
dc.date.submittedpl
2016-10-14
dc.fieldofstudypl
informatyka stosowana
dc.identifier.apdpl
diploma-111369-114284
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/217292
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
particle system, C++, OpenGL
dc.subject.plpl
system cząsteczkowy, C++, OpenGL
dc.titlepl
Implementacja systemu cząsteczkowego
dc.title.alternativepl
Particle system implementation
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available