Promocja wybranych marek samochodów luksusowych na rynku polskim i niemieckim - analiza porównawcza

licenciate
dc.abstract.enThe subject of this thesis is promotion of luxury products . It will be a comparison of promotion of three brands: Audi, BMW i Mercedes-Benz on polish and german markets. Those markets are totally different, that is why this comparison seems to be interesting. In the first chapter I will present issues of advertising and public relations. Second chapter will be dedicated to luxury products and methods of their promotion. I will describe brands like Audi, BMW i Mercedes-Benz. Third chapter will show polish nad german markets with special accnet on luxury products. Fourth part will contain the researches - comparison of promotion of Audi, BMW i Mercedes-Benz on polish and german markets. In the last part I will show my conclusions.pl
dc.abstract.plPraca zajmuje się strategiami promocyjnymi - z zakresu reklamy i Public Relations, które dotyczą branży dóbr luksusowych - a w szczególności samochodów luksusowych. Celem jest porównanie działań promocyjnych marek Audi, BMW i Mercedes-Benz na rynku polskim i niemieckim.Na początku pracy omówiono zagadnienia związane z reklamą i Public Relations. Rozdział kolejny poświęcony jest branży dóbr luksusowych i metodom promocji tego sektora. Opisane zostały także wybrane marki motoryzacyjne. Rozdział trzeci to zestawienie rynków w Polsce i w Niemczech, ze szczególnym naciskiem na produkty Premium. Czwarta część to badania – porównanie działań promocyjnych marek Audi, BMW i Mercedes Benz na rynku Polskim i Niemieckim. W ostatniej części pracy zawarte są adekwatne do badań wnioski.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSzymańska, Agnieszka - 132286 pl
dc.contributor.authorFrączek, Martapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSzymańska, Agnieszka - 132286 pl
dc.contributor.reviewerFlis, Jarosław - 101110 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T02:17:37Z
dc.date.available2020-07-25T02:17:37Z
dc.date.submitted2014-07-04pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-88575-144213pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/197078
dc.languagepolpl
dc.subject.enluxury products, Public Relations, promotion, advertisement, card brandspl
dc.subject.pldobra luksusowe, Public Relations, promocja, reklama, marki motoryzacyjnepl
dc.titlePromocja wybranych marek samochodów luksusowych na rynku polskim i niemieckim - analiza porównawczapl
dc.title.alternativePromotion of luxury car brands in Poland and Germany – comparative analysispl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of this thesis is promotion of luxury products . It will be a comparison of promotion of three brands: Audi, BMW i Mercedes-Benz on polish and german markets. Those markets are totally different, that is why this comparison seems to be interesting. In the first chapter I will present issues of advertising and public relations. Second chapter will be dedicated to luxury products and methods of their promotion. I will describe brands like Audi, BMW i Mercedes-Benz. Third chapter will show polish nad german markets with special accnet on luxury products. Fourth part will contain the researches - comparison of promotion of Audi, BMW i Mercedes-Benz on polish and german markets. In the last part I will show my conclusions.
dc.abstract.plpl
Praca zajmuje się strategiami promocyjnymi - z zakresu reklamy i Public Relations, które dotyczą branży dóbr luksusowych - a w szczególności samochodów luksusowych. Celem jest porównanie działań promocyjnych marek Audi, BMW i Mercedes-Benz na rynku polskim i niemieckim.Na początku pracy omówiono zagadnienia związane z reklamą i Public Relations. Rozdział kolejny poświęcony jest branży dóbr luksusowych i metodom promocji tego sektora. Opisane zostały także wybrane marki motoryzacyjne. Rozdział trzeci to zestawienie rynków w Polsce i w Niemczech, ze szczególnym naciskiem na produkty Premium. Czwarta część to badania – porównanie działań promocyjnych marek Audi, BMW i Mercedes Benz na rynku Polskim i Niemieckim. W ostatniej części pracy zawarte są adekwatne do badań wnioski.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Szymańska, Agnieszka - 132286
dc.contributor.authorpl
Frączek, Marta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Szymańska, Agnieszka - 132286
dc.contributor.reviewerpl
Flis, Jarosław - 101110
dc.date.accessioned
2020-07-25T02:17:37Z
dc.date.available
2020-07-25T02:17:37Z
dc.date.submittedpl
2014-07-04
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-88575-144213
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/197078
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
luxury products, Public Relations, promotion, advertisement, card brands
dc.subject.plpl
dobra luksusowe, Public Relations, promocja, reklama, marki motoryzacyjne
dc.titlepl
Promocja wybranych marek samochodów luksusowych na rynku polskim i niemieckim - analiza porównawcza
dc.title.alternativepl
Promotion of luxury car brands in Poland and Germany – comparative analysis
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
72
Views per month
Views per city
Warsaw
20
Krakow
12
Lodz
9
Wroclaw
5
Dublin
2
Gdansk
2
Janow Lubelski
2
Kielce
2
Belfast
1
Chorzów
1

No access

No Thumbnail Available