Marketing bankowy w działalności banku na podstawie ING Banku Śląskiego

licenciate
dc.abstract.enThe bachelor's thesis deals with the subject of banking marketing in the bank's activity on the example of ING Bank Śląski. The aim of the bachelor's thesis is to examine the impact of banking marketing on the activities of the discussed bank. The first part of the bachelor's thesis focuses on theoretical issues in the field of banking marketing. Then, the characteristics of the ING Bank Śląski were presented and the mechanisms for promoting products and services of this bank were analyzed, followed by a study whose task was to determine the effectiveness and efficiency of marketing activities in the opinion of ING Bank Śląski customers. Tests was conducted in a group of 100 people, and the results showed the importance of marketing in the bank's operations.pl
dc.abstract.plPraca porusza temat marketingu bankowego w działalności banku na przykładzie ING Banku Śląskiego. Celem pracy jest zbadanie wpływu marketingu bankowego na działania omawianego banku. Pierwsza część pracy skupia się na teoretycznych zagadnieniach z zakresu marketingu bankowego. Następnie przedstawiono charakterystykę jednostki ING Banku Śląskiego i przeprowadzono analizę mechanizmów promocji produktów i usług tego banku, po czym zaprezentowano badanie, którego zadaniem było ustalenie efektywności i skuteczności działań marketingowych w opinii klientów ING Banku Śląskiego. Badanie zostało przeprowadzone w grupie 100 osób, a otrzymane wyniki wykazały istotność marketingu w działalności banku.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorSzyszko, Alicjapl
dc.contributor.authorZaręba, Martynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerSzyszko, Alicjapl
dc.contributor.reviewerBąk, Sylwiapl
dc.date.accessioned2023-07-17T21:53:10Z
dc.date.available2023-07-17T21:53:10Z
dc.date.submitted2023-07-14pl
dc.fieldofstudyfinanse, bankowość, ubezpieczeniapl
dc.identifier.apddiploma-165347-294839pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/316727
dc.languagepolpl
dc.subject.enbank marketing – marketing mix – marketing strategies – marketing toolspl
dc.subject.plmarketing bankowy – marketing mix – narzędzia marketingowe – strategie marketingowepl
dc.titleMarketing bankowy w działalności banku na podstawie ING Banku Śląskiegopl
dc.title.alternativeBanking marketing in the bank’s activity based on ING Bank Śląskipl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The bachelor's thesis deals with the subject of banking marketing in the bank's activity on the example of ING Bank Śląski. The aim of the bachelor's thesis is to examine the impact of banking marketing on the activities of the discussed bank. The first part of the bachelor's thesis focuses on theoretical issues in the field of banking marketing. Then, the characteristics of the ING Bank Śląski were presented and the mechanisms for promoting products and services of this bank were analyzed, followed by a study whose task was to determine the effectiveness and efficiency of marketing activities in the opinion of ING Bank Śląski customers. Tests was conducted in a group of 100 people, and the results showed the importance of marketing in the bank's operations.
dc.abstract.plpl
Praca porusza temat marketingu bankowego w działalności banku na przykładzie ING Banku Śląskiego. Celem pracy jest zbadanie wpływu marketingu bankowego na działania omawianego banku. Pierwsza część pracy skupia się na teoretycznych zagadnieniach z zakresu marketingu bankowego. Następnie przedstawiono charakterystykę jednostki ING Banku Śląskiego i przeprowadzono analizę mechanizmów promocji produktów i usług tego banku, po czym zaprezentowano badanie, którego zadaniem było ustalenie efektywności i skuteczności działań marketingowych w opinii klientów ING Banku Śląskiego. Badanie zostało przeprowadzone w grupie 100 osób, a otrzymane wyniki wykazały istotność marketingu w działalności banku.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Szyszko, Alicja
dc.contributor.authorpl
Zaręba, Martyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Szyszko, Alicja
dc.contributor.reviewerpl
Bąk, Sylwia
dc.date.accessioned
2023-07-17T21:53:10Z
dc.date.available
2023-07-17T21:53:10Z
dc.date.submittedpl
2023-07-14
dc.fieldofstudypl
finanse, bankowość, ubezpieczenia
dc.identifier.apdpl
diploma-165347-294839
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/316727
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
bank marketing – marketing mix – marketing strategies – marketing tools
dc.subject.plpl
marketing bankowy – marketing mix – narzędzia marketingowe – strategie marketingowe
dc.titlepl
Marketing bankowy w działalności banku na podstawie ING Banku Śląskiego
dc.title.alternativepl
Banking marketing in the bank’s activity based on ING Bank Śląski
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
100
Views per month
Views per city
Warsaw
35
Krakow
9
Wroclaw
7
Lodz
5
Lublin
5
Rybnik
4
Olsztyn
3
Poznan
3
Belsk Duży
2
Częstochowa
2

No access

No Thumbnail Available