Maria Szarapowa – sylwetka sportowca jako przykład idealnego wizerunku marketingowego

master
dc.abstract.enThe Master’s thesis aims to present the creation of the profile of one of the best tennis players in the world – Maria Szarapowa as well as to show the marketing policy which she runs. The first chapter presents the theoretical background. It explains the terminology and shows typology of marketing image and ways of its building. The second chapter characterizes Maria Szarapowa profile and her career path over the years. The third chapter includes detailed characterisation of a tennis player profile in the context of creation of the marketing profile and its presence in a sport business. Additionally, in this chapter the study along with the analysis is presented. The Master’s thesis aims to present Maria Szarapowa as a successful career woman in sport and business, but also to present her flexibility in marketingpl
dc.abstract.plPraca magisterska ma za zadanie przybliżyć sylwetkę kreowania wizerunku jednej z najlepszych tenisistek świata – Marii Szarapowej oraz pokazać prowadzą przez nią politykę marketingową. Pierwszy rozdział porusza zagadnienia teoretyczne pracy. Wyjaśnia definicje, przedstawia rodzaje wizerunku marketingowego oraz sposoby jego budowania. Drugi rozdział stanowi charakterystykę Marii Szarapowej oraz opis jej kariery na przestrzeni lat. Trzeci rozdział zawiera szczegółowe omówienie sylwetki tenisistki w kontekście kreowania wizerunku marketingowego oraz jej obecność w biznesie sportowym i nie tylko. Poza tym w rozdziale trzecim przedstawione zostały wyniki przeprowadzonych badań własnych wraz z analizą. Praca magisterska ma na celu nie tylko przedstawienie Marii Szarapowej jako kobiety sukcesu w sporcie i biznesie, ale też zobrazowanie jej elastyczności w marketingu.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.authorDereń, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T08:57:01Z
dc.date.available2020-07-27T08:57:01Z
dc.date.submitted2017-07-04pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sporciepl
dc.identifier.apddiploma-116408-215993pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221704
dc.languagepolpl
dc.subject.enMarketing-Tennis-Imagepl
dc.subject.plMarketing-Tenis-Wizerunekpl
dc.titleMaria Szarapowa – sylwetka sportowca jako przykład idealnego wizerunku marketingowegopl
dc.title.alternativeMaria Szarapowa – sportsman profile as an example of ideal marketing imagepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The Master’s thesis aims to present the creation of the profile of one of the best tennis players in the world – Maria Szarapowa as well as to show the marketing policy which she runs. The first chapter presents the theoretical background. It explains the terminology and shows typology of marketing image and ways of its building. The second chapter characterizes Maria Szarapowa profile and her career path over the years. The third chapter includes detailed characterisation of a tennis player profile in the context of creation of the marketing profile and its presence in a sport business. Additionally, in this chapter the study along with the analysis is presented. The Master’s thesis aims to present Maria Szarapowa as a successful career woman in sport and business, but also to present her flexibility in marketing
dc.abstract.plpl
Praca magisterska ma za zadanie przybliżyć sylwetkę kreowania wizerunku jednej z najlepszych tenisistek świata – Marii Szarapowej oraz pokazać prowadzą przez nią politykę marketingową. Pierwszy rozdział porusza zagadnienia teoretyczne pracy. Wyjaśnia definicje, przedstawia rodzaje wizerunku marketingowego oraz sposoby jego budowania. Drugi rozdział stanowi charakterystykę Marii Szarapowej oraz opis jej kariery na przestrzeni lat. Trzeci rozdział zawiera szczegółowe omówienie sylwetki tenisistki w kontekście kreowania wizerunku marketingowego oraz jej obecność w biznesie sportowym i nie tylko. Poza tym w rozdziale trzecim przedstawione zostały wyniki przeprowadzonych badań własnych wraz z analizą. Praca magisterska ma na celu nie tylko przedstawienie Marii Szarapowej jako kobiety sukcesu w sporcie i biznesie, ale też zobrazowanie jej elastyczności w marketingu.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.authorpl
Dereń, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2020-07-27T08:57:01Z
dc.date.available
2020-07-27T08:57:01Z
dc.date.submittedpl
2017-07-04
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sporcie
dc.identifier.apdpl
diploma-116408-215993
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221704
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Marketing-Tennis-Image
dc.subject.plpl
Marketing-Tenis-Wizerunek
dc.titlepl
Maria Szarapowa – sylwetka sportowca jako przykład idealnego wizerunku marketingowego
dc.title.alternativepl
Maria Szarapowa – sportsman profile as an example of ideal marketing image
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
395
Views per month
Views per city
Warsaw
102
Poznan
38
Wroclaw
35
Krakow
27
Lublin
14
Gdansk
11
Katowice
7
Lodz
7
Torun
7
Bytom
6

No access

No Thumbnail Available