ANALIZA SPOSOBÓW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW NA STANOWISKO DORADCY KLIENTA W CALL CENTER

master
dc.abstract.enThe aim of the presented thesis is to analyse the recruitment methods of employees for the position of the Telephone Customer Service Advisor in the Call Center. The analysis covered information gathered from employees of the call center, providing outsourcing services for ITI Neovision S.A. in Krakow, which allowed to describe comprehensively the scheme of acquiring, selecting and recruiting employees for the above-mentioned position in a given company. The subject of the thesis is the analysis and interpretation of the recruitment process in the examined call center as well as the examination of the way the candidates (respondents) perceive it. In the first area, it turned out to be important to show the sources of recruitment for the position of the Telephone Customer Service Advisor, the required application documents and the interviewing scheme. In the second area, the impressions and emotions accompanying the candidates during the recruitment process, the assessment of the interview process and feelings related to its usefulness as well as objectivity were analysed.pl
dc.abstract.plCelem przedstawionej pracy magisterskiej jest analiza sposobów rekrutacji pracowników na stanowisko Telefonicznego Doradcy Klienta w Call Center. Analizie poddane zostały informacje zaczerpnięte od pracowników call center, świadczącego usługi outsourcingowe dla firmy ITI Neovision S.A. w Krakowie, które pozwoliły w sposób wyczerpujący opisać schemat pozyskiwania, doboru oraz rekrutacji pracowników na wspomniane stanowisko w danej firmie. Przedmiotem pracy jest analiza i interpretacja przebiegu procesu rekrutacji w badanym call center, jak również zbadanie sposobu postrzegania go przez kandydatów (ankietowanych). W obszarze pierwszym istotne okazało się wykazanie źródeł pozyskiwania pracowników na stanowisko Telefonicznego Doradcy Klienta, wymaganych dokumentów aplikacyjnych oraz schematu rozmowy kwalifikacyjnej. W obszarze drugim analizie poddane zostały towarzyszące kandydatom podczas procesu rekrutacji wrażenia oraz emocje, ocena przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej oraz odczucia związane z jej przydatnością, a także obiektywizmem.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.contributor.authorKukla, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.contributor.reviewerWziątek-Staśko, Annapl
dc.date.accessioned2020-07-27T17:11:31Z
dc.date.available2020-07-27T17:11:31Z
dc.date.submitted2018-07-04pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudypsychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-124574-145152pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/228855
dc.languagepolpl
dc.subject.enKeywords: call center – ITI Neovision S.A. – employee – recruitmentpl
dc.subject.plSłowa kluczowe: call center – ITI Neovision S.A. – pracownik – rekrutacjapl
dc.titleANALIZA SPOSOBÓW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW NA STANOWISKO DORADCY KLIENTA W CALL CENTERpl
dc.title.alternativeThe analysis of the recruitment methods of employess for the position of the Customer Service Advisor in Call Centerpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the presented thesis is to analyse the recruitment methods of employees for the position of the Telephone Customer Service Advisor in the Call Center. The analysis covered information gathered from employees of the call center, providing outsourcing services for ITI Neovision S.A. in Krakow, which allowed to describe comprehensively the scheme of acquiring, selecting and recruiting employees for the above-mentioned position in a given company. The subject of the thesis is the analysis and interpretation of the recruitment process in the examined call center as well as the examination of the way the candidates (respondents) perceive it. In the first area, it turned out to be important to show the sources of recruitment for the position of the Telephone Customer Service Advisor, the required application documents and the interviewing scheme. In the second area, the impressions and emotions accompanying the candidates during the recruitment process, the assessment of the interview process and feelings related to its usefulness as well as objectivity were analysed.
dc.abstract.plpl
Celem przedstawionej pracy magisterskiej jest analiza sposobów rekrutacji pracowników na stanowisko Telefonicznego Doradcy Klienta w Call Center. Analizie poddane zostały informacje zaczerpnięte od pracowników call center, świadczącego usługi outsourcingowe dla firmy ITI Neovision S.A. w Krakowie, które pozwoliły w sposób wyczerpujący opisać schemat pozyskiwania, doboru oraz rekrutacji pracowników na wspomniane stanowisko w danej firmie. Przedmiotem pracy jest analiza i interpretacja przebiegu procesu rekrutacji w badanym call center, jak również zbadanie sposobu postrzegania go przez kandydatów (ankietowanych). W obszarze pierwszym istotne okazało się wykazanie źródeł pozyskiwania pracowników na stanowisko Telefonicznego Doradcy Klienta, wymaganych dokumentów aplikacyjnych oraz schematu rozmowy kwalifikacyjnej. W obszarze drugim analizie poddane zostały towarzyszące kandydatom podczas procesu rekrutacji wrażenia oraz emocje, ocena przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej oraz odczucia związane z jej przydatnością, a także obiektywizmem.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.contributor.authorpl
Kukla, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.contributor.reviewerpl
Wziątek-Staśko, Anna
dc.date.accessioned
2020-07-27T17:11:31Z
dc.date.available
2020-07-27T17:11:31Z
dc.date.submittedpl
2018-07-04
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-124574-145152
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/228855
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Keywords: call center – ITI Neovision S.A. – employee – recruitment
dc.subject.plpl
Słowa kluczowe: call center – ITI Neovision S.A. – pracownik – rekrutacja
dc.titlepl
ANALIZA SPOSOBÓW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW NA STANOWISKO DORADCY KLIENTA W CALL CENTER
dc.title.alternativepl
The analysis of the recruitment methods of employess for the position of the Customer Service Advisor in Call Center
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
23
Views per month
Views per city
Gdansk
4
Dublin
2
Kędzierzyn-Koźle
2
Wroclaw
2
Bühl
1
Katowice
1
Krakow
1
Lodz
1
Rzeszów
1

No access

No Thumbnail Available